ACER – Nr.1 pe piaţa notebook-urilor din România

BUCURESTI - 3 septembrie 2008

Comunicat tip General in IT&C

ACER Inc. a ȋnregistrat ȋn primul semestru al anului 2008 creşteri spectaculoase: 30.6% venitul consolidat, 39.5% venitul operaţional. Astfel ACER rămâne al treilea producător de pe piaţa globală a PC-urilor (sursa: Gartner data, Q4 2007) şi ȋşi consolidează poziţia de lider ȋn regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), conform analizei institutului Gartner. Trendul ascendent al companiei la nivel mondial este confirmat de rezultatele pozitive din România, anunţate ȋn cadrul conferinţei de presă de ieri.

ACER – Nr.1  pe piaţa notebook-urilor din România

ACER şi-a ȋntărit poziţia de lider pe piaţa notebook-urilor din România unde ocupă ȋn prezent [ȋn prima jumătate a anului 2008] locul 1 - cu o cotă de piaţă de 19%, iar pe segmentul videoproiectoare, se situează pe locul 3 cu o cotă de piaţă de 14.6%. Segmentul LCD este si el in Top5, ACER ocupand locul 4 cu o cotă de piaţă de 8.7%.

Concentrându-şi toate resursele pe 3 direcţii: Mobilitate (ACER fiind lider constant pe segmentul de notebook-uri), Enterprise (soluţii pentru afaceri mici şi mijlocii), Convergenţă (toate formele de convergenţă ȋntre PC, TV şi alte tipuri de echipamente), ACER a reuşit să genereze noi oportunităţi şi surse de venit. “Rezultatele financiare confirmă faptul că suntem producătorul de PC-uri cu cel mai accelerat ritm de creştere pentru al patrulea an consecutiv”, declara Gianfranco Lanci, Preşedintele ACER Inc.

In luna martie a.c., ACER a semnat un contract definitiv pentru achiziţionarea E-TEN (TAIEX 2432), creatorul şi producătorul de dispozitive mobile inteligente cu recunoaştere mondială.

Achiziţia companiei E-TEN va permite companiei ACER să joace un rol cheie în dezvoltarea pieţei dinamice şi cu evoluţie rapidă a dispozitivelor rapide inteligente precum şi cea a dispozitivelor ultra rapide în viitor şi va ajuta ca soluţiile mobile de vârf ale ACER să ajungă catre un public şi mai larg.

Achiziţia a fost unanim aprobată de consiliile directoare ale E-TEN şi ACER şi este supusă condiţiilor standard de definitivare, incluzând obţinerea acordului Adunării Anuale a Acţionarilor şi a Legislatorilor Guvernamentali.
Se aşteaptă ca achiziţia să se definitiveze în trimestrul al treilea al anului 2008.
Segmentul mobil evoluează constant. Pentru a fi cu un pas înaintea schimbărilor, tehnologia şi aplicaţiile trebuie să se adapteze la nevoile reale ale afACERilor şi ale consumatorilor.

Achiziţionarea E-TEN se încadrează în strategia de expansiune a ACER şi urmează recentei achiziţii a Gateway şi Packard Bell, consolidând şi mai mult poziţia acesteia pe segmentul de comunicaţii mobile aflat în evoluţie rapidă, şi completează gama de soluţii mobile a ACER.

Cu o reputaţie solidă în cercetare şi dezvoltare şi cultura orientată către client a ambelor companii, îmbinată cu puterea de marketing considerabilă şi acum mondială a ACER, E-TEN va ajuta ACER să exploreze şi să dezvolte soluţii complet noi pentru comunicaţiile mobile.

„Această tranzacţie strategică este încă un reper important în îndelungata istorie de inovaţii a ACER”, a spus J.T. Wang, CEO ACER Inc. “Achiziţia companiei E-TEN dezvoltă dimensiunea globală a ACER asigurându-ne o prezenţă puternică şi foarte credibilă pe segmentul comunicaţiilor mobile.”

„Se estimează că piaţa mondială a smart phone-urilor va creşte cu peste 30% până în 2011”, a adăugat Gianfranco Lanci, Preşedinte al ACER Inc. 'ACER va creşte competitivitatea pe segmentul ultra mobil, îmbinând tehnologiile calculatoarelor personale şi ale comunicaţiilor”.

Despre RAINBOW MARKETING&CONSULTING SRL

Despre ACER

Fondat in 1976, ACER a urmărit ȋn mod constant să spargă barierele dintre oameni şi tehnologie, creând soluţii IT uşoare şi fiabile care permit oamenilor să îşi atingă scopurile şi să îşi îmbunătăţească viaţa.

De când şi-a separat procesul de producţie, ACER s-a concentrat pe comercializarea la nivel mondial a produselor sale de marcă: telefoane mobile şi calculatoare personale, servere şi dispozitive de stocare de date, monitoare LCD şi televizoare de înaltă definiţie, proiectoare şi dispozitive mobile / de navigare.

Modelul de AfACERi unic al ACER bazat pe Distribuţie este cel mai important în succesul continuu al afACERii. Modelul încurajează partenerii şi furnizorii să colaboreze la o formulă de succes a managementului canalului de distribuţie, permiţând companiei ACER să asigure clienţilor săi tehnologii noi, preţuri competitive şi servicii de calitate.

ACER Inc. are in prezent 5000 de angajati in toata lumea. In 2007 veniturile au atins 14.07 miliarde $.

1. Bogdan Iftemie – ACER, e-mail: Bogdan_Iftemie@ACER-euro.com.
2. Magda Paslaru – RAINBOW; tel./fax : 021 232. 33 63, e-mail : magdapaslaru@rainbowidea.eu

magdapaslaru@rainbowidea.eu