NEGOCIERE, MARKETING, VANZARI
BUCURESTI - 9 decembrie 2005
Comunicat tip General in Afaceri
RTH CONSULTING va invita sa participati la urmatoarele cursuri:
“STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI AVANSATE DE NEGOCIERE”
14-15 DECEMBRIE 2005
“CREAREA SI GESTIUNEA EFICIENTA A BUGETULUI DE MARKETING”
17-18 DECEMBRIE 2005
“REPROIECTAREA DEPARTAMENTULUI DE VANZARI”
21-22 DECEMBRIE 2005
“STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI AVANSATE DE NEGOCIERE” 14-15 DECEMBRIE 2005
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta. Astfel dupa terminarea acestui program cursantii vor fi capabili sa :
Sa cunoasca si sa stabileasca care sunt obiectivele, avantajale si dezavantajele procesului de negociere
Sa identifice calitatilor native ale unui negociator
Sa dobandeasca calitatile unui bun negociator
Sa isi pregateasca negocierea si etapele pe care trebuie sa le parcurga in vederea desfasurarii unei negocieri
Sa combata obiectiile partenerilor de afaceri si sa obtina cele mai bune rezultate
Sa isi gestioneze situatiile de criza si cum sa isi armonizeze relatiile cu partenerul de afaceri
Sa isi urmareasca obiectivele pe timpul derularii negocierilor
Sa urmareasca derularea contractelor agreate in negociere
Sa pregateasca fiecare etapa a negocierilor
Sa culeaga informatiile necesare negocierilor : starea financiara a partenerului, modul de negociere al partenerului.
Sa anticipeze obiectiile partenerului si sa le demonetizeze
Sa intocmeasca un plan de negociere
Sa aleaga cele mai potrivite modalitati de abordare a negocierilor
Sa identifice toate constringerile interne si externe ale procesului de negociere
Sa identifice tot ce iar impiedica sa duca la bun sfarsit procesul de negociere
Sa foloseasca slabiciunile partenerului de negociere pentru a obtine un avantaj
Sa evite capcanele pe care negociatorul i le poate intinde pe parcursul derularii negocierilor
Sa obtina conditii avantajoase folosind la randul sau capcane in negociere
Sa foloseasca diferite strategii de negociere cu partenerul de afaceri
CATEGORIA VIZATA: Administratori firme, directori generali, directori vanzari, directori conturi speciale, supervizori conturi speciale, negociatori, category manageri, personal achizitii
DURATA CURSULUI: 16 ore
PRET: 150 Euro + TVA per participant incluzand suport de curs, pauza de cafea, masa de pranz, certificat nominal de participare
“CREAREA SI GESTIUNEA EFICIENTA A BUGETULUI DE MARKETING” 17-18 DECEMBRIE 2005
Acest program ofera participantilor o trecere in revista a celor mai avansate elemente de gandire strategica in domeniul elaborarii bugetelor de marketing si permite acestora:
sa dezvolte, prin practica, capacitatea de a modela strategia de marketing a companiei, elemente de pregatire si elaborare a bugetelor, si exemple de a exersa moduri concrete de implementare a acestei strategii.
sa dezvolte abilitati de întelegere, analizare si urmarire a actiunii manageriale in implementarea strategiilor de marketing.
Cursul consta in lucrul in echipe, pe cazuri concrete de companii, din diferite domenii de activitate: Retail, Servicii, Industria alimentara, Industria confectiilor, Prelucrare metale, Servicii creative, Echipamente energetice, Asigurari/ banking, IT
OBIECTIVE:
Dezvoltarea gandirii strategice si a abilitatilor de structurare si sinteza
Experimentarea luarii de decizii in echipa
Dezvoltarea abilitatilor de concepere si sustinere a unui proiect
Stimularea flexibilitatii si creativitatii in gasirea de solutii fezabile
Analiza comparativa a mediului de afaceri, pe baza informatiilor curente privind Piata, Produsul, Concurenta, Distributia si Factorii de mediu;
Analiza strategica si alergerea strategiilor generice
Dezvoltare obiective corporative
Reactii pe piete in contractie
Selectia si gestiunea canalelor de distributie
Planul de comunicare integrat si resursele de sustinere a acestuia
Metoda Balance Score Card
Determinarea si elaborarea bugetelor
Controlul implementarii si a eficientei investitiei
Beneficii in adoptarea sistemica
CATEGORIA VIZATA: Seminarul se adreseaza managerilor si specialistilor care doresc sa-si insuseasca o metodologie de planificare adaptata specificului departamentului: directori generali, directori de marketing, directori financiari precum si alti responsabili de produse, servicii si dezvoltare a afacerii , responsabili cu elaborarea bugetelor, definirea de strategii si controlul implementarii.
DURATA CURSULUI: 16 ore
PRET: 150 Euro + TVA per participant incluzand suport de curs, pauza de cafea, masa de pranz, certificat nominal de participare.
“REPROIECTAREA DEPARTAMENTULUI DE VANZARI” 21-22 DECEMBRIE 2005
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta in abordarea si realizarea obiectivelor companiei:
Sa supervizeze activitatea de vanzari a unei echipe formate din 2-10 agenti comerciali intr-un mod profesionist si eficient,
Sa delege competentele membrilor echipei atunci cand este necesar.
Sa monitorizeze performanta oamenilor din subordine.
Sa gestioneze situatiile critice din piata si ale echipei.
Sa aleaga cea mai buna varianta de decizie
Sa stimuleze o performanta sub standard
Sa cunoasca si sa constientizeze responsabilitatile functiei.
Planificarea activitatii de vanzare a echipei si sa repartizeze corect obiectivele.
Organizarea echipei de vanzari si dimensionarea corecta a numarului de oameni.
Coordonarea echipei de vanzari in vederea atingerii obiectivelor
Monitorizarea echipei de vanzari.
Controlul echipei de vanzari si a performantelor acestora.
Cum sa foloseasca delegarea pentru a atinge nivelul de performanta dorit
Clarificarea standardelor
Stabilirea modului de verificare de comun acord cu echipa
Efectuarea de examinari periodice
Judecarea standardelor prin comparatie
Luarea masurilor eficiente in timp optim
Sa reduca impactul negativ asupra echipei
Sa remedieza a.s.a.p. problemele aparute.
Cum si cand sa stimuleze performanta sub standard a echipei .
CATEGORIA VIZATA: Directori Nationali de Vanzari, directori vanzari, reprezentanti vanzari, Negociatori
DURATA CURSULUI: 16 ore
PRET: 150 Euro + TVA per participant incluzand suport de curs, pauza de cafea, masa de pranz, certificat nominal de participare.
Solicitati FORMULAR DE INSCRIERE si tematica cursurilor la tel: 021-410.11.28
e-mail: marketing@rthconsulting.ro
Despre RTH CONSULTING INTERNATIONAL
Cursurile se vor desfasura in salile de conferinta, U-BUSINESS CENTER (UZINEXPORT) din Bdul. Iancu de Hunedoara nr. 8 (Pta Victoriei langa City Bank), Sector 1, Bucuresti, intre orele 9.00-18.00.
Seminariile vor avea un pronuntat caracter practic. Pe durata zilelor de instruire se vor parcurge obiectivele specifice fiecarui curs in parte, etapele fiind ilustrate de aplicatii practice.
Traineri: Cursurile vor fi conduse de specialisti in training si consultanta manageriala, care au parcurs toate nivelurile de competenta profesionala ocupand functii de top management in firme multinationale si obtinand diplome universitare de inalt nivel (PHD. MARKETING, SALES & DISTRIBUTIONS; EXECUTIVE MBA; MASTER IN MANAGEMENT; CERTIFIED MANAGEMENT CONSULTANT, CERTIFIED TRAIN THE TRAINER)
Materialele pentru instruire corespund unui standard profesional de inalt nivel cuprinzand: videoproiectie, suport de curs pentru participanti, studii de caz, simulari, metode creative-roll play, diplome nominale de participare.
In cazul in care participantul renunta la cursul rezervat, RTH ramburseaza 50% din costul cursului.
20% discount pentru un numar mai mare de 5 particianti/curs/Companie
Pentru un numar mai mare de 9 participanti/curs/Companie, cursul poate fi organizat la sediul clientului
Plata se face in lei la cursul BNR din ziua efectuarii platii, dupa primirea de catre RTH Consulting a formularului de inscriere si eliberarea facturii proforma
Solicitati FORMULAR DE INSCRIERE si tematica cursurilor la tel: 021-410.11.28
e-mail: marketing@rthconsulting.ro
Persoana de contact: Alexandru Badea
marketing@rthconsulting.ro