Simte-te liber să vorbeşti! 40 la suta mai puţin pentru Doamna Georgescu

BUCURESTI - 10 februarie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Compania RCS & RDS desfăşoară în prezent campania de promovare a serviciului de telefonie fixă RDS.Tel. Prin intermediul acesteia, compania urmăreşte să evidenţieze avantajele de care fiecare abonat la noua telefonie naţională RDS.Tel poate beneficia - preţuri mai mici cu până la 40%, zeci, sute şi chiar mii de minute naţionale gratuite incluse în abonamentul lunar.

Campania a avut startul în 24 decembrie 2005 şi va continua până în data de 28 februarie 2006. Aceasta este susţinută pe mai multe canale media, prin spoturi tv şi radio, machetă de presă, precum şi promovare la punctele de vânzare. “Prin această campanie venim să întâmpinăm dorinţele consumatorilor de telefonie fixă - oferim tarife mai mici şi deci facturi mai mici!”, susţine Ionuţ Tarcea, Marketing Manager RCS & RDS.

Toate acestea sunt completate şi de o campanie punctuală, door to door, prin care clienţilor CaTV ai RCS & RDS le este oferită o linie telefonică RDS.Tel gratuită şi un aparat telefonic cadou. Scopul campaniei este oferirea unui plus de valoare consumatorului, urmărind să oferim posibilitatea fiecăruia să se convingă de avantajele pe care le poate obţine.

Campania RDS.Tel a fost realizată cu ajutorul agenţiei “Chrysopeea” şi a casei de producţie “Trilogy” şi beneficiază de notorietatea actriţei Rodica Popescu Bitănescu.

Despre RCS & RDS

Seviciul RDS.Tel, lansat în aprilie 2004, s-a bucurat de o evoluţie ascendentă în tot acest timp, având instalate în acest moment peste 350.000 de linii telefonice.

Diana Modval – PR Responsible
diana.modval@rdsnet.ro