Creste o generatie noua de solutii pentru analiza de business

BUCURESTI - 16 august 2006

Comunicat tip General in IT&C

Relevance si QlikTech au adus in Romania o generatie noua de solutii pentru analiza de business. QlikTech, furnizorul de solutii pentru analiza de business cu cea mai rapida crestere, considera recentul raport al IDC, “Instrumente de business intelligence – Cotele de piata ale furnizorilor in 2005”, o ocazie potrivita pentru a prezenta viziunea sa asupra generatiei urmatoare de solutii business intelligence. In prima jumatate a anului 2006, QlikTech a depasit asteptarile, raportand o rata de crestere de peste 70 de procente. In Romania, primele 6 luni ale acestui an au adus Relevance, partener QlikTech, o crestere de peste 100% fata de perioada similara a anului trecut.

Creste o generatie noua de solutii pentru analiza de business

Elementul principal al succesului de care se bucura QlikTech, si in acelasi timp Relevance, este cererea in crestere pentru QlikView, o aplicatie de business intelligence revolutionara, care permite clientilor sa isi imbunatateasca semnificativ procesul de luare a deciziilor.

“Suntem martorii unei schimbari fundamentale pe piata de business intelligence: cresterea unei clase noi de instrumente de analiza in-memory, deoarece companiile cauta sa ofere propriilor analisti instrumente mai flexibile pentru analiza si interogarea datelor. Solutiile in-memory, spre deosebire de instrumentele BI traditionale, permit unei sfere mai largi de utilizatori sa acceseze, sa manipuleze si sa analizeze date de afaceri ca parte a procesului obisnuit de lucru.” spune Mans Hultman, CEO al QlikTech. “QlikTech va continua sa aduca pietei solutii inovatoare, orientate catre organizatiile care cauta sa isi dezvolte, sa isi imbunatateasca sau sa isi inlocuiasca instrumentele traditionale de analiza de business.”

Ionut Toader, Managing Partener Relevance, a declarat: “Suntem mandri ca am pus la dispozitia mediului de afaceri din Romania un instrument revolutionar pentru de analiza de business, asa cum este QlikView. Aprecierea de care se bucura QlikView in randul clientilor nostri este o confirmare a faptului ca acest produs este o solutie de care companiile au intr-adevar nevoie.”

Intr-un mediu de afaceri global, permanent conectat, companiile realizeaza imensul impact pe care analiza rapida o poate aduce afacerii lor atunci cand in mainile angajatilor se afla instrumentele potrivite. Cresterea QlikTech si a partenerului sau, Relevance, in primul semestru al acestui an, este rezultatul direct al abilitatii companiei de a oferi produse care ii ajuta pe utilizatori sa acceseze si sa analizeze rapid seturi mari de date.

QlikTech promoveaza o arhitectura informationala in care datele de afaceri sunt disponibile rapid si cu costuri accesibile tuturor acelora care au nevoie de ele. QlikView foloseste o tehnologie revolutionara, care realizeaza asocierea datelor in memoria PC, pentru a face analizele sofisticate mai simplu de implementat, de utilizat si intretinut, dar si un acces mai simplu si mai rapid la date de business detaliate. Interfata vizual interactiva, accesibila cu doar cateva click-uri de mouse, este un mediu usor de inteles si de folosit de catre utilizatorii finali.

In raportul IDC, “Instrumente de business intelligence – Cotele de piata ale furnizorilor in 2005”, analistul Dan Vesset precizeaza: “IDC vede in continuare o crestere a cererii de instrumentele de business intelligence, acestea fiind o piata atractiva pentru furnizorii de software si una dintre prioritatile de investitie pentru companii. Acest lucru este demonstrat si de cresterea de 11.5% in 2005, care a condus la o piata ce totalizeaza 5.7 miliarde dolari in venituri la nivel mondial din software BI. Solutii precum QlikView de la QlikTech, abordeaza managementul datelor in mod diferit de alti mari furnizori BI, oferind utilizatorilor interogari si analize ad-hoc pe “infinite” dimensiuni – ceea ce furnizorii de solutii bazate pe OLAP nu pot oferi prin produsele lor existente.”

QlikTech este lider intr-o clasa noua de solutii de analiza de afaceri care sunt usor de utilizat, rapide si flexibile. Aceste solutii conecteaza imediat oamenii cu informatiile critice printr-o interfata preponderent vizuala, simpla, usor de inteles. Produsul principal al QlikTech, QlikView 7.5, extinde viziunea companiei de a simplifica analiza de afaceri, oferind solutii care pot fi implementate in zile, in care utilizatorii pot fi invatati sa utilizeze produsul in minute si unde acestia au libertatea de a fi creativi in analizele pe care le realizeaza.

Despre Relevance Management

Despre QlikTech
QlikTech este compania cu cea mai rapidă creştere pe plan mondial în domeniul soluţiilor business intelligence. QlikTech consideră că informaţia ar trebui să fie disponibilă la nivel larg, să fie accesibilă şi rapid de obţinut. Produsul principal al Qliktech, QlikView, permite realizarea de analize care sunt uşor de implementat, de utilizat şi de administrat. Tehnologia patentată de QlikTech permite o manipulare rapidă, în memorie, a unor seturi mari de date chiar şi pe calculatoare obişnuite, permiţând implementarea în câteva zile a analizelor complexe QlikView, cu un nivel redus al costului. Aplicaţia QlikView are o interfaţă simplă şi intuitivă, astfel fiind extrem de uşor de utilizat. QlikView are peste 4400 de clienţi în 60 de ţări, la care se adaugă 10 noi clienti în fiecare zi. În afara celor câteva sute de întreprinderi mici şi mijlocii, printre clienţii QlikTech se numără companii multinaţionale cum sunt Morgan Stanley, Tetra Pak, Deutsche Telekom, Reuters, Pfizer, 3M, ADP, Colonial Insurance si BMW. QlikTech este o companie privată ce aparţine Accel Partners, Jerusalem Venture Partners, şi Industrifonden. Fondată în Suedia, QlikTech are sediul central in Radnor Pennsylvania – SUA si subsidiare in Marea Britanie, Germania, Olanda, regiunea scandinava şi peste 500 de parteneri pe întreg globul.

Despre Relevance
Înfiinţată în 2004, Relevance a luat naştere din dorinţa de a oferi o altă viziune asupra managementului unei companii sau al unui departament al unei companii. Relevance a devenit în scurt timp partenerul QlikTech în Romania, reuşind astfel să fie parte a unei afaceri internaţionale, cu o evoluţie extraordinară. Misiunea Relevance este aceea de a oferi managerilor o soluţie flexibilă, simplă şi eficientă, de analiză a afacerilor în vederea obţinerii unor rezultate optime în conducerea acestora. Printre clientii Relevance se numara Atlas Corportation, River Woods, Gardinia Home Decor si altii.

RELEVANCE MANAGEMENT
Ionut Toader
Managing Partner
Telefon: 0723 507060
office@relevance.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/relevance-management/creste-o-generatie-noua-de-solutii-pentru-analiza-de-business