Compania SPSS lanseaza cele mai recente versiuni software de Predictive Analytics Data Mining si Text Analytics

BUCURESTI - 15 mai 2009

Comunicat tip General in IT&C

SPSS Inc., furnizor global de software si solutii de analiza predictiva, a lansat cele mai recente versiuni de data si text mining si le-a redenumit pentru a se potrivi numelui pe care il detine portofoliul unificat de solutii. Predictive Analytics Software, PASW, este noul nume pentru portofoliul complet al produselor SPSS Predictive Analytics. Acest nou standard de nume unifica familiile de produse sub un nomenclator comun si descriptiv pentru a reflecta vasta functionalitate si integrarea fara precedent a tuturor produselor SPSS.

Compania SPSS lanseaza cele mai recente versiuni software de Predictive Analytics Data Mining si Text Analytics

Cele doua noi produse lansate, PASW Modeler 13 (numit anterior Clementine) si PASW Text Analytics 13 (numit anterior Text Mining for Clementine), extind si automatizeaza puterea data mining si a analizei de text pentru utilizatorii sai, in acelasi timp in care sporesc semnificativ productivitatea, flexibilitatea si performanta analistului expert.

Intregul portofoliu software al SPSS va purta standardul de nume PASW incepand cu versiunile PASW Modeler 13 si PASW Text Analytics 13. Anul urmator, denumirile noi vor fi introduse la fiecare versiune a altor produse SPSS, inclusiv PASW Statistics (pentru SPSS Statistics), PASW Data Collection (pentru Dimensions) si PASW Collaboration si Deployment Services (pentru Predictive Enterprise Services).

PASW Modeler 13 aduce beneficii atat utilizatorilor din mediul de afaceri cat si analistilor experti prin usurinta si simplitatea aduse intregului patrimoniu de date pentru a produce, evalua si implementa modele analitice in rezolvarea problemelor reale din afaceri. Cu o interfata grafica de tip „drag and drop”, PASW Modeler 13 permite companiilor sa construiasca, sa valideze modele rapid si sa optimizeze mai eficient variate procese si obiective de business.

PASW Text Analytics 13 scurteaza calea catre ideile si sentimentele imbracate de datele nestructurate, inclusiv in insemnarile de la call centere, din raspunsuri la intrebari deschise, bloguri, wikis, pentru a aduce modelului acuratete in plus. Noua versiune dispune de categorii incluse pentru chestionarele de satisfactie, de tehnici de procesare avansata a limbajului natural si suport lingvistic mult mai complex.

Dave Vergara, director de marketing la SPSS, a spus intr-o sedinta de 5 minute: “Facilitatile cheie in Modeler 13 sunt pregatirea automata a datelor si, deci, simplificarea efortului de auditare a datelor, auto cluster-ul in determinarea celui mai bun algoritm de grupare pentru un anumit set de date si integrarea cu PASW Statistics. Text Analytics 13 dispune de Text Analysis Packages incluse, ce pot fi folosite atipic, „out of the box”, pentru anumite chestionare, noi modalitati de extragere a trairilor si opiniilor exprimate multilingv si suport extins pentru analiza in mai mult de 30 de limbi.”