VERLA TRANSFORMA MANSARDA CARTURESTI INTR-UN UNIVERS “DECO’NVENTIONAL”

BUCURESTI - 19 octombrie 2011

Comunicat tip General in Arhitectura / Design, Media / Publicitate

Timp de 3 zile, intre 18 si 20 octombrie, in mansarda librariei Carturesti, Strada Pictor Arhur Verona 13, ne bucuram de “DECO’nventional”, o insertie indrazneata in universul produselor VERLA, sub forma unei expozitii de arta.

Cu state vechi de peste 17 ani in industria design-ulului si a solutiilor inovatoare in productia publicitara, VERLA vine, de data aceasta, cu o abordare diferita fata de competitori, transformand conceptul de “micro design” intr-unul de “macro nature”, prin expunerea produselor si solutiilor de amenajare si design din paleta proprie, marca VERLA.

Expozitia, menita sa ne creeze, prin produsele si solutiile prezentate, ambientul atragator al naturii, intr-un spatiu care-ti da impresia de amploare, de real si de autentic, se adreseaza designerilor, arhitectilor, specialistilor in industria productiei publicitare, jurnalistilor si oricui doreste sa reinventeze, cu originalitate artistica, spatii indoor si outdoor, dandu-le amprenta autenticitatii si a inovatiei.

Si, pentru ca atmosfera sa fie cu adevarat prietenoasa, pe langa muzica ambientala, open cocktail, bar si fingerfood, fotograful profesionist Sebastian Enache (www.sebastianenache.com) si artistul plastic Alina Bancila (http://alinabancila.blogspot.com)  si-au adus contributia la crearea acestui spatiu, plin de culoare si de viata.

Suntem preocupati de noutati, inovare, calitate. Extindem permanent gama de aplicatii pentru toate clasele de produse din portofoliul nostru, dar dezvoltam si produsele de nisa, care pot servi unor aplicatii deosebite, iesite din tiparul printurilor pe PVC.” a declarat Dl Viorel Verzea, Director General al companiei Verla.

Cu o cifra de afaceri de peste 3,8 milioane euro Verla aduce pe piata romaneasca o gama larga de materiale pentru industria publicitara, dezvoltand tot mai mult segmentul de materiale textile pentru print digital de la Berger Textile si oferind solutii inovatoare prin foliile adezive MACtac aplicate pe alte suprafete decat cele clasice si folosite in aplicatii deosebite (exemple: streetrap, glass movie, WW100).

 

Segmentul de amenajari interioare, reprezentat prin Axelen, include o gama larga de modele de tapet, începând cu clasicele si cunoscutele modele Rasch din Germania, continuând cu elegantele texturi si culori Zambaiti Parati din Italia si satisfacand cele mai rafinate dorinte prin colectiile de lux Kolizz-art.

Calitatea materialelor si a serviciilor de consultanta oferite clientilor nostri raman preocuparile noastre de baza indiferent de gama de produse la care ne referim.” a declarat Dl. Viorel Verzea in continuare.

Planurile de investitie pentru anul 2012 presupun implementarea unui sistem de management al performantei in vederea unei mai bune organizari si a cresterii eficientei activitatilor intreprinse, precum si extinderea spatiilor de depozitare, atat ca numar de locatii, cat si ca si suprafata pentru optimizarea rulajelor stocurilor si intampinarea nevoilor clientilor sai.

Parteneri DECO’nventional(i): Nikon, VillaDesign

 

Despre VERLA

VERLA furnizeaza si promoveaza, in piata romaneasca, marcile de calitate. In urma cu 17 ani, VERLA si-a inceput activitatea importand folie d-c-fix din Germania si comercializand-o in primul magazin deschis in Cluj-Napoca. Datorita flexibilitatii si a atentiei sporite catre client dar si datorita partenerilor si colaboratorilor sai, VERLA a evoluat considerabil, reteaua de distributie ajungand, in prezent, sa asigure distributia produselor sale la nivelul intregii tari, prin punctele de lucru din Bucuresti si Cluj. De asemenea, si gama de produse a capatat proportii uriase, ea extinzandu-se la un numar de peste 700 produse. Si pentru ca VERLA isi doreste numai clienti multumiti, livrarea produselor din stoc se realizeaza in maxim 24 ore.

Detalii suplimentare pe:www.verla.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/rainbow-marketing-consulting/verla-transforma-mansarda-carturesti-intr-un-univers-deconventional