Institutii emblematice ale Capitalei dau tonul responsabilizarii sociale

BUCURESTI - 12 martie 2009

Comunicat tip General in Social

Opera Romana si Ateneul Roman au decis sa se alature proiectului Ora Pamantului. Pe 28 martie, intre 20:30 si 21:30, cele doua institutii vor lua parte la indemnul de responsabilizare sociala prin reducerea cantitatii de energie electrica utilizata.

Este al doilea an consecutiv in care Opera Nationala Bucuresti participa la acest eveniment, fiind unul dintre partenerii de onoare ai campaniei Ora Pamantului.

Exemplul cladirilor emblematice din lume si al zecilor de milioane de participanti a avut ecou si in Romania, tara noastra fiind singura cu un site in limba locala special dedicat campaniei.

Reinvent Consulting, companie romaneasca de consultanta in domeniul afacerilor, a initiat 'Campania 100', actiune menita sa determine un numar de cel putin 100 de institutii publice, companii, restaurante sau alti consumatori de energie sa stinga lumina timp de o ora, pe data de 28 martie. Campania va include si o serie de evenimente desfasurate simultan in cele mai mari orase ale tarii.

In acest an, pe 28 Martie la ora 20.30, putem sa ne aratam grija fata de mediul in care traim, prin stingerea pentru o ora a luminilor care nu sunt esentiale functionarii si prin deconectarea echipamentelor electronice aflate in stand-by.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/reinvent-consulting/institutii-emblematice-ale-capitalei-dau-tonul-responsabilizarii-sociale