Piratii din Caraibe si Volvo C30 se dau pe net cu ROM NET

BUCURESTI - 11 iunie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Cea mai noua campanie a Volvo a fost implementata in Romania de catre agentia web ROM NET. Jocul „Pirates of the Caribbean” desfasurat pe Internet a facut parte dintr-o strategie a producatorului suedez de autoturisme desfasurata la nivel mondial, in care a fost inclusa si Romania.


La nivel mondial campania Volvo „Piratii din Caraibe” a coincis cu lansarea filmului cu acelasi nume si s-a desfasurat in 21 tari. Numarul total al „cautatorilor de comori” din intreaga lume s-a ridicat la peste 400.000 de persoane.

ROM NET s-a ocupat de implementarea website-ului Vanatorii (www.volvocars.ro/thehunt) si de promovarea competitiei, la finalul careia un roman a intrat in cursa finala pentru castigarea unui Volvo C30 si a 50.000 USD. Daca ideea din spatele campaniei „Piratilor”, a fost nonconformista, atunci si mijlocale prin care ROM NET a promovat-o au fost pe masura.

„Pentru a scoate in evidenta cat mai bine faptul ca „Vanatoarea - Piratii din Caraibe” este o campanie cu adevarat neconventionala, am ales si la nivelul promovarii o serie de formule in aceeasi nota. Un exemplu in acest sens este afisarea de bannere cu dimensiuni atipice si pe durata determinata, conducand la indeplinirea mai buna a obiectivelor campaniei”, declara Vlad Tocae, managing director ROM NET.

„Vanatoarea - Piratii din Caraibe” a avut un impact pozitiv la nivelul consumatorului roman de new media. In cele 22 zile de existenta, website-ul „Vanatorii” a inregistrat aproape 23.000 de vizitatori. Din acestia aproape 1.000 au trecut de nivelul 5 al jocului si s-au inregistrat, iar in semifinala au intrat 205 jucatori.

„Volvo C30 este masina ideala pentru tanarul urban, iar internetul si jocurile pe calculator sunt doua modalitati eficiente de a patrunde in lumea „Piratilor din Caraibe”. Concursul a reprezentat un pretext ideal – si neconventional – de a promova o masina speciala” crede Raluca POPA, Marketing & Communication Manager la FORUM AUTO, reprezentatul oficial Volvo in Romania.

Despre ROM NET

ROM NET™ este o agentie web specializata in strategii de comunicare si marketing online. Printre clientii ROM NET (www.romnet.ro) se numara atat nume internationale (Bechtel, GlaxoSmithkline, Renault, Nissan, Holcim, Romstal, Volvo, Whirlpool) cat si companii romanesti (APIA, Brady Trade, Catena, Expotek, HotNews.ro, International Leasing).

Mariuca Tocae
Tel: 021-410.69.18
mariuca@romnet.ro