CUSTOMER SERVICE. Curs cu Cristian Nicoara (Telephone Doctor). 10 iunie

BUCURESTI - 30 mai 2008

Comunicat tip General in Afaceri

In fiecare zi, prin activitatea pe care o desfasuram, suntem unii clientii celorlalti! Ti s-a intamplat vreodata, client fiind, sa fii tratat cu lipsa de profesionalism - superficialitate, indiferenta sau chiar obraznicie? Cum te-ai simtit?
Daca doresti ca persoanele cu care interactionezi sa-si aminteasca cu placere de intalnirea cu tine si chiar mai mult sa o considere o experienta pozitiva si sa revina, atunci participa la acest program.

Programul asigura construirea unei baze de abilitati si tehnici care sa ajute participantii in comunicarea si relationarea cu clientii, interni sau externi. Veti invata cum sa transformati orice interactiune cu clientii intr-o experienta productiva, sa eliminati jargonul tehnic si frustrarea. De asemenea veti stii sa tratati cu profesionalism clientii dificili, sa evitati transferul starii emotionale de la o situatie la alta si sa oferiti o alternativa pozitiva la orice cerere din partea unui client.

Detalii pe www.qualians.com.


Cursul Customer Service se adreseaza tuturor persoanelor care, prin activitatea pe care o desfasoara, interactioneaza cu alte persoane – clienti interni sau externi.

Din agenda:
• Perceptia clientului
• Reguli in interactiunea cu clientii
• Greseli frecvente facute in interactiunea cu clientii
• Cum sa abordezi clientii dificili
• Tehnica ASAP
• Cum sa eviti transferul starii emotionale
• Cele Cinci Fraze Interzise in comunicarea cu clientii
• Importanta utilizarii alternativelor pozitive
• Concluzii si plan de actiune.

Data: 10 iunie (9.00-17.00)
Locatia: Novotel Bucarest City Centre
Tarif: 369 Euro/participant (+TVA)


Telephone Doctor a fost infiintata in 1983 de catre Nancy Friedman iar de atunci a pregatit in domeniul Customer Service angajatii a peste 20.000 de companii din intreaga lume. Programele si instrumentele de training au fost traduse in peste 14 limbi astfel incat peste un milion de oameni au fost pregatiti de catre Telephone Doctor. În Romania participa lunar la programele Telephone Doctor in medie 150 de angajati ai unor companii de renume la nivel national si international.


Cristian Nicoara aduce o experienta directa si consistenta in operatiunile de relatii cu clientii si in dezvoltarea profesionala a angajatilor din acest domeniu.
A petrecut 4 ani in gestionarea relatiilor cu clientii intr-una din marile companii de telecomunicatii si a continuat cu training si management de proiect. In ultimii doi ani a contribuit, in calitate de trainer, la dezvoltarea si implementarea unui numar ridicat de proiecte pe aceasta arie pentru diverse companii multinationale si autohtone. Fiind creativ, optimist si cu o fire deschisa, transforma programele de training intr-o experienta placuta pentru toti participantii.

Despre Qualians

Va invitam sa consultati calendarul cursurilor deschise Qualians din semestrul I 2008:

Categoria MANAGEMENT & LEADERSHIP:
• Communication Skills in 24 martie, 22 mai si 4 iunie cu Dorin Dancu (TMI)
• Time Manager in 28 martie, 19 mai si 7 iulie cu Ciprian Teleman (TMI)
• Business Presentations in 10-11 aprilie cu Florin Enache (TMI)
• Practical Leadership in 17-18 aprilie si 5-6 iunie cu Dorin Dancu (TMI)
• Advanced Business Presentations in 22 aprilie cu Octavian Pantis (TMI)
• Coaching Skills in 23 aprilie si 9 iunie cu Octavian Pantis (TMI)
• Emotional Intelligence in 12 mai si 23 mai cu George Avram (TMI)
• Project Management in 15-16 mai si 27-28 mai cu Florin Enache (TMI)
• Stress Management in 20 mai cu Ciprian Teleman (TMI)
• Change Management in 26 mai cu Florin Enache (TMI)
• Innovation & Creative Thinking in 11 iunie cu Florin Enache (TMI)


Categoria MARKETING, BRANDING & COMMUNICATION:
• Shopper Marketing in 13 mai cu Mona Opran (Saatchi & Saatchi X)
• Unconventional Advertising in 19 mai cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Media Communication for Advertisers in 26 mai cu Maria Tudor (Zenith Media)
• Advertising - advanced in 5-6 iunie cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Brand Equity in Branding Products in 10 iunie cu Aneta Bogdan (Brandient)
• Brand Equity in Branding Services in 17 iunie cu Aneta Bogdan (Brandient)
• Communication for Managers in 17 iunie cu Sorana Savu & Andrei Savu (Premium Communication)


Categoria HUMAN RESOURCES:
• Performance Management in 7 aprilie cu Ruxandra Stoian si Csaba Gergely
• Train the Trainer in 8-9 aprilie, 8-9 mai, 12-13 iunie si 9-10 iulie cu Octavian Pantis (TMI)
• Compensation and Benefits in 14 aprilie cu Ruxandra Stoian (PricewaterhouseCoopers)
• Training & Development in 14 mai cu Csaba Gergely (PricewaterhouseCoopers)


Categoria SALES & NEGOTIATION:
• Profitable Negotiating in 21-22 aprilie cu Cornel Costea (TACK Training)
• Key Account Development in 12-13 mai cu Cornel Costea (TACK Training)
• Power Sales in 16 iunie cu Cornel Costea (TACK Training)


Categoria CUSTOMER SERVICE:
• Customer Service in 10 iunie cu Cristian Nicoara (Telephone Doctor)
• Communication over the telephone (la cerere) cu Cristian Nicoara (Telephone Doctor)


Categoria FINANCE & TAX:
• Finance for non-finance (la cerere) cu Sebastian Mocanu (Ernst & Young)
• Tax. Practice & Novelties (la cerere) cu Gabriel Biris (BirisGoran)


Categoria DEFENSIVE DRIVING
• Defensive & advanced driving techniques (la cerere) cu Edwin Keleti & George Grigorescu


Categoria PARENTING:
• Parenting kids 0 - 7 years old (la cerere) cu Otilia Secara
• Parenting youngsters 8 - 18 years old (la cerere) cu Otilia Secara


Contact:
Anca Leonte
Project Coordinator
Telefon: 031 105 31 31
Fax: 031 105 31 34
e-mail: office@qualians.com
web: www.qualians.com

office@qualians.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qualians/customer-service-curs-cu-cristian-nicoara-telephone-doctor-10-iunie