Tu cum masori performanta?

BUCURESTI - 31 iulie 2012

Comunicat tip Administrativ / Management in Retail

DigiTrafic – Instrument de masura a performantei unei afaceri

Tu cum masori performanta?
 Ce nu poate fi exprimat în cifre, este doar o opinie, nu ştiinţă. 

Robert Heinlein, scriitor

Conditiile actuale de piata asigura reusita doar celor orientati spre performanta.

Nu putem vorbi despre performanta fara a avea criterii clare de masurare si evaluare a acesteia. Preocuparea pentru introducerea in managementul companiei a unor indicatori clari de masurare a performantei (metrics) reprezinta elemente esentiale ale managementului modern.

In retail, indicatori cheie de performanta KPI (rata de conversie, atragerea de prospecti noi, investitia necesara pentru a atrage un prospect) nu pot fi calculati fara a avea date legate de traficul de persoane din magazine. Lipsa acestor date face ca managementul sa fie lipsit de repere importante in stabilirea politicilor comerciale si de marketing.

Compania Quartz Matrix ofera noi posibilitati de analiza a traficului de persoane prin introducerea in pachetul solutiei DigiTrafic a unui nou tip de echipament cu senzor video de contorizare si analiza. Noul senzorul video cu inteligenta incorporata este un produs care inglobeaza cea mai avansata tehnologie in domeniul contorizarii persoanelor.

Va invitam pe pagina web, dedicata sistemului de analiza a traficului de persoane, pentru a afla mai multe despre beneficiile pe care aceasta solutie le poate aduce afacerii dumneavoastra.

www.digitrafic.ro