Planificarea negocierii – o etapa la fel de importanta ca negocierea in sine

BUCURESTI - 20 octombrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Cursul “Profitable Negotiating” organizat de Qualians si sustinut de Cornel Costea (TACK Training) in 27-28 octombrie prezinta cele mai eficiente tehnici de negociere menite sa ajute pe cei care se confrunta frecvent cu astfel de interactiuni de business sa-si atinga obiectivele si sa construiasca relatii de cooperare pe termen lung cu partenerii de negociere. Participantii vor invata sa planifice si sa implementeze o strategie de negociere, in vederea obtinerii profitului. In plus, acestia vor avea ocazia sa experimenteze negocierea de la ambele capete ale mesei, astfel incat sa poata intelege toate aspectele pe care trebuie sa le aiba in vedere atunci cand planifica sau implementeaza o strategie de negociere.

Planificarea negocierii – o etapa la fel de importanta ca negocierea in sine

Nu de putine ori se intampla ca, in cadrul unei negocieri, lucrurile sa ia o turnura diferita decat ne-am astepta. De obicei, acest lucru se petrece in detrimentul celui care pierde controlul asupra discutiilor, devenind vulnerabil in fata intereselor celeilalte parti. Una dintre principalele cauze pentru care negocierea poate ajunge intr-un punct defavorabil uneia dintre parti este o planificare precara.

De aceea, orice bun negociator trebuia ca, inaintea unei astfel de interactiuni, sa gaseasca raspuns la o serie de intrebari. Dintre acestea cele mai importante sunt “cand?” – “unde?” – “cum?”.

Gasind raspuns la intrebarea “Cand?”, negociatorul afla care sunt momentele decisive, mai precis cand trebuie sa ia marile decizii ale negocierii: retragere, concesie, avansare etc. “Unde?” ne arata pozitia pe care o ocupam fata de partenerul de negociere, sau mai bine spus, care sunt “pozitiile de forta”. “Cum fac ca aceasta negociere sa fie una profitabila?” este o chestiune la fel de relevanta. Negociatorul trebuie sa treaca in revista mijlocele de care dispune pentru a rasturna balanta de forta in favoarea sa si a ajunge la rezultatele dorite, precum si sa ia in calcul eventualele oportunitati de care se poate folosi, dar si posibilele obstacole pe care i le poate pune partenerul de negociere.

Etapa de planificare este dezbatuta pe larg de Cornel Costea (TACK Training) in cadrul cursului “Profitable Negotiating” din 27-28 octombrie, alaturi de alte elemente care alcatuiesc o negociere de succes. Conceput initial pentru oameni din vanzari si pentru cumparatorii profesionisti, cursul aduce valoare oricui va fi pus in situatia unei negocieri, cuprinzand in agenda:

•Structura unei negocieri – ce este negocierea si cum sa o planifici pentru a sti cand sa treci la etapa urmatoare;
•Managementul negocierii – cum sa mentii in permanenta controlul negocierii;
•Surse de putere in negociere – care sunt principalele surse de putere in negociere si cum le putem identifica;
•Intareste-ti pozitia printr-un mod inteligent de a adresa intrebari – cum sa obtii si sa folosesti informatiile in cel mai bun mod;
•Cum sa recunosti strategiile si tacticile folosite de negociatorii profesionisti – cum sa raspunzi corespunzator acestor tactici, tehnici si trucuri;
•Evaluarea impactului concesiilor – rezultatul negocierii va fi avantajos din punct de vedere comercial?;
•Analizarea ”pozitiilor de forta” – care sunt sursele de putere aflate in joc si cum sunt ele utilizate?;
•Implementarea si utilizarea abilitatilor si calitatilor unui negociator de succes – evalueaza-ti punctele tari si slabe prin “role-play” si auto-analiza.

Pentru mai multe detalii si inscrieri vizitati www.qualians.com, scrieti la office@qualians.com sau sunati la 021.319.77.11 .

Despre Qualians

Gasiti in continuare agenda cursurilor oferite de Qualians, organizata pe categorii si tematici:

MARKETING, BRANDING & COMMUNICATION
Shopper Marketing - Mona Opran - 11 nov
Brand Equity in Branding Services - Aneta Bogdan - la cerere
Brand Equity in Branding Products - Aneta Bogdan - la cerere
Media Communication for Advertisers - Maria Tudor - 24 nov
Advertising - advanced - Bogdan Naumovici - 17-18 nov
Communication for Managers - Sorana Savu & Andrei Savu - 13 nov

MANAGEMENT & LEADERSHIP
Time Manager - Ciprian Teleman - 24-25 nov
Business Presentations - Florin Enache - 8-9 dec
Practical Leadership - Dorin Dancu - 15-16 dec
Advanced Business Presentations - Octavian Pantis - 21 nov
Coaching Skills - Octavian Pantis - 5 nov
Emotional Intelligence - George Avram - 4 dec
Project Management - Florin Enache - 25-26nov
Stress Management - Ciprian Teleman - 17 dec
Communication Skills - Dorin Dancu - 10 nov
Innovation & Creative Thinking - Florin Enache - 10 dec

SALES & NEGOTIATION
Profitable Negotiating – Cornel Costea - 27-28 oct
Key Account Development – Cornel Costea - 11-12 dec
Power Sales – Cornel Costea - 17 dec

HUMAN RESOURCES
Train the Trainers – Octavian Pantis - 10-11 dec
Compensation&Benefits Advanced – Ruxandra Stoian - la cerere
Compensation&Benefits Advanced – Ruxandra Stoian - 12 nov
Staffing & Career Development – Florin Petrescu - 3 nov
Performance Management – Csaba Gergely - la cerere
Training & Development – Csaba Gergely - la cerere

CUSTOMER SERVICE
Customer Service – Cristian Nicoara - 5 dec
Communication over the Telephone– Cristian Nicoara - 14 nov

FINANCE & TAX
Finance for non-finance – Erol Curtmola - 27 nov
Tax. Practice & novelties – Gabriel Biriş - la cerere

DEFENSIVE DRIVING
Defensive driving – Edwin Keleti & George Grigorescu - la cerere

PARENTING
•Managing kids 0 - 7 years old – Otilia Secară - la cerere
•Managing youngsters 8 - 18 years old – Otilia Secară - la cerere

Persoana de contact: Mihaela Pantis, Managing Director
021.319.77.11
office@qualians.com
www.qualians.com
office@qualians.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qualians/planificarea-negocierii-o-etapa-la-fel-de-importanta-ca-negocierea-in-sine