Petrom, cea mai mare companie romaneasca, lanseaza o revista pentru angajati in colaborare cu Re:ply

BUCURESTI - 17 octombrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Noua revista interna a angajatilor Petrom este instrumentul care ia pulsul companiei, de la manageri la angajati, dar si invers.
O revista de discutat in pauza de cafea.

Primul numar al noii reviste a angajatilor Petrom a ajuns de curand la cei peste 30.000 de salariati ai companiei, aflati in mai multe locatii raspandite in toata tara. Impact este rezultatul colaborarii dintre departamentul de Comunicare Interna al Petrom si agentia de comunicare Re:ply, careia ii apartin conceptul si executia publicatiei. Noul concept are la baza feed-back-ul angajatilor Petrom, care a fost transpus de catre echipa editoriala comuna Petrom-Reply in revista Impact. Aceasta va contribui la coeziunea numeroasei echipe a Petrom, precum si la comunicarea mai vie a valorilor corporatiste prin intermediul acestei platforme deschise de comunicare. Revista este publicata si in limba engleza, pentru a fi accesibila colegilor din Grupul OMV.

„Avem o revista mica pentru cititori (prin fomat), dar mare pentru companie (prin continut, realizare si efect)”, spune Dan Pazara, director de comunicare Petrom. „Revista Impact reflecta spiritul brandului nostru, valorile si politica Petrom pentru colegii nostri, cei care fac posibila existenta acestor trei elemente. Ne propunem sa ne aplecam critic si autocritic asupra a ceea ce intampla in compania noastra si sa expunem angajatilor nostri realitatea asa cum este ea. Asteptam ca toti colegii sa ne ajute in acest demers, fara teama, cu mintea si inima deschise.”

Date generale

Prima aparitie: 1 octombrie 2007, Bucuresti
Structura: 24 pagini, color 100%, 2 sectiuni (business si divertisment), 13 rubrici (Stiri din companie, Stiri din industrie, Interviu, Reportaj, Prim-plan, Legende, Focus, Interactiv, Capital uman, Eco, Comunitate, Evenimente, Carte postala OMV)
Public-tinta: cei peste 30.000 de angajati ai Petrom
Scop: este cel mai important mijloc de comunicare intre toti angajatii si contribuie la crearea identitatii echipei Petrom

Caracteristici

Deschidere – Reflecta opiniile angajatilor, inclusiv pe cele critice, contine informatii despre concurenta sau articole din presa nationala si internationala.
Diversitate – Abordeaza viata companiei, dar si aspecte relevante din viata personala a angajatilor.
Interactivitate – Include si explica mesajele si politica Petrom de la manageri catre angajati, dar comunica si invers, toate subiectele venind din interiorul companiei.
Profesionalism – Este realizata de echipa Petrom in colaborare cu Re:ply, agentie de comunicare specializata in publishing si comunicare de brand. Continutul publicatiei respecta tehnicile si deontologia presei scrise.
Promovarea valorilor – Include in fiecare numar o poveste cu si despre oamenii din Petrom: eroii, liderii informali sau talentele necunoscute.
Responsabilitate – Arata ceea ce doreste sa faca Petrom nu numai pentru oamenii ei, dar si pentru comunitatile in care isi desfasoara activitatea.

Echipa
La realizarea noii publicatii au contribuit, din partea Petrom, Dan Pazara (Director de Comunicare), Ana Ilinca Macri (Sef Serviciu Comunicare Interna), Alina Petrescu (Coordonator de proiect) si echipa de comunicatori din divizii. Din partea Re:ply, Diana Capatina (Director de creatie), Catalin Dumitru (Art director), Gabriela Estera Micaci (Account manager), Cristian Niculescu (Consultant editorial), Petru Mihalea si Rodica Petcu (Editori), Razvan Banica (Fotograf).


Despre Re:ply Marketing

Petrom SA
Petrom este cea mai mare companie romaneasca de petrol si gaze, cu activitati in sectoarele Explorare si Productie, Rafinare si Produse Petrochimice, Gaze Naturale, precum si Comercializare. Petrom exploateaza rezerve de petrol si gaze estimate la 1 miliard barili echivalent petrol, are o capacitate maxima anuala de rafinare de 8 milioane tone si 593 de statii de distributie carburanti in România. Compania detine, de asemenea, o retea internationala de 211 benzinarii, localizate in Republica Moldova, Bulgaria si Serbia. In anul 2006 cifra de afaceri a Petrom a fost de 3.709 milioane euro, EBITDA (Venituri Inainte de Dobanzi, Taxe, Deprecieri si Amortizari) a fost de 1.020 milioane euro. In urma majorarii capitalului social, OMV, grupul lider in industria de petrol si gaze din Europa Centrala, detine 51,011% din actiunile Petrom. OMV activeaza in 13 tari din Europa Centrala in domeniile de Rafinare si Marketing si in 19 tari pe cinci continente in domeniul de Explorare si Productie, Distributie gaze, precum si Produse Chimice in 27 de tari pe cinci continente. AVAS detine 20,64% din actiunile Petrom, Fondul Proprietatea S.A. detine 20,11%, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare 2,026%, iar 6,214% apartin actionarilor minoritari.

Informatii suplimentare:
Tel: +40 725 160 040, Fax: +40 (21) 406 04 37
press.office@petrom.com


Re:ply este o companie specializata in comunicare interna si externa de brand, corporate identity si publishing. In portofoliul de clienti al companiei se afla Petrom, Dacia, UPC, Grupul Realitatea-Catavencu, Sensiblu, Baneasa, Distrigaz Sud, Romania Libera, Europolis si B1.

Informatii suplimentare:
Tel: +40 (21) 319 04 22
office@reply.ro

roxana.morosanu@reply.ro