Solutii de Call Center Personalizate

BUCURESTI - 9 decembrie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Comunicarea eficienta prin telefon, timpul rapid de raspuns la solicitari, usurinta de a intra in legatura cu un operator si folosirea eficienta a resurselor reprezinta principalele obiective in dezvoltarea si implementarea unui Call-center care sa aduca beneficii unei firme si satisfactie clientilor sai.

Suportul si informarea oferita clientilor, in legatura cu serviciile sau produsele unei firme sunt elemente care pot face diferenta in dezvoltare unei afaceri de succes. Firmele, fie ele mici sau mari, trebuie sa ofere clientilor posibilitatea de a rezolva, prin intermediul produselor oferite, probleme sau necesitati, atat in momentul cumpararii acestora cat si inmomente ulterioare.

Rombit Communications ofera firmelor care doresc sa puna la dispozitia clientilor sau partenerilor de afaceri un serviciu de Call-Center, o solutie personalizata care sa permita obtinerea rezultatelor dorite cu un minim de resurse.

Solutiile Rombit Tel se adreseaza firmelor de orice dimensiuni si cu orice domeniu de activitate datorita flexibilitatii si gamei variate de servicii disponibile pentru a crea un Call-Center.

1. Solutii personalizate care corespund exact cerintelor.
Dimensionare corecta si scutirea costurilor pentru alte servicii nefolositoare .
2. Gama variata de servicii aditionale.
Integrarea cu celelalte servicii, la cererea clientului,intr-un singur sistem
3. Costuri reduse.
Tarife avantajoase la convorbiri si la serviciile Rombit Tel reduc substantial costurile de operare.
4. Flexbilitate.
Posibiltiatea modificarii sistemului in orice moment sau adaugarea de noi servicii si aplicatii.
5. Eficientizarea activitatiilor.
Simplitatea in operare si in intretinere a retelei.

Printre serviciile care pot fi integrate in solutia de Call-Center se numara:
-Hosted PBX – crearea unei retele de voce privata, de orice dimensiuni si cu o acoperire geografica mare.
-IVR- sistem automat de tratare a apelurilor primite , in mod interactiv in functie de optiunile apelantului.

Consultanta

•Proiectare retea VoIP
•Implementare Call Center
•Proiectare Call Center
•Proiectare IVR

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/rombit-communications/solutii-de-call-center-personalizate