Communication for Managers cu Sorana si Andrei Savu (Premium Communication). Curs deschis in 7 mai.

BUCURESTI - 24 aprilie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Intr-o perioada in care companiile cauta sa-si gaseasca si sa-si pastreze un loc pe piata prin diferentiere si prin pozitionare atat la nivel operational, cat si la nivel de discurs corporativ, comunicarea strategica devine un instrument credibil si complex pe care cu totii trebuie sa invatam sa-l folosim si sa-l stapanim.

Noile medii forteaza companiile sa fie tot mai transparente, sa permita si sa intretina dialogul cu publicuri tot mai diverse, mai eterogene si mai influente. Cum dam glas organizatiei, cum ii construim comunicarea in asa fel incat sa ne mentinem consecventi in relatie cu toate publicurile noastre – sunt intrebari la care managementul mijlociu si de top al oricarei companii trebuie sa gaseasca un raspuns.

Seminarul se adreseaza antreprenorilor si managerilor, celor care reprezinta vocea, tonul si discursul companiilor sau organizatiilor, celor care trebuie sa lucreze cu specialistii interni (PR Manageri) sau cu consultantii din agentiile de PR pentru a defini si superviza implementarea programelor de comunicare ale unei companii sau organizatii. Pe langa antreprenori sau directori executivi, cursul este deschis celorlalti membri ai unui management board – directori operationali, directori de resurse umane, directori de vanzari sau directori financiari. Toti pot afla cum pot fi implicati in diferitele activitati de comunicare corporativa si cum pot relationa cu colegii lor din departamentul de PR sau cu consultantii de PR externi.

Din agenda: Seminarul trece in revista motivele pentru care companiile sunt in atentia publica si segmentele de public, latent si activ, asupra carora activitatea unei companii sau a unei organizatii are impact. Discuta avantajele si capcanele comunicarii publice si elementele specifice ale comunicarii interne, comunicarii de marketing, comunicarii cu media sau cu mediul de afaceri. Prezinta rolul si responsabilitatile managerului ca purtator de cuvant al companiei; determina locul comunicarii printre celelalte functii de management si contributia acesteia la urmarirea unor obiective concrete de business. Ofera un ghid practic de evaluare a nevoilor de comunicare ale unei companii si a resurselor umane implicate in rezolvarea acestor nevoi – responsabil de comunicare, departament intern de comunicare, agentie specializata. Contureaza elementele unui plan strategic de comunicare.


Data: 7 mai (9.00-17.00)
Locatia: Novotel Bucarest City Centre
Tarif: 369 Euro/participant

Despre traineri:
Cu o pregatire academica in PR la California State University, Sorana Savu are o experienta de peste zece ani in comunicare, lucrand in publicitate si relatii publice. Inainte de a construi, alaturi de Andrei Savu, Premium Communication, Sorana a lucrat timp de patru ani la Ogilvy & Mather in departamentul Client Service. Cu prima ocazie, a revenit la prima dragoste, relatiile publice, devenind PR Manager pentru reteaua regionala Mmd Public Relations. Din 2001 este Senior Partner la Premium Communication si profesor asociat la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, predand cursuri de PR la nivel universitar si post-universitar.

Fost jurnalist economic, Andrei Savu si-a inceput cariera in comunicare in 1998, fiind primul angajat si mai apoi Head of Office al Mmd Public Relations, pentru care a lucrat pana in 2001. Din noiembrie 2001 este Senior Partner la Premium Communication, companie fondata impreuna cu Sorana Savu. Experienta sa, in special consultanta strategica pentru multinationale si gestiunea situatiilor de criza, si-a acumulat-o lucrand pentru companii ca Arcelor Mittal, Alro Slatina, Vivendi Apa Nova, OTP Bank. Din 2005, Andrei este si Presedintele Clubului Companiilor de Relatii Publice din Romania, asociatia celor mai importante companii de comunicare si relatii publice din tara.


***
Alte cursuri Qualians in categoria Marketing, Branding & Communication:
Identity as a Business Tool cu Cristian ’Kit’ Paul (Brandient) – 14 mai,
Communication for Communicators cu Sorana si Andrei Savu (Premium Communication) – 22-23 mai,
Unconventional Advertising cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett) – 28 mai.
Brand Equity in Branding Products cu Aneta Bogdan (Brandient) – 30 mai,
Shopper Marketing cu Mona Opran (Saatchi & Saatchi X) – 12 octombrie.
Advertising – Advanced cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett) – 23-24 octombrie,
Brand Equity in Branding Services cu Aneta Bogdan (Brandient) – 30 octombrie,
Media Communication for Advertisers cu Maria Tudor (Zenith Media) – noiembrie

Despre Qualians

Calendarul complet si detaliile cursurilor deschise: www.qualians.com.

Pentru inscrieri si detalii va stam cu placere la dispozitie.
Contact:
Telefon: 021 327 08 95
Fax:021 327 08 40
e-mail: office@qualians.com
www.qualians.com

office@qualians.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qualians/communication-for-managers-cu-sorana-si-andrei-savu-premium-communication-curs-deschis-in-7-mai-18