Cum contribuie publicitatea la succesul afacerii tale

BUCURESTI - 24 octombrie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Subiect dezbatut pe larg de Bogdan Naumovici (Leo Burnett) in cadrul cursului “Advertising Advanced”, organizat de Qualians pe 17-18 noiembrie 2008.
Uneori o reclama este atat de atragatoare si de isteata, incat mesajul de vanzare efectiv nu mai izbuteste sa ajunga la client. Alteori, o reclama monotona aduce beneficii la nivelul vanzarilor sau in consolidarea brand-ului. Ce face diferenta intre cele doua tipuri de rezultate generate?

Cum contribuie publicitatea la succesul afacerii tale

Indiferent de dimensiunea afacerii, orice manager sau oricine lucreaza in departamentul de promovare al une companii este firesc sa se intrebe cum va contribui publicitatea la, spre exemplu, cresterea vanzarilor sau cresterea notorietatii. Pentru a se gasi un raspuns relevant la aceasta intrebare, este necesar ca inainte de toate sa planificam: ce ne dorim prin publicitate? Care sunt obiectivele pe care dorim sa le atingem prin campania de publiciate ce urmeaza a fi derulata? Odata stabilite clar obectivele, va fi mai usor ca pe parcursul campaniei sau la finalul acesteia sa ne dam seama daca activitatile intreprinse au dat sau nu rezultate.
Judecand astfel, ne putem astepta ca publicitatea pe care o facem produselor/serviciilor noastre sa genereze rezultate imediate, adica demersurile de promovare sa determine potentialul consumator sa achizitioneze un anumit produs/serviciu intr-o perioada scurta de timp (ne referim aici la cateva zile, saptamani, luni). Daca acestea sunt asteptarile noastre, atunci evaluarea publicitatii ar trebui efectuata, evident, la intervale scurte de timp, in unele cazuri chiar zilnic.
Pe de alta parte, ne-am putea dori ca publicitatea sa declanseze o schimbare de atitudine, ceea ce inseamna rezultate pe termen lung. Practic, am urmari ca numele companiei sau numele de marca al produselor noastre sa se intiparesca in mintea potentialilor consumatori, cu care sa construim astfel o relatie durabila. Din pacate, in acest caz rezultatele sunt mai dificil de evaluat, mai ales ca o potentiala crestere a vanzarilor se inregistreaza la mult timp dupa derularea campaniei. Exista insa tehnici cercetare care pot stabilii daca eforturile companiei au avut sau nu succes.
Publicitatea contribuie fara doar si poate la succesul unei afaceri, insa eficientizarea acestei contributii tine in primul rand de abilitatile advertiser-ului de a intelege si opera corespunzator cu conceptele fundamentale ale publicitatii si cu contextul in care se desfasoara efectiv campania.
In acest sens, cursul Advertising Advanced organizat de Qualians si sustinut de Bogdan Naumovici (Leo Burnett) in 17-18 noiembrie isi propune clarificarea unor notiuni fundamentale in publicitate, pornind de la Managementul unei Idei – unde se va face diferenta, prin aplicatii practice, dintre Idee si Executie, continuand cu contributia pe care advertisingul o poate aduce la construirea unei marci de succes – cu exemple si studii de caz alese dintre cele mai performante marci romanesti, cu relele si cu bunele lor – si terminand cu un raspuns documentat la vesnica intrebare: Premii sau Vanzari? In plus, seminarul va mai trata o tema la alegerea participantilor. Modul de abordare se va baza atat pe o solida dimensiune teoretica cat si pe cat mai multa practica (studii de caz + discutii de grup), bazata in mare parte pe studii de caz locale. Participantii vor capata la acest seminar o viziune noua si mai profunda asupra rolului si mecanismelor publicitatii, cu aplicabilitate practica imediata.
Modulul se adreseaza mai ales specialistilor in marketing si comunicare, dar si managerilor si antreprenorilor, oricui doreste sa isi formeze o educatie solida in domeniul comunicarii comerciale. Se recomanda ca participantii la acest curs sa fi fost expusi anterior unor cunostinţe de baza in marketing si publicitate. In plus, simtul umorului si dezinvoltura în relatiile cu ceilalti colegi sunt binevenite.
Pentru mai multe detalii si inscrieri vizitati www.qualians.com, scrieti la office@qualians.com sau sunati la 021.319.77.11 .

Despre Qualians

Gasiti in continuare agenda cursurilor oferite de Qualians, organizata pe categorii si tematici:

MARKETING, BRANDING & COMMUNICATION
Shopper Marketing - Mona Opran - 11 nov
Brand Equity in Branding Services - Aneta Bogdan - la cerere
Brand Equity in Branding Products - Aneta Bogdan - la cerere
Media Communication for Advertisers - Maria Tudor - 24 nov
Advertising - advanced - Bogdan Naumovici - 17-18 nov
Communication for Managers - Sorana Savu & Andrei Savu - 13 nov

MANAGEMENT & LEADERSHIP
Time Manager - Ciprian Teleman - 24-25 nov
Business Presentations - Florin Enache - 8-9 dec
Practical Leadership - Dorin Dancu - 15-16 dec
Advanced Business Presentations - Octavian Pantis - 21 nov
Coaching Skills - Octavian Pantis - 5 nov
Emotional Intelligence - George Avram - 4 dec
Project Management - Florin Enache - 25-26nov
Stress Management - Ciprian Teleman - 17 dec
Communication Skills - Dorin Dancu - 10 nov
Innovation & Creative Thinking - Florin Enache - 10 dec

SALES & NEGOTIATION
Profitable Negotiating – Cornel Costea - 27-28 oct
Key Account Development – Cornel Costea - 11-12 dec
Power Sales – Cornel Costea - 17 dec

HUMAN RESOURCES
Train the Trainers – Octavian Pantis - 10-11 dec
Compensation&Benefits Advanced – Ruxandra Stoian - la cerere
Compensation&Benefits Advanced – Ruxandra Stoian - 12 nov
Staffing & Career Development – Florin Petrescu - 3 nov
Performance Management – Csaba Gergely - la cerere
Training & Development – Csaba Gergely - la cerere

CUSTOMER SERVICE
Customer Service – Cristian Nicoara - 5 dec
Communication over the Telephone– Cristian Nicoara - 14 nov

FINANCE & TAX
Finance for non-finance – Erol Curtmola - 27 nov
Tax. Practice & novelties – Gabriel Biriş - la cerere

DEFENSIVE DRIVING
Defensive driving – Edwin Keleti & George Grigorescu - la cerere

PARENTING
•Managing kids 0 - 7 years old – Otilia Secară - la cerere
•Managing youngsters 8 - 18 years old – Otilia Secară - la cerere

Persoana de contact: Mihaela Pantis, Managing Director
021.319.77.11


office@qualians.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qualians/cum-contribuie-publicitatea-la-succesul-afacerii-tale