Romanian Software a lansat o aplicatie care ajuta firmele sa faca scenarii de bugetare, in contextul crizei COVID-19

BUCURESTI - 8 mai 2020

Comunicat tip General in HR

Romanian Software, unul dintre liderii pietei din Romania in dezvoltarea si implementarea de solutii software pentru departamentul de resurse umane, a lansat o aplicatie care permite companiilor sa ruleze diferite scenarii de bugetare si sa gestioneze mai eficient fondurile de care dispun, in contextul crizei actuale.

Victor Dragomirescu

Victor Dragomirescu

 Ne-am gandit la provocarile carora companiile trebuie sa le gaseasca rapid rezolvare si am creat o aplicatie care sa le ajute sa faca toate scenariile de bugetare posibile si sa ia decizii inteligente de business. Este un instrument complex, dar intuitiv, usor de adaptat nevoilor diferitelor organizatii din domeniile: bancar, constructii, energie, industrie alimentara, media, servicii, productie, distributie sau din zona institutiilor publice 

Victor Dragomirescu, CEO Romanian Software

Compania a investit peste 20.000 de euro in dezvoltarea acestei noi functionalitati, banii provenind din fonduri proprii.

Aplicatia ii ajuta pe manageri sa raspunda cu acuratete la situatii precum: ”Ce economii faci in lunile in care angajatii sunt in somaj tehnic?”, "Cat din bugetul departamentului salvam daca inghetam bonusurile?”, ”Cum iti vor afecta bugetul eventualele reduceri de salarii si/sau concedierile colective?” sau "Ce costuri implica reconfigurarea birourilor pentru a permite distantarea fizica?".

“Ne-am gandit la provocarile carora companiile trebuie sa le gaseasca rapid rezolvare si am creat o aplicatie care sa le ajute sa faca toate scenariile de bugetare posibile si sa ia decizii inteligente de business. Este un instrument complex, dar intuitiv, usor de adaptat nevoilor diferitelor organizatii din domeniile: bancar, constructii, energie, industrie alimentara, media, servicii, productie, distributie sau din zona institutiilor publice”, a declarat Victor Dragomirescu, directorul general al Romanian Software.

Prin aplicatia de bugetare, companiile isi pot construi bugetul in avans sau, in functie de contextul economic curent, isi pot recalcula bugetele in conformitate cu noile obiective de business. Odata ce utilizatorul s-a autentificat in aplicatie, scenariile de tipul “what if” se fac simplu, prin introducerea datelor in sistem. Astfel, utilizatorii pot calcula cheltuielile cu maririle de salarii, acordarea de bonusuri, sporuri, beneficii sau pot vedea cum sunt impactate resursele companiei de angajarile noi, introducerea somajului tehnic sau de incetarea unor contracte de munca. Aplicatia lucreaza cu datele actualizate ale companiilor si face scenarii de bugetare pe departamente si centre de costuri, pentru diferite perioade de timp.

“Calcularea bugetului este esentiala in orice companie, indiferent daca ne referim la alocarea resurselor, evaluarea performantelor sau la dezvoltarea unor noi strategii de business. Pentru ca este un proces de calcul complex, care consuma mult timp, companiile obisnuiesc sa il faca trimestrial sau anual. Cu aplicatia dezvoltata de Romanian Software, proiectiile pentru bugetarea costurilor salariale si operationale se pot face mai des si punctual, pe departamente sau centre de costuri”, a explicat Victor Dragomirescu.

Aplicatia de bugetare le ofera astfel un avantaj companiilor, mai ales in situatii imprevizibile, asa cum este cazul pandemiei actuale. in prezent, managerii sunt obligati sa ia rapid decizii pentru a gestiona criza si pentru a-si securiza business-urile si angajatii. Aplicatia dezvoltata de Romanian Software ajuta companiile sa faca toate scenariile de bugetare posibile si sa isi recalibreze afacerile pentru a nu bloca activitatea. “Am creat acest software tinand cont de masurile luate in piata muncii pentru a proteja salariatii, odata cu declansarea starii de urgenta astfel ca angajatorii pot face inclusiv scenarii legate de introducerea somajului tehnic”, a adaugat directorul general al Romanian Software.

Aplicatia de bugetare este integrata in platforma de HR colorful.hr si poate fi testata gratuit timp de 30 de zile. in prezent, platforma colorful.hr este folosita de mai bine de 600 de companii si de peste 3.000 de manageri si specialisti HR. Romanian Software proceseaza datele a peste 250.000 de angajati din Romania.

Chiar si in aceasta perioada de criza, Romanian Software investeste in tehnologie de ultima generatie si dezvolta functionalitati si aplicatii noi, capabile sa preia cat mai multe activitati de la specialistii HR, pentru ca acestia sa isi rezolve eficient sarcinile de serviciu, chiar si cand lucreaza de acasa. Compania va lansa in curand un asistent virtual, care va ajuta salariatii sa solicite adeverinte si sa depuna cereri de concediu, oricand, de oriunde, nemaifiind necesara interactiunea umana. Acest chatbot inteligent are ca principal scop facilitarea lucrului de la distanta pentru departamentele de resurse umane in relatia cu angajatii. Mai exact, prin intermediul sau, departamentele de HR se degreveaza de sarcinile mici, repetitive, care le consuma totusi mult timp, cum ar fi eliberarea si inmanarea de adeverinte, aprobatul cererilor de concediu si tinerea evidentei angajatilor aflati in proiecte versus cei aflati in concedii, iar, la randul lor, salariatii primesc mai rapid si eficient atat raspunsuri, cat si documentele care le sunt necesare.

“Lucram la un asistent virtual pentru ca vrem sa venim in sprijinul companiilor interesate sa le ofere angajatilor experiente mai bune chiar si acum, cand lucreaza de acasa, fara sa fie nevoie sa mai dea mailuri, telefoane sau sa se deplaseze la birou. Solutiile dezvoltate de noi pana acum automatizeaza o buna parte din munca departamentelor de resurse umane, iar acest chatbot vine ca un ajutor in aceasta perioada, cand majoritatea angajatilor lucreaza de acasa, iar interactiunea umana trebuie redusa la minimum”, a mai spus Victor Dragomirescu.

Despre Romanian Software

Romanian Software este unul dintre liderii pietei romanesti de solutii software dedicate resurselor umane. Compania are la ora actuala prin intermediul platformei sale colorful.hr aproximativ 600 clienti si circa 140 angajati si colaboratori, administrand datele a peste 120.000 de salariati din Romania. Printre clientii sai se numara firme si institutii de renume precum: eMAG, Altex, Universitatea Bucuresti, Nuclearelectrica sau Alro Slatina.
www.colorful.hr