Unconventional Advertising cu Bogdan Naumovici. Curs in 19 noiembrie

BUCURESTI - 30 octombrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

PUBILTICATE NECVONENTIOLANA.

Un studiu a demonstrat ca mintea omeneasca poate citi cuvintele, chiar daca ordinea literelor din interiorul lor a fost schimbata. Aceasta descoperire functioneaza la fel de bine in toate domeniile comunicarii. Un mesaj clar si puternic poate suferi nuante de la un mediu la altul, fara ca efectul sa se altereze ba dimpotriva: o campanie integrata, care tine seama de specificul interactiunii cu fiecare mediu, de afinitatea publicului tinta cu fiecare mijloc de comunicare are mai multe sanse de succes decat o campanie in care acelasi mesaj este pur si simplu declinat in TV, radio, print sau outdoor.

Unconventional Advertising cu Bogdan Naumovici. Curs in 19 noiembrie

Acest modul se adreseaza mai ales specialistilor in marketing si comunicare, dar si managerilor si antreprenorilor, oricui doreste sa isi formeze o educatie solida in domeniul comunicarii comerciale.

Pe www.qualians.com puteti urmari o PREZENTARE VIDEO a cursului.

Participantii vor descoperi oportunitatiile care i se deschid comunicarii intr-o lume in care brandurile apartin din ce in ce mai mult consumatorilor si nu celor care le-au creat. Vom descoperi impreuna campanii din Romania sau internationale care au stiu sa isi adapteze mesajul in functie de grupul sau grupurile tinta, in functie de mediul folosit sau care au stiu sa profite de un trend sau de un eveniment, dand dovada de elasticitate, viziune si de o urmarire mereu alerta a lumii care ne inconjoara. Intr-o lume in care economia bazata pe push face loc noii economii centrate pe pull, cand auzim din ce in ce mai des sintagma “consumatorul este regele”, cand simpla expunere la un mesaj nu mai inseamna demult si implicare, cand suntem inconjurati de YouTube, Google, SecondLife, MySpace, iPod, bloguri, flash-mobs, Flickr, DC++, TiVo, sms, mms, mobile banking, internet pe telefon, Blackberry, messenger, castigatorii vor fi doar cei care isi vor intelege consumatorul si care vor fi mereu la curent cu ultimele inovatii in comunicare.

Este bine ca cei care vin la acest curs sa fi fost expusi anterior unor cunostinte de baza in marketing si publicitate. Simtul umorului si dezinvoltura in relatiile cu ceilalti colegi sunt binevenite. De asemenea, curiozitatea este un must.


Data: 19 noiembrie
Locatie: Novotel Bucarest City Centre
Tarif : 369 Euro/participant (+TVA)


Bogdan Naumovici este Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett Romania si este cel care a anuntat in 2001 ca agentia sa va obtine 5 ani la rand titlul de Agentia Anului la Ad'Or, festivalul national de creatie. Sub conducerea lui, Leo Burnett nu numai ca si-a indeplinit aceste angajament, dar mai mult, a obtinut in 2005 si titlul de Agentia Anului din intreaga Europa Centrala si de Est, in cadrul festivalului Golden Drum de la Portoroz. Leo Burnett este si detinatoarea celor mai multe premii Effie, obtinute pentru eficienta campaniilor de comunicare pentru branduri ca Bergenbier, Prigat, Tide, Altex, Teletech si multe altele, distinctii care au dus agentia pe locul 1 in topul preferintelor clientilor romani, conform AdMArket 2006. In 2007, Bogdan Naumovici infiinteaza primul 'shop de idei', 23 Communication Ideas, menit a raspunde problemelor de business ale clientilor prin solutii de comunicare preponderent neconventionale.

Despre Qualians

Va invitam sa consultati calendarul cursurilor deschise Qualians din perioada urmatoare:

Categoria MARKETING, BRANDING & COMMUNICATION:
• Advertising - advanced in 23-24 oct. cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Shopper Marketing in 6 nov. cu Mona Opran (Saatchi & Saatchi X)
• Unconventional Advertising in 19 nov. cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Communication for Managers in 28 nov. cu Sorana & Andrei Savu (Premium Communication)
• Brand Equity in Branding Services in 30 nov. cu Aneta Bogdan (Brandient)
• Media Communication for Advertisers in 3 dec. cu Maria Tudor (Zenith Media)
• Brand Equity in Branding Products in 6 dec. cu Aneta Bogdan (Brandient)

Categoria MANAGEMENT & LEADERSHIP:
• Coaching in 25 oct. si 19 nov.cu Octavian Pantis (TMI)
• Communication Skills in 31 oct., 14 nov., 22 nov. si 14 dec. cu Dorin Dancu (TMI)
• Time Manager - Priorities & Results in 1 nov., 6 dec. si 17 dec. cu Ciprian Teleman (TMI)
• Emotional Intelligence in 14 nov. si 12 dec. cu George Avram (TMI)
• Advanced Business Presentations in 15 nov. si 4 dec. cu Octavian Pantis (TMI)
• Innovation & Creative Thinking in 23 nov. cu Florin Enache (TMI)
• Practical Leadership in 26-27 nov. cu Dorin Dancu (TMI)
• Change Management in 29 nov. cu Florin Enache (TMI)
• Project Management in 4-5 dec. cu Florin Enache (TMI)
• Stress Management in 7 dec. cu Ciprian Teleman (TMI)

Categoria SALES & NEGOTIATION:
• Key Account Development in 8-9 nov. cu Cornel Costea (TACK Training)
• Profitable Negotiating in 20-21 nov. si 18-19 dec. cu Cornel Costea (TACK Training)

Categoria HUMAN RESOURCES:
• Train the Trainer in 18-19 oct., 10-11 dec. si 17-18 dec. cu Octavian Pantis (TMI)
• Compensation & Benefits in 13 nov. si 5 dec. cu Ruxandra Stoian (PricewaterhouseCoopers)

Categoria FINANCE & TAX:
• Finance for non-finance in 28 septembrie cu Sebastian Mocanu (Ernst & Young)
• Tax. Practice & Novelties (la cerere) cu Gabriel Biris (BirisGoran)

Categoria CUSTOMER SERVICE
• Communication over the telephone (la cerere) cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor)
• Customer Service in 3 dec. cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor)

Categoria DEFENSIVE DRIVING:
• Defensive & advanced driving techniques (la cerere) cu Edwin Keleti & George Grigorescu

Categoria PARENTING:
• Parenting kids 0 - 7 years old in 30 nov. cu Otilia Secara
• Parenting youngsters 8 - 18 years old in 14 dec. cu Otilia Secara

Contact:
Anca Leonte, Project Co-ordinator
Telefon: 031 105 31 31
Fax: 031 105 31 34
e-mail: office@qualians.com
web: www.qualians.com

office@qualians.com