BUSINESS OBJECTS RIDICA MIZA IN BUSINESS INTELLIGENCE CU SPSS PREDICTIVE ANALYTICS

BUCURESTI - 10 decembrie 2007

Comunicat tip General in IT&C

Business Objects, lider mondial in solutii de business intelligence (BI) si SPSS, provider global de software de analiza predictiva, au anuntat companiile care au intrat intr-o colaborare cu fabricantul original de echipament prin care Business Objects va oferi clientilor sai posibilitatea sa foloseasca analiticele predictive SPSS din tehnologia data mining ca parte a platformei lider de piata BusinessObjects™ XI. Utilizatorii de BusinessObjects XI cu tehnologia data mining de analiza predictiva vor fi capabili sa imprumute de la SPSS avantajul de a face predictii in afaceri, pentru decizii mai informate, ce pot genera controlul cheltuielilor si al veniturilor si pot reduce riscul.

BUSINESS OBJECTS RIDICA MIZA IN BUSINESS INTELLIGENCE CU SPSS PREDICTIVE ANALYTICS

Tehnologia analiticelor predictive ajuta in explorarea scenariilor de afaceri trecute si prezente, ca si sa descopere tendinte, sa identifice exceptii, sa proiecteze rezultatele viitoare. De exemplu, un manager de vanzari de bunuri de consum poate revizui istoria vanzarilor de TV cu plasma pe diferite zone geografice si sa “sape” rapid in date in cautarea pattern-urilor interesante, anomaliilor, tendintelor sau relatiilor ce ar indica surse potentiale dar neexploatate de venit, totul fara a avea nevoie sa solicite ajutorul unui expert. Aceasta noua informatie poate fi folosita in realocarea resurselor pentru a profita mai bine de oportunitati, in final ajutand compania sa castige un avantaj competitiv si sa-si sporeasca veniturile in timp ce-si reduce costurile.

“Business Objects a fost si este un pionier in furnizarea de solutii de business intelligence catre toti utilizatorii din organizatie, astfel ca deciziile informate sa fie luate pe baza unor idei exacte si venite la timp,” este de acord Juliette Sultan, VP pentru Information Discovery and Delivery la Business Objects. “Aceasta miscare de a oferi analitice predictive ca parte integranta a platformei noastre BusinessObjects XI ese inca un exemplu de inovatie perpetua si leadership care ne caracterizeaza.”

“Aceasta este intr-adevar o intelegere modelata de piata, ce valideaza interesul sporit la nivelul companiilor mari fata de valoarea tehnologiei predictive,” afirma Patrick McCue, VP pentru aliante globale la SPSS Inc. “Impreuna vom oferi companiilor un acces mai mare la analiza predictiva ca instrument competitiv cheie in contextul general al inteligentei in afaceri.”

Despre SPSS Inc.
SPSS Inc. (NASDAQ: SPSS) este un important furnizor mondial de programe şi soluţii de predicţie analitică. Tehnologia de predicţie analitică stabileşte legături între date şi acţiuni strategice eficiente prin tragerea de concluzii pertinente cu privire la condiţiile curente şi la evenimentele critice din viitor. Peste 250.000 de clienţi din domeniul comercial, academic şi public se bazează pe tehnologia SPSS pentru facilitarea creşterii veniturilor, a reducerii costurilor, îmbunătăţirii unor procese importante şi detecţia şi prevenirea fraudei. Peste 95% din companiile de pe lista Fortune 1000 sunt cliente ale firmei SPSS. Fondată în 1968, SPSS are sediul central la Chicago, Illinois. Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să vizitaţi www.spss.com.