INVITATIE PARTICIPARE CURSURI DE EXCLENTA IN VANZARI, MANAGEMENT- APRILIE, MAI 2006
BUCURESTI - 13 aprilie 2006
Comunicat tip General in Afaceri
RTH CONSULTING va invita sa participati la urmatoarele cursuri:
“TEHNICI DE BAZA SI AVANSATE IN VANZARI SI NEGOCIERE”:
5-6 aprilie 2006/ 3-4 mai 2006
“MANIPULARE COMPORTAMENTALA APLICATA IN VANZARI SI NEGOCIERE”:
12-13 aprilie 2006/ 10-11 mai 2006
“PERFORMANTA IN MANAGEMENTUL VANZARILOR SI GESTIONAREA ECHIPEI”:
17-18 aprilie 2006/ 17-18 mai 2006
“STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI AVANSATE DE NEGOCIERE”:
26-27 aprilie 2006/ 24-25 mai 2006
“TEHNICI DE BAZA SI AVANSATE IN VANZARI SI NEGOCIERE”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta in abordarea si realizarea obiectivelor companiei prin:
Constientizarea importantei atributiilor si a responsabilitatilor de baza ale functiei,
Cunoasterea si respectarea procedurilor companiei pentru fiecare activitate in parte.
Clarificarea si aplicarea standardelor de performanta
Planificarea obiectivelor ce trebuie realizate pe o perioada determinata pe baza obiectivelor companiei
Urmarirea procesului de vanzare si analiza feed-back-ului post livrare produse.
Constientizarea parcurgerii etapelor de vanzare in ordinea cronologica a acestora
Evaluarea performantelor si corectarea deficientelor intalnite in procesul de vanzare
Metode de a scapa de obiectiile sau de intrebarile incomode ale clientilor
Obtinerea de rezultate maxime, folosind intrebari de directionare a raspunsurilor sau intrebarile cu variante.
Maximizarea vanzarilor folosind cunostintele acumulate cu privire la abordarea personalitatilor dificile.
Cunoasterea personalitatilor si tipurilor de temperamente de catre salesman
Necesitatea recuperarii creditelor in termenul setat cu clientul
Cunoasterea modalitatilor de recuperare a creditelor
Folosirea indicatorilor cu care se opereaza in domeniul vanzarilor si al marketing-ului.
Categoria vizata: Sales reprezentative, Supervisori vanzari, Directori vanzari
“MANIPULARE COMPORTAMENTALA APLICATA IN VANZARI SI NEGOCIERE”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta prin:
Dobandirea usurintei in a prezenta clientilor toate avantajele si beneficiile care decurg din colaborare
Dezvoltarea capacitatii de directionare a discutiei, raspunsurilor si rezultatelor unei negocieri in directia dorita
Identificarea propiilor calitati native si dobandirea celor care recomanda un salesman de succes
Decodificarea limbajului trupului si evitarea capcanelor in dialogul cu clientii
Recunoasterea tuturor tipurilor de personalitate ale psihologiei clasice
Strategii si tehnici de construire a unei imagini pozitive
Dezvoltarea capacitatii de a profita de anumite avantaje si obtinerea maximizarii vanzarilor
Aplanarea conflictelor cu clientii si publicul companiei
Castigarea increderii clientilor si a companiei incare activeaza
Folosirea ca tehnica:”ancorarea psihologica”
Insusirea cunostintelor si dobandirea capacitatii de utilizare a tehnicilor de manipulare comportamentala
Obtinerea rezultatelor dorite prin identificarea cu problemele clientului
Constientizarea importantei rolului imaginii pozitive asupra clientilor
Dezvoltarea increderii in sine si in cultura organizatiei
Categoria vizata: Sales reprezentative, Supervisori vanzari, Directori vanzari
“PERFORMANTA IN MANAGEMENTUL VANZARILOR SI GESTIONAREA ECHIPEI”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta in abordarea si realizarea obiectivelor companiei astfel incat:
Sa supervizeze activitatea de vanzari a unei echipe formate din 2-10 agenti comerciali intr-un mod profesionist si eficient,
Sa delege competentele membrilor echipei atunci cand este necesar.
Sa monitorizeze performanta oamenilor din subordine.
Sa gestioneze situatiile critice din piata si ale echipei.
Sa aleaga cea mai buna varianta de decizie
Sa stimuleze o performanta sub standard
Sa planifice activitatea de vanzare a echipei si sa repartizeze corect obiectivele.
Sa organizeze echipa de vanzari si sa dimensioneze corect numarul de oameni.
Sa aiba controlul echipei de vanzari si a performantelor acestora.
Sa stie cum sa foloseasca delegarea pentru a atinge nivelul de performanta dorit
Sa efectueze examinari periodice
Sa judece standardele prin comparatie
Sa fie capabil sa ia masurile eficiente in timp optim
Sa reduca impactul negativ asupra echipei
Sa remedieza problemele aparute.
Categoria vizata: Directori Nationali de Vanzari, directori vanzari, reprezentanti vanzari, Negociatori
“STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI IN NEGOCIERE”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta. Astfel dupa terminarea acestui program cursantii vor fi capabili sa :
Sa cunoasca si sa stabileasca care sunt obiectivele, avantajale si dezavantajele procesului de negociere
Sa dobandeasca calitatile unui bun negociator
Sa isi pregateasca negocierea si etapele pe care trebuie sa le parcurga in vederea desfasurarii unei negocieri
Sa combata obiectiile partenerilor de afaceri si sa obtina cele mai bune rezultate
Sa isi gestioneze situatiile de criza si cum sa isi armonizeze relatiile cu partenerul de afaceri
Sa isi urmareasca obiectivele pe timpul derularii negocierilor
Sa urmareasca derularea contractelor agreate in negociere
Sa anticipeze obiectiile partenerului si sa le demonetizeze
Sa intocmeasca un plan de negociere
Sa aleaga cele mai potrivite modalitati de abordare a negocierilor
Sa identifice toate constringerile interne si externe ale procesului de negociere
Sa identifice tot ce i-ar impiedica sa duca la bun sfarsit procesul de negociere
Sa evite capcanele pe care negociatorul i le poate intinde pe parcursul derularii negocierilor
Sa obtina conditii avantajoase folosind la randul sau capcane in negociere
Sa recunoasca la partenerul de afaceri, folosirea unei anumite strategii, tehnici sau tactici de negociere
Categoria vizata: Administratori firme, directori generali, directori vanzari, directori conturi speciale, supervizori conturi speciale, negociatori, category manageri, personal achizitii.
DURATA CURSURILOR: 16 ore per curs ; PRET: 170 Euro + TVA per participant per curs incluzand suport de curs, pauza de cafea, masa de pranz, certificat nominal de participare
Despre RTH CONSULTING INTERNATIONAL
Cursurile se vor desfasura in salile de conferinta, U-BUSINESS CENTER (UZINEXPORT) din Bdul. Iancu de Hunedoara nr. 8 (Pta Victoriei langa City Bank), Sector 1, Bucuresti, intre orele 9.00-18.00.
Seminariile vor avea un pronuntat caracter practic. Pe durata zilelor de instruire se vor parcurge obiectivele specifice fiecarui curs in parte, etapele fiind ilustrate de aplicatii practice.
Traineri: Cursurile vor fi conduse de specialisti in training si consultanta manageriala, care au parcurs toate nivelurile de competenta profesionala ocupand functii de top management in firme multinationale si obtinand diplome universitare de inalt nivel (PHD. MARKETING, SALES & DISTRIBUTIONS; EXECUTIVE MBA; MASTER IN MANAGEMENT; CERTIFIED MANAGEMENT CONSULTANT, CERTIFIED TRAIN THE TRAINER)
Materialele pentru instruire corespund unui standard profesional de inalt nivel cuprinzand: videoproiectie, suport de curs pentru participanti, studii de caz, simulari, metode creative-roll play, diplome nominale de participare.
In cazul in care participantul renunta la cursul rezervat, RTH ramburseaza 50% din costul cursului.
20% discount pentru un numar mai mare de 5 particianti/curs/Companie
Pentru un numar mai mare de 9 participanti/curs/Companie, cursul poate fi organizat la sediul clientului
Plata se face in lei la cursul BNR din ziua efectuarii platii, dupa primirea de catre RTH Consulting a formularului de inscriere si eliberarea facturii proforma
Solicitati FORMULAR DE INSCRIERE si tematica cursurilor la tel: 021-410.11.28
e-mail: marketing@rthconsulting.ro
marketing@rthconsulting.ro