Grupul Rompetrol are un nou sistem de aplicaţii de Resurse Umane

BUCURESTI - 5 aprilie 2005

Comunicat tip General in Afaceri

Departamentul de Resurse Umane al Grupului Rompetrol a lansat astăzi, oficial, un nou sistem de aplicaţii de Resurse Umane. Proiectul s-a derulat în perioada februarie 2004 – martie 2005, în parteneriat cu Departamentul de IT şi cel de Finanţe din cadrul Rompetrol. Sistemul reduce costurile de operare pentru cele 18 entitati ale Grupului cu aproximativ 30 la sută, cheltuielile urmând a fi amortizate în următorii 3 ani.

“Unul dintre beneficiile reale ale sistemului este acela că poate susţine diversitatea de modele de afaceri aflate sub umbrela Rompetrol, asigurând o standardizare care va fi poarta de acces către alte concepte care permit evaluarea stării de sănătate a companiei şi afacerii în orice moment. Avantajul competitiv va fi dat de viteza de reacţie şi maturitatea resurselor umane de a răspunde flexibil, în timp real, la orice provocare a pieţei. Acest lucru nu se poate obţine decât având sisteme de gestionare care reduc munca administrativa şi permit managerilor să se concentreze asupra proceselor care aduc plus valoare », declară Anneliese Anghel, Vicepreşedinte al Grupului Rompetrol.

Cele trei aplicaţii de resurse umane sunt: site-ul de recrutare, ETWeb Enterprise şi HR Admin & Payroll.

·Astfel, noua aplicaţie de recrutare este o alternativă reuşită la clasicul site de recrutare, faţă de care se diferenţiază prin facilitati noi de prelucrare, organizare şi administrare a candidaturilor interne şi externe, precum şi prin posibilitatea de a comunica bidirecţional cu candidaţii şi ceilalţi membri ai echipei de recrutare, indiferent de locaţia acestora. Site-ul de recrutare întăreşte imaginea de angajator puternic şi profesionist pe care Grupul Rompetrol şi-a câştigat-o până acum.

·ETWeb Enterprise este unul dintre cele mai performante sisteme de analiză şi management al resurselor umane, cu mai multe module, care vor fi introduse gradual, şi care se referă la managementul performanţei şi abilităţilor (teoretice şi practice), planificarea carierei şi a succesiunii, evidenţa programelor de training şi dezvoltare. Această aplicaţie permite fiecărui angajat să îşi acceseze propria pagină, din orice browser web, indiferent de locul în care se află. În plus, managerii pot vizualiza toate informaţiile despre angajaţii pe care îi au în subordine.

·HR Admin & Payroll îsi propune să simplifice procesul de administrare a personalului şi să îmbunătăţească serviciile oferite clienţilor interni. Echipa de administrare şi salarizare beneficiază acum de un instrument performant de stocare şi prelucrare a datelor referitoare la angajaţi, având posibilitatea de a genera rapoarte centralizatoare şi documente necesare în procesul de angajare, administrare, încetare a relaţiilor de muncă.

«Rompetrol, ca multe alte companii din România care se află la început de drum, încearcă în mod constant să-şi îmbunătăţească procesele de business prin implementarea unor programe soft care să-i asigure posibilitatea de monitorizare şi control a întregii afaceri. Prin dezvoltarea acestor aplicaţii, departamentul de Resurse Umane îşi consolidează imaginea de partener strategic al business-ului Rompetrol. Am reuşit să demonstrăm că nu suntem un departament de suport, ci un factor esenţial în ecuaţia de succes Rompetrol», adaugă Anneliese Anghel.

Despre Rompetrol

Departamentul de Relatii Publice si Comunicare
Grupul Rompetrol


Roxana Sava
021/ 30 77 423
roxana.sava@rompetrol.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/rompetrol/grupul-rompetrol-are-un-nou-sistem-de-aplicatii-de-resurse-umane