Unconventional Advertising cu Bogdan Naumovici. 19 mai

BUCURESTI - 22 aprilie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

PUBILTICATE NECVONENTIOLANA

Un studiu a demonstrat ca mintea omeneasca poate citi cuvintele, chiar daca ordinea literelor din interiorul lor a fost schimbata. Aceasta descoperire functioneaza la fel de bine in toate domeniile comunicarii. Un mesaj clar si puternic poate suferi nuante de la un mediu la altul, fara ca efectul sa se altereze ba dimpotriva: o campanie integrata, care tine seama de specificul interactiunii cu fiecare mediu, de afinitatea publicului tinta cu fiecare mijloc de comunicare are mai multe sanse de succes decat o campanie in care acelasi mesaj este pur si simplu declinat in TV, radio, print sau outdoor.

Acest modul se adreseaza in principal specialistilor in marketing si comunicare, dar si managerilor si antreprenorilor, tuturor celor care doresc sa isi formeze o educatie solida in domeniul comunicarii comerciale.

Pe www.qualians.com puteti urmari o PREZENTARE VIDEO a cursului.

Participantii vor descoperi oportunitatiile care i se deschid comunicarii intr-o lume in care brandurile apartin din ce in ce mai mult consumatorilor si nu celor care le-au creat. Vom descoperi impreuna campanii din Romania sau internationale care au stiu sa isi adapteze mesajul in functie de grupul sau grupurile tinta, in functie de mediul folosit sau care au stiu sa profite de un trend sau de un eveniment, dand dovada de elasticitate, viziune si de o urmarire mereu alerta a lumii care ne inconjoara.
Intr-o lume in care economia bazata pe push face loc noii economii centrate pe pull, cand auzim din ce in ce mai des sintagma “consumatorul este regele”, cand simpla expunere la un mesaj nu mai inseamna demult si implicare, cand suntem inconjurati de YouTube, Google, SecondLife, MySpace, iPod, bloguri, flash-mobs, Flickr, DC++, TiVo, sms, mms, mobile banking, internet pe telefon, Blackberry, messenger, castigatorii vor fi doar cei care isi vor intelege consumatorul si care vor fi mereu la curent cu ultimele inovatii in comunicare.

Este bine ca cei care vin la acest curs sa fi fost expusi anterior unor cunostinte de baza in marketing si publicitate. Simtul umorului si dezinvoltura in relatiile cu ceilalti colegi sunt binevenite. De asemenea, curiozitatea este un must.

***

Data: 19 mai (9-17)
Locatie: Novotel Bucarest City Centre
Tarif : 369 Euro/participant (+TVA)

***

Bogdan Naumovici este Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett Romania si este cel care a anuntat in 2001 ca agentia sa va obtine 5 ani la rand titlul de Agentia Anului la Ad'Or, festivalul national de creatie. Sub conducerea lui, Leo Burnett nu numai ca si-a indeplinit aceste angajament, dar mai mult, a obtinut in 2005 si titlul de Agentia Anului din intreaga Europa Centrala si de Est, in cadrul festivalului Golden Drum de la Portoroz. Leo Burnett este si detinatoarea celor mai multe premii Effie, obtinute pentru eficienta campaniilor de comunicare pentru branduri ca Bergenbier, Prigat, Tide, Altex, Teletech si multe altele, distinctii care au dus agentia pe locul 1 in topul preferintelor clientilor romani, conform AdMArket 2006. In 2007, Bogdan Naumovici infiinteaza primul 'shop de idei', 23 Communication Ideas, menit a raspunde problemelor de business ale clientilor prin solutii de comunicare preponderent neconventionale.

Despre Qualians

Va invitam sa consultati calendarul cursurilor deschise Qualians din semestrul I 2008:


Categoria MANAGEMENT & LEADERSHIP:
• Communication Skills in 24 martie, 22 mai si 4 iunie cu Dorin Dancu (TMI)
• Time Manager in 28 martie, 19 mai si 7 iulie cu Ciprian Teleman (TMI)
• Business Presentations in 10-11 aprilie cu Florin Enache (TMI)
• Practical Leadership in 17-18 aprilie si 5-6 iunie cu Dorin Dancu (TMI)
• Advanced Business Presentations in 22 aprilie cu Octavian Pantis (TMI)
• Coaching Skills in 23 aprilie si 9 iunie cu Octavian Pantis (TMI)
• Emotional Intelligence in 12 mai si 23 mai cu George Avram (TMI)
• Project Management in 15-16 mai si 27-28 mai cu Florin Enache (TMI)
• Stress Management in 20 mai cu Ciprian Teleman (TMI)
• Change Management in 26 mai cu Florin Enache (TMI)
• Innovation & Creative Thinking in 11 iunie cu Florin Enache (TMI)


Categoria MARKETING, BRANDING & COMMUNICATION:
• Shopper Marketing in 13 mai cu Mona Opran (Saatchi & Saatchi X)
• Brand Equity in Branding Services in 16 mai cu Aneta Bogdan (Brandient)
• Unconventional Advertising in 19 mai cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Media Communication for Advertisers in 26 mai cu Maria Tudor (Zenith Media)
• Advertising - advanced in 5-6 iunie cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Brand Equity in Branding Products in 10 iunie cu Aneta Bogdan (Brandient)
• Communication for Managers in 17 iunie cu Sorana Savu & Andrei Savu (Premium Communication)


Categoria HUMAN RESOURCES:
• Performance Management in 7 aprilie cu Ruxandra Stoian si Csaba Gergely (PricewaterhouseCoopers)
• Train the Trainers in 8-9 mai, 12-13 iunie si 9-10 iulie cu Octavian Pantis (TMI)
• Compensation and Benefits in 14 aprilie cu Ruxandra Stoian (PricewaterhouseCoopers)
• Training & Development in 14 mai cu Csaba Gergely (PricewaterhouseCoopers)


Categoria SALES & NEGOTIATION:
• Key Account Development in 12-13 mai cu Cornel Costea (TACK Training International)
• Profitable Negotiating in 21-22 aprilie si 12-13 iunie cu Cornel Costea (TACK Training International)
• Power Sales in 16 iunie cu Cornel Costea (TACK Training International)


Categoria CUSTOMER SERVICE:
• Customer Service in 10 iunie cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor)
• Communication over the telephone (la cerere) cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor)


Categoria FINANCE & TAX:
• Finance for non-finance (la cerere) cu Sebastian Mocanu (Ernst & Young)
• Tax. Practice & Novelties (la cerere) cu Gabriel Biris (BirisGoran)


Categoria DEFENSIVE DRIVING
• Defensive & advanced driving techniques (la cerere) cu Edwin Keleti & George Grigorescu


Categoria PARENTING:
• Parenting kids 0 - 7 years old (la cerere) cu Otilia Secara
• Parenting youngsters 8 - 18 years old (la cerere) cu Otilia Secara



Contact:
Anca Leonte
Project Coordinator
Telefon: 031 105 31 31
Fax: 031 105 31 34
e-mail: office@qualians.com
web: www.qualians.com

office@qualians.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qualians/unconventional-advertising-cu-bogdan-naumovici-19-mai