Re:ply ajuta la procesul de rebranding al UPC

BUCURESTI - 14 iunie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

UPC, lider al pietei romanesti de telecom, a inceput un amplu proces de rebranding, care se va concentra pe schimbarea culturii interne si pe modernizarea sediilor si centrelor de Relatii cu Clientii, dar care va cuprinde si campanii de publicitate si PR.

Re:ply se ocupa de comunicarea noului brand la nivel intern (prin intermediul unor materiale tiparite, al unui manual de brand pentru angajati si al revistei interne), la nivelul diviziei de business (printr-o campanie de print ad-uri, advertoriale, web, postere etc.) si la nivelul casieriilor UPC din intreaga tara.
„Noul brand UPC nu mai vorbeste despre tehnologie, ci despre oameni. Este plin de dinamism, foarte prietenos, proaspat si surprinzator. Speram ca felul in care va fi comunicat sa-l ajute sa ajunga cat mai repede in mintea si inima oamenilor”, spune Ana Maria Marinescu, Account Manager la Re:ply.

Noul brand UPC a fost creat de echipa UPC de la Amsterdam, care a lucrat impreuna cu agentia londoneza Venture Three. Primele tari in care este implementat sunt Olanda si Romania, urmand ca, treptat, sa fie introdus in intreg grupul UPC.
Andreea Ionescu, Marketing Communications Manager la UPC Romania, spune ca cele mai importante elemente ale rebrandingului pentru implementarea la nivel de tara nu sunt noul logo, noul slogan sau campania de advertising, ci atitudinea angajatilor, schimbarile pe care compania le va face in Centrele de Relatii cu Clientii si modul de a interactiona cu clientii. „Brandul nostru trebuie sa traiasca prin intermediul oamenilor care lucreaza la UPC, prin produsele si procesele noastre operationale”, spune Andreea.

Materialele create de Re:ply cu ajutorul carora este comunicat noul brand sunt realizate, din partea UPC, de Andreea Ionescu (Marketing Communications Manager), Daniela Modrescu (Advertising Manager), Valentina Manea (Specialist in Comunicare Interna) si Adriana Nicolescu (Manager Dezvoltare Organizationala). Din partea Re:ply, la aceste proiecte lucreaza Cristina Rusen (Client Service Director), Ana Maria Marinescu (Account Manager), Diana Capatina (Copywriter), Laura Aprodu (Editor-coordonator), Alina Musatoiu (Copywriter), Daniel Nanboe (Art Director), Cristi Taru (Graphic Designer), Catalin Dumitru (Art Director), Liviu Iacob (DTP) si Roxana Comes (Manager Departament Foto).

Despre Re:ply Marketing

Re:ply este o companie specializata in comunicare interna si externa de brand, corporate identity si publishing. In portofoliul de clienti al companiei se afla UPC, Grupul Realitatea-Catavencu, Dacia, Sensiblu, Baneasa Media Group, Interamerican, Europolis, Ozone, Mandragora, Distrigaz Sud, Metro, IKEA, Romania Libera.

Diana Capatina
copywriter/partner

diana@reply.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/reply-marketing/reply-ajuta-la-procesul-de-rebranding-al-upc