Bosch monitorizeaza calitatea serviciilor prestate de partenerii sai de service din bransa termotehnicii

BUCURESTI - 9 decembrie 2009

Comunicat tip General in Tehnologie

Bosch a dezvoltat singurul serviciu online de pe piata de termotehnica din Romania, care monitorizeaza zilnic gradul de satisfactie a clientilor service-urilor partenere, masurand doi indicatori de calitate: eficienta si rapiditatea raspunsului la solicitarile clientilor. Programul, demarat in toamna anului 2009, include partenerii de service Bosch si monitorizeaza serviciile de termotehnica oferite de acestia, comparand cu media nationala rezultatul obtinut de fiecare firma partenera in parte. Mai mult, persoanele care au nevoie de un service de termotehnica au la dispozitie un numar national unic 021.33.BOSCH, prin care pot face comanda de service, iar trei zile mai tarziu sunt sunati de un call center pentru a analiza gradul lor de satisfactie referitor la calitatea serviciilor obtinute.

Bosch monitorizeaza calitatea serviciilor prestate de partenerii sai de service din bransa termotehnicii

Divizia de Termotehnica Bosch are in total 153 de parteneri de service recomandati, prezenti in toate judetele din Romania. In cadrul programului Bosch, participa peste 200 de puncte de lucru, care sunt monitorizate din perspectiva rapiditatii si eficientei serviciilor oferite. Una din noutatiile proiectului consta in faptul ca are o platforma online, care ofera partenerilor de service si reprezentantilor Bosch acces direct si in timp real la rezultatele obtinute, comparandu-le cu o medie a punctajului realizat la nivel national.

’’Programul are un mare succes printre partenerii nostri, reprezentand un barometru foarte important prin care se poate vedea evolutia unei firme atat pe parcursul mai multor luni, cat si in comparatie cu media nationala. Astfel, gradul de satisafactie al clientilor nostri nu poate decat sa creasca, ceea ce reprezinta scopul principal al acestui proiect. Partenerii nostri isi pot imbunatati calitatea serviciilor si pot simti direct pulsul pietei si al clientilor. Astfel, Bosch se asigura ca toti clientii care au cumparat solutii de incalzire marca Junkers, Bosch sau Buderus beneficiaza de cele mai bune servicii’’ a afirmat Dan Alexandroaie, Director Service Termotehnica, Robert Bosch S.R.L.

Bosch desfasoara acest program prin intermediul Bosch Communication Center din Timisoara care asigura receptia comenzilor de service si studiul permanent al satisfactiei clientilor referitor la activitatea de garantie si post garantie. Bosch Communication Center suna toti clientii la trei zile de la receptionarea comenzilor pentru a masura gradul de satisfactie al acestora, punandu-se un mare accent pe raspunderea la solicitari in 24 de ore si pe rezolvarea comenzilor din prima vizita, dar si pe comportamentul tehnicienilor sau serviciile primite in ansamblul lor.

Bosch ofera clientilor sai un numar national unic prin care pot suna la un service de termotehnica – 021.33.BOSCH (021.33.26724) – iar importanta apelarii la un numar unic creste in perioada de toamna – iarna, cand datorita varfului de sezon, liniile telefonice ale multor dispecerate de service sunt ocupate. Organizarea call center-ului garanteaza preluarea a 95% din apeluri in primele 20 de secunde, implicand numarul de operatori necesari in acest sens. Astfel, clientii pot lansa foarte usor solicitarile lor, urmand ca acestea sa fie imediat directionate catre partenerul de service in masura sa le rezolve.

Termo Service 2000 SRL din Bucuresti este unul din partenerii Bosch cu cele mai bune rezultate: rapiditate in onorarea interventiilor de 100% si o eficienta peste media nationala. Termo Service 2000 SRL este o firma specializata in service de termotehnica si a inregistrat recent clientul cu numarul 15 000 de la inceputul activitatii sale pana in prezent. Peste jumatate din clientii sai sunt clienti Junkers. Marea majoritate a serviciilor prestate constau in puneri in functiune, autorizari sau verificari tehnice periodice oferite clientilor Junkers. ’’Parteneriatul dintre noi si Bosch este foarte vechi, inca de la infiintarea firmei noastre in 1997. Suntem foarte bucurosi de faptul ca Bosch este alaturi de noi si intr-un moment important pentru firma Termo Service – in noiembrie 2009 am inregistrat clientul Termo Service cu numarul 15 000, care intamplator sau nu, este chiar un client Junkers’’ a afirmat Florin Cetateanu, director general Termoservice.

Despre Robert Bosch SRL

Grupul Bosch este, la nivel international, cel mai important producator in industria tehnicii pentru autovehicule, a tehnicii industriale, a bunurilor de consum si tehnicii pentru constructii. In anul 2007, cei aproximativ 271.000 de angajati au realizat o cifra de afaceri de 46,3 miliarde de Euro. Grupul Bosch cuprinde compania Robert Bosch GmbH si circa 300 de filiale si reprezentante regionale in peste 50 de tari. Structura acestui concern mondial de dezvoltare, productie si distributie sustine politica de extindere continua a Grupului. Bosch investeste anual peste trei miliarde de Euro pentru cercetare si dezvoltare si a inscris peste 3000 de patente la nivel mondial in anul 2006. Concernul a fost infiintat la Stuttgart in 1886, de catre Robert Bosch (1861 - 1942), sub numele de „Atelier de mecanica fina si electrotehnica”.

Structura Robert Bosch GmbH asigura independenta financiara, precum si libertatea antreprenoriala a Grupului Bosch. Aceasta ii permite companiei sa faca investitii pentru asigurarea viitorului sau, precum si sa respecte responsabilitatea sa sociala. Capitalul social al Robert Bosch GmbH este detinut in proportie de 92% de catre Fundatia Robert Bosch. Functiile de conducere ale Grupului sunt indeplinite de Robert Bosch Industrietreuhand KG, care detine si majoritatea voturilor. Cealalta parte este detinuta de familia Bosch si de Robert Bosch GmbH.

Contact pentru jurnalisti: Eleni Sefel, tel: (021) 4057529
eleni.sefel@ro.bosch.com