Prin investitii de 180 mii euro, Office Express inoveaza sistemul clasic de vanzari

BUCURESTI - 10 aprilie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Office Express, liderul pietei de distributie a produselor pentru birou, investeste, in 2007, in dezvoltarea unui sistem de vanzari care sa contribuie la cresterea cifrei de afaceri a companiei. Prin programul Trainee, Office Express redefineste sistemul clasic de vanzari de pe piata, introducand in premiera in Romania, doi consultanti in locul unuia singur in relatia directa cu clientii.
Programul insumeaza o investitie de aproape 200 mii euro si se va derula pe parcursul intregului an.

Gandit pentru a sustine calitatea relatiei cu cei peste 6 000 de clienti activi lunar ai companiei, dar si pentru a atinge segmente de piata exploatate mai putin, proiectul Trainee 2007 inseamna formarea unei echipe de 20 de agenti de vanzari care sa actioneze in subordinea directa a unui manager de vanzari. Echipa de specialisti in vanzari a Office Express inseamna 250 de oameni dedicati, pe tot teritoriul tarii. Dintre acestia, 20 vor deveni manageri in vanzari, pentru programul Trainee 2007. Investitia va fi recuperata in maximum 6 luni si va presupune cresterea bazei de clienti cu cel putin 30 de procente.

Programul Trainee 2007 se va desfasura atat in Bucuresti, cat si in toate centrele teritoriale din tara. Pentru ca Office Express este singurul jucator de pe piata cu o acoperire nationala, investitia in program a fost facuta in asa fel incat sa acopere toate zonele cu potential ridicat de vanzare. In general, 45 de procente din vanzarile Office Express vin din Bucuresti, si aproximativ 55 de procente din restul tarii.


Echipa de 20 de trainees va participa in primele 3 luni la sesiuni de pregatire in vanzari dar va avea si task-uri practice pe teren. Urmatorul nivel de dezvoltare va insemna activitati de sustinere a manegerilor de vanzari seniori pe anumite game de produse specifice si pe elemente strict operative
care nu vor mai ajunge astfel la asistentii agentilor de vanzari. Se va imbunatati calitatea serviciilor sistemului ,in primul rand, prin extinderea timpului alocat fiecarui client in parte.

Prin Trainee 2007, Office Express isi propune sa creasca rulajul pentru fiecare client si, de asemenea, sa castige noi clienti din categoria small si medium, programul permitand consultantilor in vanzari sa se concentreze pe mentinerea si imbunatatirea relatiilor cu clientii large si very large. Un alt obiectiv al programului este pregatirea extinderii gamelor de produse deja disponibile prin intermediul celor 5 cataloage specializate, editate de companie: IT&Birotica, Papetarie, Industriale, Promotionale si Mobilier.

Despre RTC Holding

Office Express este brand-ul de distributie produse pentru birou sub care Be Proffice isi desfasoara activitatea pe piata business to business. Be Proffice se adreseaza direct clientilor finali mass&modern mass - market si resellers prin marca Astra Plus.

Be Proffice face parte din diviza Proffice a RTC Holding si cumuleaza 16 ani de experienta intr-o divizie care cuprinde companii specializate in distributia de birotica-papetarie si articole de birou. Proffice actioneaza intr-un concept foarte bine definit, de “all4office” si, pe langa Be Proffice, reuneste alte trei companii: Ranco (import si distributie de articole promotionale), Document Management si Top Office Products (importator si distribuitor Sanford Brands: Parker, Waterman, Kores, Novus, Durable, Dahle, Dymo). Divizia Proffice a raportat o cifra de afaceri de 62 milioane euro in 2006 si isi propune o crestere de cel putin 13 procente pentru 2007.

Alexandra Dumitrescu
PR Officer, RTC Holding
Tel. 0727 500 080
e-mail: alexandra.dumitrescu@rtc.ro

alexandra.dumitrescu@rtc.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/rtc-holding/prin-investitii-de-180-mii-euro-office-express-inoveaza-sistemul-clasic-de-vanzari