CUSTOMER SERVICE. Curs cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor). 3 decembrie

BUCURESTI - 30 octombrie 2007

Comunicat tip General in IT&C

Cursul CUSTOMER SERVICE asigura construirea unei baze de abilitati si tehnici care sa ajute participantii in comunicarea si relationarea cu clientii, interni sau externi.
Acestia vor invata cum sa transforme orice interactiune cu clientii intr-o experienta productiva, sa elimine jargonul tehnic si frustrarea, sa pretuiasca oamenii si nu hartiile. De asemenea vor sti sa trateze cu profesionalism clientii dificili, sa evite transferul starii emotionale de la o situatie la alta si sa ofere o alternativa pozitiva la orice cerere din partea unui client.

Pe www.qualians.com puteti urmari o scurta PREZENTARE VIDEO a cursului.

CUSTOMER SERVICE. Curs cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor). 3 decembrie

Acest program se adreseaza tuturor persoanelor care, prin activitatea pe care o desfasoara, interactioneaza cu alte persoane – clienti interni sau externi.

Din agenda:
• Perceptia clientului
• Reguli in interactiunea cu clientii
• Greseli frecvente facute in interactiunea cu clientii
• Cum sa abordezi clientii dificili
• Tehnica ASAP
• Cum sa eviti transferul starii emotionale
• Cele Cinci Fraze Interzise in comunicarea cu clientii
• Importanta utilizarii alternativelor pozitive
• Concluzii si plan de actiune.

Data: 3 decembrie (9.00-17.00)
Locatia: Novotel Bucarest City Centre
Tarif: 369 Euro/participant (+TVA)


Telephone Doctor a fost infiintata in 1983 de catre Nancy Friedman iar de atunci a pregatit in domeniul Customer Service angajatii a peste 20.000 de companii din intreaga lume. Programele si instrumentele de training au fost traduse in peste 14 limbi astfel incat peste un milion de oameni au fost pregatiti de catre Telephone Doctor. În Romania participa lunar la programele Telephone Doctor in medie 150 de angajati ai unor companii de renume la nivel national si international.


Bogdan Grosu si-a legat cea mai mare parte a carierei profesionale de domeniul interactiunii cu clientii la orice nivel. Activand in cadrul uneia din cele mai mari companii multinationale din domeniul telecomunicatiilor, a dezvoltat si sustinut programe de training pentru relatii cu clientii, vanzare la telefon si colectare de debite. Experienta practica in customer service de peste 5 ani il recomanda ca fiind un bun trainer, dubland in cadrul sesiunilor sale, know how-ul de o foarte buna calitate cu exemple relevante.

Despre Qualians

Va invitam sa consultati calendarul cursurilor deschise Qualians din perioada urmatoare:

Categoria MARKETING, BRANDING & COMMUNICATION:
• Advertising - advanced in 23-24 oct. cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Shopper Marketing in 6 nov. cu Mona Opran (Saatchi & Saatchi X)
• Unconventional Advertising in 19 nov. cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Communication for Managers in 28 nov. cu Sorana & Andrei Savu (Premium Communication)
• Brand Equity in Branding Services in 30 nov. cu Aneta Bogdan (Brandient)
• Media Communication for Advertisers in 3 dec. cu Maria Tudor (Zenith Media)
• Brand Equity in Branding Products in 6 dec. cu Aneta Bogdan (Brandient)

Categoria MANAGEMENT & LEADERSHIP:
• Coaching in 25 oct. si 19 nov.cu Octavian Pantis (TMI)
• Communication Skills in 31 oct., 14 nov., 22 nov. si 14 dec. cu Dorin Dancu (TMI)
• Time Manager - Priorities & Results in 1 nov., 6 dec. si 17 dec. cu Ciprian Teleman (TMI)
• Emotional Intelligence in 14 nov. si 12 dec. cu George Avram (TMI)
• Advanced Business Presentations in 15 nov. si 4 dec. cu Octavian Pantis (TMI)
• Innovation & Creative Thinking in 23 nov. cu Florin Enache (TMI)
• Practical Leadership in 26-27 nov. cu Dorin Dancu (TMI)
• Change Management in 29 nov. cu Florin Enache (TMI)
• Project Management in 4-5 dec. cu Florin Enache (TMI)
• Stress Management in 7 dec. cu Ciprian Teleman (TMI)

Categoria SALES & NEGOTIATION:
• Key Account Development in 8-9 nov. cu Cornel Costea (TACK Training)
• Profitable Negotiating in 20-21 nov. si 18-19 dec. cu Cornel Costea (TACK Training)

Categoria HUMAN RESOURCES:
• Train the Trainer in 18-19 oct., 10-11 dec. si 17-18 dec. cu Octavian Pantis (TMI)
• Compensation & Benefits in 13 nov. si 5 dec. cu Ruxandra Stoian (PricewaterhouseCoopers)

Categoria FINANCE & TAX:
• Finance for non-finance in 28 septembrie cu Sebastian Mocanu (Ernst & Young)
• Tax. Practice & Novelties (la cerere) cu Gabriel Biris (BirisGoran)

Categoria CUSTOMER SERVICE
• Communication over the telephone (la cerere) cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor)
• Customer Service in 3 dec. cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor)

Categoria DEFENSIVE DRIVING:
• Defensive & advanced driving techniques (la cerere) cu Edwin Keleti & George Grigorescu

Categoria PARENTING:
• Parenting kids 0 - 7 years old in 30 nov. cu Otilia Secara
• Parenting youngsters 8 - 18 years old in 14 dec. cu Otilia Secara

Contact:
Anca Leonte, Project Co-ordinator
Telefon: 031 105 31 31
Fax: 031 105 31 34
e-mail: office@qualians.com
web: www.qualians.com


office@qualians.com