Toamna se-aduna abonatii RDS.Tel! In Cartea Albastra de telefon

BUCURESTI - 3 octombrie 2006

Comunicat tip General in IT&C

Abonaţii RDS.Tel au de acum la dispoziţie un instrument foarte util prin intermediul căruia îşi pot găsi cunoştinţele şi prietenii din reţea si de asemenea pot fi găsiţi de abonaţii altor operatori de telefonie – Cartea Albastră – Cartea de Telefon RDS.Tel. Lansarea acestei Cărţi de telefon este etapa firească în dezvoltarea serviciului RDS.Tel, urmărindu-se să se ofere clienţilor un plus de valoare.

Toamna se-aduna abonatii RDS.Tel! In Cartea Albastra de telefon

Cartea Albastră este disponibilă, pentru început, pe site-ul www.rdstel.ro şi oferă informaţii despre numărul de telefon şi adresa tuturor abonaţilor la serviciul RDS.Tel, care şi-au exprimat acordul de a fi înscrişi în acest proiect.

Web site-ul oferă vizitatorilor cel mai simplu şi la îndemână mod de a găsi un număr de telefon al unui abonat RDS.Tel: introducând numele şi adresa persoanei în motorul de căutare. Interfaţa web a site-ului permite în acelaşi timp abonatului RDS.Tel să-şi administreze şi contul personal, prin operaţiunile „Înscriere în Cartea Albastră”, „Secretizare număr” şi „Modificare date de înregistrare”. Abonaţii au la dispoziţie si serviciul telefonic Informaţii numere clienţi -*931, o soluţie rapidă şi accesibilă pentru cei care nu au acces la internet. Acest serviciu, taxabil, este disponibil la nivel naţional doar în reţeaua RDS.Tel, 7 zile din 7, în intervalul orar 8.00 – 22.00.

„Proiectul Cartea de Telefon s-a dezvoltat datorită nevoilor abonaţilor noştri - peste 550.000 la număr - de a se găsi mult mai uşor şi de a comunica rapid cu prietenii şi cunoştinţele lor. De asemenea, ne-am propus să-i determinăm pe abonaţii noştri să recunoască apartenenţa pe care o au la comunitatea RDS.Tel.
Cartea Albastră cuprinde clienţii persoane fizice, urmând ca pe viitor să extindem proiectul şi pentru clienţii companii. În curând, Cartea Albastră va apărea şi în format tipărit, pentru a fi la îndemâna unui număr cât mai mare de abonaţi RDS.Tel,” declară Mihaela Dumitrescu, Brand Manager RDS.Tel.

Cei care nu s-au înscris încă în Cartea Albastră mai au timp să o facă, completând formularul de înscriere pe care îl pot solicita de la orice punct de vânzare RCS & RDS sau îl pot descărca direct de pe site. Pentru mai multe detalii, cei interesaţi pot apela Call Center 031 400 4600 sau pot cere informaţii la oricare din casierii.

Despre RCS & RDS

Cu peste 550.000 de abonaţi la sfârşitul lunii iulie, RDS.Tel este serviciul de telefonie fixă care practică cel mai mic tarif în reţea – 1 eurocent/minut, indiferent de localitate şi de ora apelului, şi aduce mai multe beneficii abonaţilor săi: reduceri ale facturii telefonice lunare de până la 50% faţă de oferta operatorului public, până la 4400 de minute gratuite lunare incluse în abonament, 6 servicii suplimentare gratuite indiferent de abonament, taxare la 10 secunde chiar din primul minut.


DIANA MODVAL - PR Manager
diana.modval@rcs-rds.ro