SPSS anunta noua versiune a PASW Statistics

BUCURESTI - 21 septembrie 2009

Comunicat tip General in IT&C

SPSS a lansat PASW Statistics 18 si cu el noul modul, PASW Direct Marketing.

SPSS anunta noua versiune a PASW Statistics

SPSS a realizat PASW Statistics 18, cea mai recenta versiune a produsului sau, primul intre produsele din gama analiticelor predictive, conform unui comunicat de presa.

Noua versiune include PASW Direct Marketing, un nou modul care ghideaza si automatizeaza analiza clientilor, potentialilor clienti si a campaniilor. Conceput pentru userii de business, PASW Direct Marketing anunta o interfata intuitiva, ce permite celor din marketing sa analizeze rapid analize sofisticate cu proceduri analitice ca RFM (recency, frequency, monetary value), analiza de cluster si profilarea potentialilor clienti, afirma SPSS.

'Marketerii de top aleg o abordare matematica pentru a intelege mai bine clientii si a optimiza campaniile. Cunoscand cu acuratete care sunt clientii ce vor fi tintiti si, in special, care sa nu fie tintiti, pierderile in marketing vor fi reduse si se vor adauga in scurt timp ROI si valoare, astfel incat marketingul sa nu mai fie vazut ca o cheltuiala pentru afacere', afirma Jason Verlen, chief product strategist pentru SPSS. 'PASW Direct Marketing si toate noile module disponibile acum cu PASW Statistics 18 ofera o functionalitate incredibil de robusta iar acest fapt creste posibilitatea de a utiliza analiticele avansate pe o singura platforma.'

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/romsym-data/spss-anunta-noua-versiune-a-pasw-statistics