Cum arată secolul XXI în educaţie. O nouă identitate de brand pentru grădiniţa Little London Pipera

BUCURESTI - 15 septembrie 2015

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Educatie / Cultura, Media / Publicitate, Social, Cursuri

Live site

Grădinița Little London Pipera întâmpină noul an școlar cu o nouă identitate de brand pregătită să susțină viitoarele proiecte educaționale ale organizației, în valoare de aproximativ 600.000 de euro.

Gradinita Questfield

Gradinita Questfield

 Dorim să legăm această schimbare identitară de motivația noastră de a lucra constant la structura conceptului nostru educațional, care ne dorim să devină o adevărată alternativă la sistemul de învățământ existent acum în România, de preocuparea noastră continuă pentru ceea ce înseamnă design organizațional al unei instituții deschise, de secol XXI, care interconectează experienţe din domenii diverse: storytelling, design de sistem, artă, stiință, marketing, comunicare, business. 

Fabiola Hosu, fondatoarea proiectului Little London, actualmente Questfield

Grădinița Little London Pipera, cu noul nume Questfield, este o instituție privată de învățământ din București, acreditată de Ministerul Educației și Cercetării Ştiințifice. Questfield este o instituție de învăţământ preocupată de design curricular, care şi-a construit de-a lungul timpului propriul concept educațional unic, după modelul programei britanice, și urmărește, alături de alte organizații partenere, să producă o schimbare de substanță în mediul educațional românesc.

În procesul creativ al schimbării de brand au fost implicați specialiști din zona de design, storytelling, web development, marketing, comunicare strategică și relații publice, precum și reprezentanți ai comunității grădiniței (profesori, parteneri, părinți). În urma procesului de rebranding, care s-a desfășurat pe o perioadă de 9 luni, grădinița are un nou nume, un logo reprezentativ, un nou slogan (We have the journey. You have the heroes.), o poveste de brand și un nou design grafic cu conținut adaptat pentru site și materialele de comunicare. Până în prezent, s-au realizat toate demersurile necesare pentru informarea internă a părinților, a profesorilor și a partenerilor cu privire la aceste schimbări. În această perioadă Questfield lansează oficial noua identitate de brand și anunță o serie de evenimente adiacente schimbării.

“Pentru noi, această schimbare de identitate este o dovadă de curaj și de bun simț organizațional; e o nevoie de transparență, de claritate, de creștere și reprezentativitate. Acest proces de rebranding a fost susținut de background-ul profund internațional al acestei instituții, precum și de principiile de învățare continuă pentru care ea este recunoscută. Dorim să legăm această schimbare identitară de motivația  noastră de a lucra constant la structura conceptului nostru educațional, care ne dorim să devină o adevărată alternativă la sistemul de învățământ existent acum în România, de preocuparea noastră continuă pentru ceea ce înseamnă design organizațional al unei instituții deschise, de secol XXI, care interconectează experienţe din domenii diverse: storytelling, design de sistem, artă, stiință, marketing, comunicare, business.”, susține Fabiola Hosu, fondatoarea proiectului Little London, actualmente Questfield.

Deschiderea școlii, care urmează să aibă la bază același concept educațional unic în România, se află deja în derulare și preconizează o investiție de aproximativ 600.000 de euro. Proiectul urmărește ca - prin deschiderea sa către design curricular şi implementare de noi proiecte şi principii integratoare în educaţie, către parteneriate cu alte ONG-uri din aceeaşi zonă şi împărtăşirea constantă de bune practici - să mărească masa critică a alternativelor educaționale la sistemul de stat, contribuind astfel la schimbarea paradigmei educaționale din România.

 

Partenerii Questfield:

Coaliția pentru Educație, Restart în Educație, Teach for Romania, Universitatea Alternativă, Kiddo Play Academy, suntparinte.ro, mamicamea.ro.

Despre Questfield:

Questfield este o instituție de învățământ acreditată de Ministerul Educației şi Cercetării Ştiinţifice din România, ce implementează un concept educațional propriu, pornind de la modelul programei britanice. Abordarea educațională holistică integrează metode creative de predare prin care se subliniază atât aspectul formator și performant al actului de învățare, precum și preocuparea pentru dezvoltarea personală, emoțională și socială a fiecărui individ.Este un proiect care s-a dezvoltat în perioada 2003–2015 datorită expertizei în domeniul educaţiei a fondatoarei Fabiola Hosu, a motivării şi implicării profesorilor săi transformaţionali şi a echipei sale entuziaste, devenind în scurt timp un model de succes, o referinţă în domeniul educaţiei private.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/questfield/cum-arata-secolul-xxi-in-educatie-o-noua-identitate-de-brand-pentru-gradinita-little-london-pipera