-
BUCURESTI - 10 decembrie 2009
Agentia de comunicare online ROMNET a finalizat site-ul www.orthokine.ro - o metoda inovatoare de tratament a artrozei genunchiului care are la baza sangele pacientului. “A fost vorba despre un nou proiect in zona medicala unde avem experienta, chiar si premii castigate. Orthokine.ro este in genere un site de prezentare, prin urmare tema noastra a fost sa organizam informatia si sa o transmitem vizitatorilor intr-un mod atractiv si usor de inteles” declara Mariuca Tocae, Account Manager ROMNET.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 19 februarie 2009
In ianuarie 2009 StiriAuto.ro a atins un maxim de vizitatori, iar luna februarie continua pe un trend ascendent. In comparatie cu ianuarie 2008 cand au fost inregistrate aproximativ 29.000 de vizite in paginile StiriAuto, in ianuarie 2009 numarul total de vizitle a crescut cu aproape 90 de procente, de la 30.000, la peste 54.000.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 11 iunie 2007
Cea mai noua campanie a Volvo a fost implementata in Romania de catre agentia web ROM NET. Jocul „Pirates of the Caribbean” desfasurat pe Internet a facut parte dintr-o strategie a producatorului suedez de autoturisme desfasurata la nivel mondial, in care a fost inclusa si Romania.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 9 februarie 2007
Site-ul Genesis.ro isi schimba infatisarea abordand un nou mod de prezentare. Informatiiile au fost actualizate, a crescut gradul de transparenta in comunicare, iar la nivelul designului, interfata a devenit mai prietenoasa si mai usor de accesat.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 octombrie 2006
ROM NET anunta castigarea premiului de „cel mai bun site de servicii medicale si de ingrijire corporala”, pentru site-ul www.claritine.ro, in cadrul festivalului Internetics, editia a 6-a.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 4 septembrie 2006
International Leasing, una dintre primele companii din domeniu prezente pe internet, lanseaza primul portal de leasing, adaptat noilor tendinte si functionalitati ale pietei.
Noul site este structurat in doua parti: portalul de leasing destinat publicului larg si partea corporate care vizeaza un public preponderent business.
comunicatul de presa