Identity as a Business Tool cu Cristian ’Kit’ Paul (Brandient). Curs deschis in 14 mai.

BUCURESTI - 24 aprilie 2007

Comunicat tip General in Banci / Asigurari

Principalele observatii care stau la baza seminarului „Identitatea ca instrument de business” si care ii demonstreaza utilitatea sunt:
- intelegerea instrumentarului designului grafic ajuta la depasirea sferei subiective (“imi place”, “nu-mi place”) si faciliteaza trecerea catre o analiza obiectiva si profesionala a modului in care designul poate ajuta la atingerea obiectivelor de business,
- cunoasterea de catre oamenii de business a elementelor si proceselor constructiei unei identitati grafice asigura o relatie eficienta cu companiile de design,
- orice profesionist de marketing din zilele noastre are nevoie de cunostinte de design pentru a putea avea o perspectiva exhaustiva asupra brandului.

Cursul se adreseaza celor care au sarcina de a construi, reconstrui, folosi eficient sau de a retusa din mers identitatea unui produs sau a unei corporatii, fie ei antreprenori sau “corporate citizens”.
Este recomandat persoanelor care lucreaza in departamentele de marketing sau comunicare si din agentiile de publicitate.

Din agenda: Felul in care este conceputa identitatea brandului – fie ea de produs sau de corporatie – este important pentru succesul unei companii.
O buna identitate vizuala si verbala reprezinta cheia succesului pe termen lung al companiei, pentru ca ajuta la diferentierea fata de competitie si la obtinerea unui loc an mintea consumatorului, favorizand o relationare mai atractiva cu acesta si inspirand intreaga retorica a brandului respectiv.
O constructie defectuoasa sau o folosire neglijenta a identitatii brandului duce la erodarea imaginii, prestigiului si credibilitatii companiei, iar fara aceste elemente, este foarte dificil ca un manager sa-si atinga obiectivele de business.

Seminarul “Identitatea ca instrument de business” este o introducere in procesul constructiei si utilizarii corecte si eficiente a identitatii grafice, de corporatie sau de produs. Seminarul isii propune sa explice etapele si vectorii de constructie ai identitatii de brand, si va contine de la elemente de design grafic (logo, fonturi, paleta cromatica, limbaj grafic, template-uri de stationery si advertising, etc.) pana la capcane ale productiei, de la faceliftinguri si rebrandinguri pana la managementul identitatii in relatia cu partenerii (dealeri, agentii de publicitate, etc.). De asemenea, seminarul va incerca sa dezvaluie partea ezoterica a relatiei cu designerii: notiuni, vocabular, tips & tricks.

Este bine ca cei care vin la acest curs sa fi fost expusi anterior unor cunostinte de baza in marketing si branding.

Data: 14 mai (9.00-17.00)
Locatia: Novotel Bucarest City Centre
Tarif: 369 Euro/participant


Cristian “Kit” Paul este partener fondator si Creative Director al companiei de strategie si design de brand Brandient si are o experienta de 15 ani ca designer, art director si creative director in Romania si Singapore. Specializat in designul identitatii de brand, lucrarile din portofoliul sau au castigat numeroase premii internationale, dar mai ales aprecierea zilnica a consumatorului roman. Kit scrie articole si tine discursuri in tara si in strainatate despre importanta designului vazut ca instrument de lucru in slujba corporatiilor si antreprenorilor. Este prezent din ce in ce mai des in juriile celor mai importante competitii internationale de design.


***
Alte cursuri Qualians in categoria Marketing, Branding & Communication:

Communication for Managers cu Sorana si Andrei Savu (Premium Communication) – 7 mai

Communication for Communicators cu Sorana si Andrei Savu (Premium Communication) – 22-23 mai

Unconventional Advertising cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett) – 28 mai

Brand Equity in Branding Products cu Aneta Bogdan (Brandient) – 30 mai

Advertising – Advanced cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett) – 23-24 octombrie

Shopper Marketing cu Mona Opran (Saatchi & Saatchi X) – 6 noiembrie

Media Communication for Advertisers cu Maria Tudor (Zenith Media) – 28 noiembrie

Brand Equity in Branding Services cu Aneta Bogdan (Brandient) – 30 noiembrie

Despre Qualians

Calendarul complet si detaliile cursurilor deschise: www.qualians.com.

Pentru inscrieri si detalii va stam cu placere la dispozitie.
Contact:
Telefon: 021 327 08 95
Fax:021 327 08 40
e-mail: office@qualians.com
www.qualians.com

office@qualians.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qualians/identity-as-a-business-tool-cu-cristian-kit-paul-brandient-curs-deschis-in-14-mai-