Importanta monitorizarii portofoliului de clienti

BUCURESTI - 4 aprilie 2022

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Finante / Contabilitate

Daca detii sau lucrezi intr-o companie cu potential de dezvoltare, cunosti deja importanta atitudinii preventive in afaceri si stii deja ca in astfel de interactiuni nu exista loc pentru riscuri. Importanta monitorizarii portofoliului de clienti este extrem de ridicata.

Monitorizre CIP

Monitorizre CIP

 ''Importanta procesului de monitorizare intervine atunci cand efortul de a face verificari zilnice pe activitatea partenerilor traditionali devine prea mare. Un sistem automat de urmarire a modificarilor care au loc in activitatea clientilor, te ajuta sa iei masuri in timp util si sa intrerupi procesul de facturare daca deja sunt notificari de insolventa, sau sa adopti masuri de recuperare a creantelor, pana la decizia definitiva a instantei de inscriere a firmei in BPI. 

Daniela Colnicianu, Sales Manager RisCo Servicii Financiare

Daca detii sau lucrezi intr-o companie cu potential de dezvoltare, cunosti deja importanta atitudinii preventive in afaceri si stii deja ca in astfel de interactiuni nu exista loc pentru riscuri. Importanta monitorizarii portofoliului de clienti este extrem de ridicata. 

Trebuie sa stii din start istoricul financiar al companiei cu care doresti sa colaborezi si sa te asiguri ca respectiva companie nu are incidente de plati, datorii restante sau nu este chiar in prag de insolventa.

Pentru a te asigura de bonitatea firmei partenere, este esential sa te documentezi din timp, iar acum poti facilita acest proces, consultand rapoartele pe care ti le punem la dispozitie.

Monitorizarea reprezinta procesul de verificare periodica a clientilor si partenerilor tai, iar cu RisCo nici ca poate fi mai rapida!

Prin monitorizare, iti poti face o imagine de ansamblu privind situatia financiara si juridica a diferitelor entitati, iar asta iti va scuti timp si efort pe care de altfel le-ai fi petrecut cautand prin liste imense de clienti.

Imaginea de ansamblu asupra intregului portofoliu se construieste extrem de rapid, pentru ca noi te notificam de fiecare data cand apar incidente in Centrala de Incidente si Plati sau daca o companie cere deschiderea procedurii de insolventa unora dintre colaboratorii tai.

Poti adauga oricand firme noi in portofoliu sau le poti elimina pe cele care nu mai prezinta interes pentru tine.

Notificarile  ajung la tine pe email si  astfel iti este foarte usor sa urmaresti evolutia activitatii clientilor sau furnizorilor.

Avantajele monitorizarii de acest tip sunt multiple, pentru ca tu sa ai o experienta a prospectarii cat mai eficienta.

In primul rand, scutesti timp, pentru ca tot ce ai de facut este o lista de clienti.

Lista o incarci in contul RisCo sau o transmiti pe email si atunci  cand apare un incident de tipul insolventei sau daca ne referim la faliment, te vom notifica imediat, astfel incat tu sa ramai conectat la tot ce se intampla, fara a pierde timp pretios.

Ai control asupra informatiei datorita faptului ca notificarile se pot trimite pe 5 adrese de email independente. Astfel, tu alegi colegii care sa aiba acces la lista de clienti si la informatiile aferente.

Despre RisCo

RisCo Servicii Financiare SRL Bd. Pierre de Coubertin, Nr. 3-5, Sect. 2, Bucuresti, Romania Website: www.risco.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/risco4/importanta-monitorizarii-portofoliului-de-clienti