Cum stabilim bugetul de media pentru rezultate maxime

BUCURESTI - 30 octombrie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Subiect dezbatut pe larg de Maria Tudor (Zenith Media) in cadrul cursului
“Media Communication for Advertisers” dn 24 noiembrie.

Modul in care bugetul de media este investit reprezinta o decizie strategica a companiilor. In conditiile in care axioma zice ca 80% din bugetul de publicitate merge catre mass-media, iar notorietatea si performantele de marketing si vanzari ale unui brand sunt dependente de modul in care acesta este comunicat, intelegerea procesului media si o eventuala expertiza in domeniu, pot face diferenta intre succes si insucces. Comunicarea media cunoaste nivele de sofisticare neimaginate in urma cu 2 – 3 ani, iar ritmul de crestere este incredibil de rapid. In acest context, cursul Media Communication for Advertisers, organizat de Qualians si sustinut de Maria Tudor (Zenith Media) in 24 noiembrie, vine sa clarifice aspectele legate de utilizarea mass-media ca principal canal de comunicare a mesajelor comerciale.

Cum stabilim bugetul de media pentru rezultate maxime

Cursul sustinut de Maria Tudor (Zenith Media) se adreseaza cu precadere oamenilor de marketing si vanzari dar si managerilor implicati in (sau/si interesati de) procesul media. Pe parcursul sesiunii, se vor prezenta cei mai utili termeni din jargonul media, realitati si tendinte ale pietei media actuale dar si modalitati prin care acestea pot fi folosite in campaniile de comunicare. Vor fi discutate principalele componente ale unei strategii media cu directii de implementare si modalitati de evaluare. Agenda mai cuprinde prezentari privind abordarea briefing-ului agentiei, analiza corelatiei dintre investitie si rezultate, analiza media din Romania - intre fragmentare (cam nedorita) si segmentare/specializare (in principiu cautata), managementul inflatiei de media, ca exercitiu provocator al omului de media.

Obiectivele pe care cursul urmareste sa le realizeze sunt:

• Familiarizarea cu limbajul media
• Intelegerea pietei si industriei media din Romania, dar si a materialelor media primite (de la agentie)
• Intelegerea rolului media in procesul de marketing si modalitati de a-l îmbunatati in vederea obtinerii obiectivelor de business ale companiei

Sesiunea va fi presarata cu exemple concrete, abordarea fiind pragmatica si la obiect; o sesiune interactiva, deschisa intrebarilor participantilor legate de subiect.

Pentru mai multe detalii si inscrieri vizitati www.qualians.com, scrieti la office@qualians.com sau sunati la 021.319.77.11 .

Despre Qualians

Gasiti in continuare agenda cursurilor oferite de Qualians, organizata pe categorii si tematici:

MARKETING, BRANDING & COMMUNICATION
Shopper Marketing - Mona Opran - 11 nov
Brand Equity in Branding Services - Aneta Bogdan - la cerere
Brand Equity in Branding Products - Aneta Bogdan - la cerere
Media Communication for Advertisers - Maria Tudor - 24 nov
Advertising - advanced - Bogdan Naumovici - 17-18 nov
Communication for Managers - Sorana Savu & Andrei Savu - 13 nov

MANAGEMENT & LEADERSHIP
Time Manager - Ciprian Teleman - 24-25 nov
Business Presentations - George Avram - 8-9 dec
Practical Leadership - Dorin Dancu - 15-16 dec
Advanced Business Presentations - Octavian Pantis - 21 nov
Coaching Skills - Octavian Pantis - 5 nov
Emotional Intelligence - George Avram - 4 dec
Project Management - Florin Enache - 25-26 nov
Stress Management - Ciprian Teleman - 17 dec
Communication Skills - Dorin Dancu - 10 nov
Innovation & Creative Thinking - Florin Enache - 10 dec

SALES & NEGOTIATION
Profitable Negotiating – Cornel Costea - 27-28 oct
Key Account Development – Cornel Costea - 11-12 dec
Power Sales – Cornel Costea - 17 dec

HUMAN RESOURCES
Train the Trainers – Octavian Pantis - 10-11 dec
Compensation&Benefits Advanced – Ruxandra Stoian - la cerere
Compensation&Benefits Advanced – Ruxandra Stoian - 12 nov
Staffing & Career Development – Florin Petrescu - 3 nov
Performance Management – Csaba Gergely - la cerere
Training & Development – Csaba Gergely - la cerere

CUSTOMER SERVICE
Customer Service – Cristian Nicoara - 5 dec
Communication over the Telephone– Cristian Nicoara - 14 nov

FINANCE & TAX
Finance for non-finance – Erol Curtmola - 27 nov
Tax. Practice & novelties – Gabriel Biriş - la cerere

DEFENSIVE DRIVING
Defensive driving – Edwin Keleti & George Grigorescu - la cerere

PARENTING
•Managing kids 0 - 7 years old – Otilia Secară - la cerere
•Managing youngsters 8 - 18 years old – Otilia Secară - la cerere

Persoana de contact: Mihaela Pantis, Managing Director
021.319.77.11

office@qualians.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qualians/cum-stabilim-bugetul-de-media-pentru-rezultate-maxime