INVITATIE PARTICIPARE CURSURI DE EXCLENTA IN VANZARI, MANAGEMENT- APRILIE, MAI 2006

BUCURESTI - 13 aprilie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

RTH CONSULTING va invita sa participati la urmatoarele cursuri:
“TEHNICI DE BAZA SI AVANSATE IN VANZARI SI NEGOCIERE”:
5-6 aprilie 2006/ 3-4 mai 2006
“MANIPULARE COMPORTAMENTALA APLICATA IN VANZARI SI NEGOCIERE”:
12-13 aprilie 2006/ 10-11 mai 2006
“PERFORMANTA IN MANAGEMENTUL VANZARILOR SI GESTIONAREA ECHIPEI”:
17-18 aprilie 2006/ 17-18 mai 2006
“STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI AVANSATE DE NEGOCIERE”:
26-27 aprilie 2006/ 24-25 mai 2006


“TEHNICI DE BAZA SI AVANSATE IN VANZARI SI NEGOCIERE”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta in abordarea si realizarea obiectivelor companiei prin:
 Constientizarea importantei atributiilor si a responsabilitatilor de baza ale functiei,
 Cunoasterea si respectarea procedurilor companiei pentru fiecare activitate in parte.
 Clarificarea si aplicarea standardelor de performanta
 Planificarea obiectivelor ce trebuie realizate pe o perioada determinata pe baza obiectivelor companiei
 Urmarirea procesului de vanzare si analiza feed-back-ului post livrare produse.
 Constientizarea parcurgerii etapelor de vanzare in ordinea cronologica a acestora
 Evaluarea performantelor si corectarea deficientelor intalnite in procesul de vanzare
 Metode de a scapa de obiectiile sau de intrebarile incomode ale clientilor
 Obtinerea de rezultate maxime, folosind intrebari de directionare a raspunsurilor sau intrebarile cu variante.
 Maximizarea vanzarilor folosind cunostintele acumulate cu privire la abordarea personalitatilor dificile.
 Cunoasterea personalitatilor si tipurilor de temperamente de catre salesman
 Necesitatea recuperarii creditelor in termenul setat cu clientul
 Cunoasterea modalitatilor de recuperare a creditelor
 Folosirea indicatorilor cu care se opereaza in domeniul vanzarilor si al marketing-ului.
Categoria vizata: Sales reprezentative, Supervisori vanzari, Directori vanzari

“MANIPULARE COMPORTAMENTALA APLICATA IN VANZARI SI NEGOCIERE”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta prin:
 Dobandirea usurintei in a prezenta clientilor toate avantajele si beneficiile care decurg din colaborare
 Dezvoltarea capacitatii de directionare a discutiei, raspunsurilor si rezultatelor unei negocieri in directia dorita
 Identificarea propiilor calitati native si dobandirea celor care recomanda un salesman de succes
 Decodificarea limbajului trupului si evitarea capcanelor in dialogul cu clientii
 Recunoasterea tuturor tipurilor de personalitate ale psihologiei clasice
 Strategii si tehnici de construire a unei imagini pozitive
 Dezvoltarea capacitatii de a profita de anumite avantaje si obtinerea maximizarii vanzarilor
 Aplanarea conflictelor cu clientii si publicul companiei
 Castigarea increderii clientilor si a companiei incare activeaza
 Folosirea ca tehnica:”ancorarea psihologica”
 Insusirea cunostintelor si dobandirea capacitatii de utilizare a tehnicilor de manipulare comportamentala
 Obtinerea rezultatelor dorite prin identificarea cu problemele clientului
 Constientizarea importantei rolului imaginii pozitive asupra clientilor
 Dezvoltarea increderii in sine si in cultura organizatiei
Categoria vizata: Sales reprezentative, Supervisori vanzari, Directori vanzari

“PERFORMANTA IN MANAGEMENTUL VANZARILOR SI GESTIONAREA ECHIPEI”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta in abordarea si realizarea obiectivelor companiei astfel incat:
 Sa supervizeze activitatea de vanzari a unei echipe formate din 2-10 agenti comerciali intr-un mod profesionist si eficient,
 Sa delege competentele membrilor echipei atunci cand este necesar.
 Sa monitorizeze performanta oamenilor din subordine.
 Sa gestioneze situatiile critice din piata si ale echipei.
 Sa aleaga cea mai buna varianta de decizie
 Sa stimuleze o performanta sub standard
 Sa planifice activitatea de vanzare a echipei si sa repartizeze corect obiectivele.
 Sa organizeze echipa de vanzari si sa dimensioneze corect numarul de oameni.
 Sa aiba controlul echipei de vanzari si a performantelor acestora.
 Sa stie cum sa foloseasca delegarea pentru a atinge nivelul de performanta dorit
 Sa efectueze examinari periodice
 Sa judece standardele prin comparatie
 Sa fie capabil sa ia masurile eficiente in timp optim
 Sa reduca impactul negativ asupra echipei
 Sa remedieza problemele aparute.
Categoria vizata: Directori Nationali de Vanzari, directori vanzari, reprezentanti vanzari, Negociatori

“STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI IN NEGOCIERE”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta. Astfel dupa terminarea acestui program cursantii vor fi capabili sa :
 Sa cunoasca si sa stabileasca care sunt obiectivele, avantajale si dezavantajele procesului de negociere
 Sa dobandeasca calitatile unui bun negociator
 Sa isi pregateasca negocierea si etapele pe care trebuie sa le parcurga in vederea desfasurarii unei negocieri
 Sa combata obiectiile partenerilor de afaceri si sa obtina cele mai bune rezultate
 Sa isi gestioneze situatiile de criza si cum sa isi armonizeze relatiile cu partenerul de afaceri
 Sa isi urmareasca obiectivele pe timpul derularii negocierilor
 Sa urmareasca derularea contractelor agreate in negociere
 Sa anticipeze obiectiile partenerului si sa le demonetizeze
 Sa intocmeasca un plan de negociere
 Sa aleaga cele mai potrivite modalitati de abordare a negocierilor
 Sa identifice toate constringerile interne si externe ale procesului de negociere
 Sa identifice tot ce i-ar impiedica sa duca la bun sfarsit procesul de negociere
 Sa evite capcanele pe care negociatorul i le poate intinde pe parcursul derularii negocierilor
 Sa obtina conditii avantajoase folosind la randul sau capcane in negociere
 Sa recunoasca la partenerul de afaceri, folosirea unei anumite strategii, tehnici sau tactici de negociere
Categoria vizata: Administratori firme, directori generali, directori vanzari, directori conturi speciale, supervizori conturi speciale, negociatori, category manageri, personal achizitii.

DURATA CURSURILOR: 16 ore per curs ; PRET: 170 Euro + TVA per participant per curs incluzand suport de curs, pauza de cafea, masa de pranz, certificat nominal de participare

Despre RTH CONSULTING INTERNATIONAL

Cursurile se vor desfasura in salile de conferinta, U-BUSINESS CENTER (UZINEXPORT) din Bdul. Iancu de Hunedoara nr. 8 (Pta Victoriei langa City Bank), Sector 1, Bucuresti, intre orele 9.00-18.00.

Seminariile vor avea un pronuntat caracter practic. Pe durata zilelor de instruire se vor parcurge obiectivele specifice fiecarui curs in parte, etapele fiind ilustrate de aplicatii practice.

Traineri: Cursurile vor fi conduse de specialisti in training si consultanta manageriala, care au parcurs toate nivelurile de competenta profesionala ocupand functii de top management in firme multinationale si obtinand diplome universitare de inalt nivel (PHD. MARKETING, SALES & DISTRIBUTIONS; EXECUTIVE MBA; MASTER IN MANAGEMENT; CERTIFIED MANAGEMENT CONSULTANT, CERTIFIED TRAIN THE TRAINER)

Materialele pentru instruire corespund unui standard profesional de inalt nivel cuprinzand: videoproiectie, suport de curs pentru participanti, studii de caz, simulari, metode creative-roll play, diplome nominale de participare.
 In cazul in care participantul renunta la cursul rezervat, RTH ramburseaza 50% din costul cursului.
 20% discount pentru un numar mai mare de 5 particianti/curs/Companie
 Pentru un numar mai mare de 9 participanti/curs/Companie, cursul poate fi organizat la sediul clientului
 Plata se face in lei la cursul BNR din ziua efectuarii platii, dupa primirea de catre RTH Consulting a formularului de inscriere si eliberarea facturii proforma
Solicitati FORMULAR DE INSCRIERE si tematica cursurilor la tel: 021-410.11.28
e-mail: marketing@rthconsulting.ro

marketing@rthconsulting.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/rth-consulting-international/invitatie-participare-cursuri-de-exclenta-in-vanzari-management-aprilie-mai-2006