Implementarea Remote Work în România – Exemple de bune practici

Iasi - 24 aprilie 2020

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri

Vă invităm să participați pe 28 Aprilie la webinar -ul ”Implementare Remote Work - Exemple de bune practici”, ora 10 pentru a vă împărțăși o perspectivă integrată despre implementarea muncii la distanță în organizațiile din România. În ultima perioadă, un procent foarte mare de organizații publice și private au început să implementeze munca la distanță /remote work. La Quartz Matrix , credem că e important să vă împărtășim atât bunele noastre practici, cât și cele ale partenerilor noștri din industria IT&C, precum și ale clienților noștri. Dacă vă întrebați ce trebuie să luați în considerare pentru a implementa o politică de telemuncă în condiții maxime de securitate pentru afacerea și organizația dvs., vă așteptăm cu recomandări care vă vor ajuta să construiți, să mențineți și să consolidați programul de lucru la distanță.

Agenda webinar

Agenda webinar

 La Quartz Matrix, credem că e important să vă împărtășim atât bunele noastre practici, cât și cele ale partenerilor noștri din industria IT&C, precum și ale clienților noștri. Dacă vă întrebați ce trebuie să luați în considerare pentru a implementa o politică de telemuncă în condiții maxime de securitate pentru afacerea și organizația dvs., vă așteptăm cu recomandări care vă vor ajuta să construiți, să mențineți și să consolidați programul de lucru la distanță. 

Dragoș Bârgăoanu

În cadrul webinarului vom prezenta soluții practice pentru planul de continuitate a afacerii,  proceduri și procese de HR, management, monitorizare și raportare echipe, tipurile de echipamente folosite,  soluțiile optime destinate managementului acestora, precum și soluțiile de securitate necesare.

Teme abordate

Performează oriunde

Munca de acasă – înainte și după Covid-19. Despre noile direcții și tendințe

Servicii integrate de suport IT pentru continuitatea afacerilor


Invitați

Andrei UHR – Dell Product Specialist

Diana NĂSTASE -  HR Director FLEX

Natalia SUCHAR–SUICIMEZOV - Manager Servicii IT SCC Services Iași


Andrei UHR este Product Specialist în cadrul Dell Technologies Romania specializat pe soluțiile de computing. Are experiență de aproape 10 ani în sectorul IT din România, având o bună perspectivă asupra pieței din punct de vedere al evoluției sale precum și asupra soluțiilor disponibile. În cadrul webinarului va vorbi despre:

-          Implementarea si/sau scalarea solutiilor de telemunca;

-          Adresarea breselor de Securitate din “noul” mediu de IT și a serviciilor de garanție extinsă;

-         Protecția datelor companiei. Soluțiile Dell & Intel de management de la distanță ale echipamentelor, modul în care ele funcționează indiferent de localizarea stațiilor sau a sistemelor de operare utilizate, fără să inducă un impact în parametrii de funcționare a stației si utilizatorul poate accesa resursele salvate fără ajutorul echipei IT

Diana NĂSTASE, HR Director FLEX, cu o experiență profesională de peste 15 ani, are o vastă experiență de leadership, în iniţiative strategice de dezvoltare a resurselor umane şi proiecte operaţionale în Romȃnia şi peste graniţe, precum şi certificări profesionale în zona de Coaching – Solution Focused TEIQue, DISC, fiind certificatã ca şi consultant în Sistemul Internaţional Thomas, având experienţã în utilizarea şi interpretarea analizelor de profil personal. Diana a condus atât proiecte de reorganizare, dar şi de start-up, în 2009 fiind liderul HR care a pus bazele companiei Plexus din momentul 0, când compania a intrat pe piaţa din România. Astãzi Diana Nãstase este Directorul de Resurse Umane a companiei Flex, care are peste 4000 de angajaţi în 3 divizii: fabrica de producţie şi centrul de design din Timişoara şi cel regional, din Openville. Compania furnizează servicii pentru clienţii care activează în segmente de piaţă precum cel industrial, telecomunicaţii, medical, automotive.  Astãzi 35 %  din producţia de echipamente din Europa este realizatã la Timişoara.

Teme abordate:

-          Work From Home în contextul crizei:

-          Perspectiva legală

-          Practica implementată și feedback-ul

-          Competențele și atitudinile necesare pentru a lucra remote

-          ROI pentru work from home 

Natalia SUCHAR-SUICIMEZOV este  Manager Servicii IT in compania SCC Services din Iași, în care activează de mai bine de 7 ani. Aria de suport coordonată pe care o acoperă este cea de Securitate IT, aplicată atât mediului utilizatorilor finali, cât și cea a infrastructurilor IT. Dimensiunea și tipologia clienților pe care echipa coordonată de către Natalia îi deservește este foarte variată și dinamică, ceea ce le permite să se dezvolte și să își consolideze know-how-ul în permanență. În cadrul webinarului va vorbi despre:

-          Business Continuity Plan – de ce este necesar și care sunt elementele cheie ale acestuia?

-          Acelați business – scenarii de lucru noi. Soluțiile tehnice și de securitate implementate în cadrul Remote Work

-          Managementul, coordonarea și raportarea activităților

-          Comunicarea asertivă cu echipa în mediul online.

 

Înscrierea este gratuită. Pentru a vă asigura participarea la eveniment, este necesară înregistrarea personală pentru a eficientiza organizarea și logistica evenimentului. 

LINK înregistrare gratuită webinar

 https://lnkd.in/g4uASMz.