Studiile SYBASE arata ca beneficiile de business ale iPhone 4 si iOS4 favorizeaza cresterea cererii pentru iPhone la locul de munca

BUCURESTI - 29 iunie 2010

Comunicat tip General in IT&C

Mai mult de jumatate dintre posesorii de iPhone il vor folosi in interes de serviciu; mai mult de o treime dintre cei care nu au iPhone au in vedere achizitionarea unuia pentru business

Studiile SYBASE arata ca  beneficiile de business ale iPhone 4 si iOS4 favorizeaza cresterea cererii pentru iPhone la locul de munca

Bucuresti, 29 iunie 2010 — Sybase, Inc. (NYSE: SY), lider in industria de mobile si enterprise software a anuntat astazi rezultatele studiului privind opinia cumparatorilor privind lansarea pe piata a iPhone 4 si iOS 4, concluzionand asupra faptului ca multe dintre noile functionalitati ale acestora vor creste posibilitatea ca acestia sa-l foloseasca ca instrument de business.

Peste jumatate dintre respondentii ce detin un iPhone afirma ca noile caracteristici ale iOS 4 ii vor determina sa foloseasca mai des iPhone in activitati legate de slujba. Peste o treime din respondentii care nu poseda un telefon iPhone afirma ca isi doresc sa cumpere unul cu scopul de a il folosi in activitatile legate de slujba, datorita noilor functionalitati ale iPhone 4 si iOS 4.

Peste 2,000 de americani au fost intervievati in cadrul unui studiu comandat de Sybase si condus de Zogby International.

Cererea pentru iPhone la locul de munca, in crestere

Prin iOS 4, Apple vizeaza introducerea unor noi functionalitati menite sa imbunatateasca utilizarea iPhone pentru business, inclusiv sortarea conversatiilor email pe subiecte, multi-tasking intre aplicatii, abilitatea de a sterge remote informatii confidentiale de pe iPhone si posibilitatea de a avea aplicatii ale companiilor ce folosesc telefonul. Studiul a relevat faptul ca:
• Aproximativ 56% din utilizatorii de iPhone chestionati vor folosi mai des telefonul in scopuri legate de munca, datorita noilor caracteristici de business
• Mai mult de o treime dintre respondentii ce nu detin pe moment un iPhone si ai caror angajatori nu le furnizeaza un telefon mobil, afirma faptul ca ar lua in considerare cumpararea unuia in cazul in care functionalitatile de business ar fi disponibile
• Dintre cei chestionati, ai caror angajatori le furnizeaza deja un telefon mobil, mai mult de jumatate afirma ca ar cere companiei sa achizitioneze un iPhone, ca urmare a noilor functionalitati ale iPhone 4 sau iOS 4


Cele mai asteptate trasaturi ale iPhone

In ciuda recentelor update-uri de software, utilizatorii iPhone continua sa fie interesati de noile caracteristici ale acestuia, care sunt capabile sa aiba un impact asupra muncii lor:
• Abilitatea multitask intre aplicatii este cea mai asteptata, conform studiului, 43% dintre respondenti o aleg in defavoarea oricarei alte noi caracteristici
• Desi exista multe discutii in jurul capabilitatilor de video conferinta ale noului iPhone 4, studiul indica faptul ca utilizatorii nu sunt siguri de implicatiile acestei caracteristici; Totusi, 40% dintre respondent considera ca video conferinta poate duce la relatii mai bune cu clientii sau intre colegi, prin interactiunea fata in fata.

Despre Relational Romania

Despre Sybase, Inc.

Sybase este cea mai mare companie de enterprise software, dedicata in exclusivitate pe managementul si mobilizarea informatiei, de la centrul de date pana la utilizatorul final.
Sybase furnizeaza solutii open si cross-platform in masura sa livreze in mod securizat informatia, oricand si oriunde. Cele mai critice date din lume, din domeniile Comert, Financiar, Guvern, Sanatate si Aparare ruleaza pe Sybase. Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati website-ul Sybase la www.sybase.com


Despre Relational Romania

Relational Romania este subsidiara Relational Technology, una dintre companiile IT de succes, ce activeaza in Sud Estul Europei, cu sucursale in Grecia, Bulgaria, Serbia, Malta, Cipru, Polonia, Ucraina si Romania. Relational Romania este distribuitorul regional (produse, training, consultanta si suport tehnic) al Sybase in Romania.

Relational a fost infiintata in 1995, avand ca obiectiv oferirea de solutii software integrate. Treisprezece ani mai tarziu, compania sustine deja numeroase proiecte pentru companii importante, ajutand la dezvoltarea avantajelor competitive ale acestora prin oferirea unor solutii inovatoare, in masura sa creasca valoarea comerciala a oricarui tip de informatie de business.

Pentru mai multe detalii, va rugam sa vizitati website-ul Relational Romania la www.relational.ro




Relational Romania
Adress: Splaiul Unirii, Nr 4
Email: office@relational.ro ; sales@relational.ro
Tel: +40 21 315 5730
Fax: +40 21 315 5733
Web: www.relational.ro

Office@relational.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/relational-romania/studiile-sybase-arata-ca-beneficiile-de-business-ale-iphone-4-si-ios4-favorizeaza-cresterea-cererii-pentru-iphone-la-locul-de-munca