OTTO este o alternativa la comertul clasic de fashion din Romania

BUCURESTI - 24 aprilie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Dupa ce in septembrie 2006 Grupul OTTO a facut primul pas in Romania, prin Schwab, unul din brandurile sale, incepand cu aceasta primavara grupul german isi lanseaza pe piata romaneasca si catalogul principal. In peste 400 de pagini ce reunesc branduri cu renume la nivel mondial, catalogul OTTO inseamna un shopping-center premium, deschis tot timpul si accesibil telefonic, prin posta si online.

OTTO este o alternativa la comertul clasic de fashion din Romania

Catalogul german aduce branduri de renume mondial - Morgan, Tom Tailor, Esprit, Adidas, Laura Scott, Puma, Lascana si altele - care pozitioneaza OTTO in Romania pe segmentul medium-high, cu produse de fashion feminin si masculin, colectii pentru copii sau accesorii de decor. Produsele se adreseaza segmentului urban din toata tara, persoanelor cu program foarte incarcat, femei si barbati, pentru care raportul timp castigat/calitate a produselor este decisiv in materie de cumparaturi.

Catalogul tiparit a fost distribuit deja, in toata tara, in 100 mii de exemplare gratuite; acesta ajunge la clienti la fel de simplu si prin acelasi sistem ca si produsele comandate efectiv, folosindu-se de optiunile diversificate de comanda: serviciu de call-center, talon de comanda, telefon, fax sau online, la www.ottoonline.ro.

Procesul este coordonat de Adra Retail, membru RTC Holding, impreuna cu OTTO Germania. Clientii isi aleg si comanda produsele din catalog si in baza unei platforme comune de business, comenzile se livreaza in Bucuresti, la sediul central; de aici coletele se distribuie la domiciliul clientilor din toata tara, unde ajung intr-un termen de aproximativ trei saptamani.

Grupul RTC a investit pana acum aproape 300 mii euro pentru a aduce OTTO in Romania. Suma reprezinta atat realizarea, distributia si promovarea cataloagului principal de 400 de pagini cat si investitia in platforma tehnica.

Catalogul OTTO va fi disponibil in 2 editii principale: Primavara-Vara, lansat recent si Toamna-Iarna disponibil din septembrie 2007, respectiv editii speciale, cu un numar limitat de pagini, prezenta sezoniera si distributie extinsa. Pentru anul in curs, vanzarile estimate pentru OTTO in Romania depasesc 2 milioane euro.

Despre RTC Holding

Operatiunile OTTO sunt desfasurate in Romania prin Adra Retail, membru RTC Holding. Compania face parte din Diviza Fashion, alaturi de AAV Group si Fashion Retail Group, care detin francizele brandurilor Women’Secret, Springfield, Esprit si recentul Debenhams in Romania.

Alexandra Dumitrescu
PR Officer, RTC Holding
tel. 0727 500 080
e-mail: alexandra.dumitrescu@rtc.ro

alexandra.dumitrescu@rtc.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/rtc-holding/otto-este-o-alternativa-la-comertul-clasic-de-fashion-din-romania