Newsletter de marketing si publicitate – numarul 4

Iasi - 19 iulie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Numarul 4 al newsletter-ului REM Brand va prezinta al treilea element al identitatii corporative, site-ul si criteriile determinarii pietei tinta.

Numarul 4 al newsletter-ului REM Brand va prezinta al treilea element al identitatii corporative, site-ul si criteriile determinarii pietei tinta.

Seria de articole destinate identitatii corporative se incheie in acest numar cu abordarea celui de-al treilea S – site-ul. „Multi vor sustine ca site-ul nu ar trebui incadrat in aceasta clasificare deoarece poate fi considerat doar un suport de transmitere al primelor doua componente, la fel ca orice print, spot, catalog sau brosura, si vor avea dreptate daca luam in considerare doar functia sa de suport. Insa, nu trebuie pierdut din vedere faptul ca site-ul reprezinta una dintre cele mai eficiente metode de relationare continua si interactiva cu clientii, potentialii clienti si toti ceilalti parteneri ai companiei.” Oana Catalina VICOL – Creative Director, REM Brandt.

Din cuprinsul articolului: rolul site-ului ca element principal al identitatii corporative, componentele principale ale unui site, reguli fundamentale de concepere.

Articolul destinat cercetarilor de piata abordeaza, incepand cu acest numar, aspecte ale relatiei dintre eficienta activitatilor de marketing si definirea corecta a pietei tinta: necesitatea adresarii unei piete delimitate in mod clar si eficient, principalele criterii de segmentare, caracteristicile unui segment bine definit. ”Poti avea in portofoliu un singur produs/serviciu sau mai multe. Produsele tale pot adresa aceeasi piata tinta sau pot avea piete tinta distincte. Indiferent de situatie, este foarte important sa definesti cat mai clar piata careia te adresezi.
” Sinziana Spiridon – Research Director, REM Brandt.

Cititi articolele complete la www.rembrand.ro.

Sinziana SPIRIDON
Research Director
REM Brandt

Despre REM BRANDT

REM Brandt ofera servicii de creare imagine (identitate verbala, identitate vizuala, web design, creatie publicitara) si realizare de studii de piata (evaluare de concept, comportamentul consumatorului, analiza pret/valoare, evaluare de imagine, pretestare publicitara).


Sinziana SPIRIDON
Research Director
REM Brandt
E-mail: (adresa de email este ascunsa din motive de securitate)
Tel: 0747/419.949
www.rembrand.ro
office@rembrand.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/rem-brandt/newsletter-de-marketing-si-publicitate-numarul-4