Comunicate Qualians

Qualians

Compania Qualians a emis 203 comunicate de presa

  • Curs “Communication Skills” cu Dorin Dancu (TMI), in 12 decembrie

    Curs “Communication Skills” cu Dorin Dancu (TMI), in 12 decembrie

    BUCURESTI - 21 noiembrie 2008

    Aflat la cea de-a patra grupa organizata in sesiunea de toamna, gratie numeroaselor solicitari, cursul “Communication Skills” sustinut de Dorin Dancu (TMI) este unul dintre cele mai apreciate din oferta de cursuri deschise a Qualians. Programul pleaca de la premiza: “Nu există reţete de comunicare. Un bun comunicator isi adapteaza comportamentul in functie de particularitatile interlocutorului”. Profilul comunicational si paradigmele ne diferentiaza in mod semnificativ. De asemenea, in multe situatii de viata raspundem impulsurilor naturale de comportament si comunicare, agresive sau submisive.    comunicatul de presa

  • Cunoasterea pietei media – o conditie esentiala pentru o promovare eficienta

    Cunoasterea pietei media – o conditie esentiala pentru o promovare eficienta

    BUCURESTI - 14 noiembrie 2008

    Achizitionarea spatiului publicitar in media nu este un demers pe care companiile sa-l faca instictiv, el presupunand cunoasterea clara a publicului-tinta, comportamentului consumatorilor, evolutiei pietei media si nu in ultimul rand al criteriilor prin care sunt evaluate fiecare canal media. Reprezentantii de vanzari ai organizatiilor media pot fi deseori de ajutor in a consilia companiile cu privire la achizitionarea spatiului publicitar, insa a lasa aceasta decizie doar in mainile lor se poate dovedi o alegere nu tocmai potrivita. De altfel, numeroase companii aleg sa angajeze media buyer-i profesionisti pentru a se asigura ca bugetul de media este investit eficient. Insa, chiar si in acest caz este recomandat ca specialistii din cadrul companiei si managerii acesteia deopotriva sa cunoasca mass-media – astfel, ei pot gestiona mai bine bugetul si pot lua decizii ferme si documentate.
        comunicatul de presa

  • Teama de a vorbi in public – mai puternica decat frica de inaltime

    Teama de a vorbi in public – mai puternica decat frica de inaltime

    BUCURESTI - 12 noiembrie 2008

    Teama de a vorbi in public isi pastreaza pozitia in topul fobiilor oamenilor. Se pare ca nici paienjenii, nici inaltimea si nici spatiile inguste nu starnesc in oameni un sentiment atat de puternic de frica. Exista insa o serie de masuri pe care fiecare le poate lua nu doar pentru a-si stapani teama de discurs public, dar si pentru a realiza o prezentare memorabila – iar acestea sunt dezbatute si exemplificate in cadrul cursului Business Presentations, organizat de Qualians in 8-9 decembrie.    comunicatul de presa

  • Bogdan Naumovici – cum functioneaza publicitatea in perioade de criza

    Bogdan Naumovici – cum functioneaza publicitatea in perioade de criza

    BUCURESTI - 11 noiembrie 2008

    Criza economica actuala a starnit numeroase dezbateri, iar sute de pagini de comentarii au vazut, cu aceasta ocazie, lumina tiparului. Numerosi analisti au tratat cu minutiozitate cauzele, dar si consecintele, acestei perioade tulburi pe care economia o traverseaza la nivel mondial. Orice companie, indiferent de marime, poate trece prin perioade de criza, insa atunci cand insasi practica economica este pusa la indoiala, cand trebuie sa se traga linie si sa se stabileasca unde si de ce s-a gresit, multe organizatii sunt tentate sa ia decizii radicale, fara a mai privi imaginea de ansamblu si fara a mai lua in calcul obiectivele pe care si le trasasera pe termen lung. Telul fiecarui actor de pe scena economica pare a deveni depasirea crizei si nu care va fi evolutia sa odata ce economia va reintra in normal.    comunicatul de presa

  • Curs de Finance for non-Finance cu Erol Curtmola (Xerox) – 27 noiembrie

    Curs de Finance for non-Finance cu Erol Curtmola (Xerox) – 27 noiembrie

    BUCURESTI - 6 noiembrie 2008

    Modulul de Finance for non-Finance, oferit de Qualians si sustinut de Erol Curtmola (Xerox), introduce si clarifica o serie de concepte din domeniul financiar, pornind de la noţiuni de bază ale contabilităţii financiare şi construind progresiv cunoştinţele necesare înţelegerii unor situaţii financiare mai complexe, schiţe de buget etc. Cunoştinţele asimilate vor permite participanţilor să comunice eficient şi productiv cu profesioniştii din domeniul financiar.    comunicatul de presa

  • Afla care sunt “ingredientele” unui proiect de succes!

    Afla care sunt “ingredientele” unui proiect de succes!

    BUCURESTI - 5 noiembrie 2008

    Afla reteta gestionarii eficiente a proiectelor la cursul “Project Management”, sustinut de Florin Enache (TMI) in 25-26 noiembrie!

    Noile teorii de organizare a proiectelor demonstreaza ca fiecare persoana implicata este responsabila in egala masura de succesul proiectului. Astfel, indiferent de dimensiunea proiectului si a echipei de proiect, este esential sa cunoastem si sa stapanim instrumentele necesare pentru a echilibra sarcinile si oamenii, pentru a aloca in mod optim resursele de care dispunem si pentru a ne asigura ca punctele forte ale fiecarui membru al echipei sunt puse in valoare si folosite la capacitate maxima.    comunicatul de presa