Curs deschis de Customer Service cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor). 23 octombrie.

BUCURESTI - 9 octombrie 2006

Comunicat tip General in Banci / Asigurari

Trainingul de Customer Service se adreseaza tuturor persoanelor care, prin activitatea pe care o desfasoara, interactioneaza cu alte persoane – clienti interni sau externi.

Acest training contribuie la construirea unei baze de abilitati ai tehnici care sa ajute participantii in comunicarea si relationarea cu clientii, interni sau externi. Acestia vor invata cum sa transforme orice interactiune cu clientii intr-o experienta productiva, sa elimine jargonul tehnic si frustrarea, sa pretuiasca oamenii si nu hartiile. De asemenea vor sti sa trateze cu profesionalism clientii dificili, sa evite transferul starii emotionale de la o situatie la alta si sa ofere o alternativa pozitiva la orice cerere din partea unui client.

Telephone Doctor a fost infiintata in 1983 de catre Nancy Friedman iar de atunci a pregatit in domeniul Customer Service angajatii a peste 20.000 de companii din intreaga lume. Programele si instrumentele de training au fost traduse in peste 14 limbi astfel incat peste un milion de oameni au fost pregatiti de catre Telephone Doctor. În Romania participa lunar la programele Telephone Doctor in medie 150 de angajati ai unor companii de renume la nivel national si international.
Bogdan Grosu si-a legat cea mai mare parte a carierei profesionale de domeniul interactiunii cu clientii la orice nivel. Activand in cadrul uneia din cele mai mari companii multinationale din domeniul telecomunicatiilor, a dezvoltat si sustinut programe de training pentru relatii cu clientii, vanzare la telefon si colectare de debite. Experienta practica in customer service de peste 5 ani il recomanda ca fiind un bun trainer, dubland in cadrul sesiunilor sale, know how-ul de o foarte buna calitate cu exemple relevante.

Agenda cursului Customer Service:
•Perceptia clientului
•Reguli in interactiunea cu clientii
•Greseli frecvente facute in interactiunea cu clientii
•Cum sa abordezi clientii dificili
•Tehnica ASAP
•Cum sa eviti transferul starii emotionale
•Cele cinci fraze interzise in comunicarea cu clientii
•Importanta utilizarii alternativelor pozitive
•Concluzii si plan de actiune.

Data: 23 octombrie 2006
Locatia: Novotel Bucarest City Centre

Despre Qualians

Calendarul complet si detaliile cursurilor deschise: www.qualians.com.

Pentru inscrieri si detalii va stam cu placere la dispozitie.
Ana-Maria Gheorghe
Project Coordinator,
QUALIANS

telefon: 327 08 39
ana.gheorghe@qualians.com
www.qualians.com
ana.gheorghe@qualians.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qualians/curs-deschis-de-customer-service-cu-bogdan-grosu-telephone-doctor-23-octombrie-