NEGOCIERE, MARKETING, VANZARI

BUCURESTI - 9 decembrie 2005

Comunicat tip General in Afaceri

RTH CONSULTING va invita sa participati la urmatoarele cursuri:
“STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI AVANSATE DE NEGOCIERE”
14-15 DECEMBRIE 2005
“CREAREA SI GESTIUNEA EFICIENTA A BUGETULUI DE MARKETING”
17-18 DECEMBRIE 2005
“REPROIECTAREA DEPARTAMENTULUI DE VANZARI”
21-22 DECEMBRIE 2005

“STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI AVANSATE DE NEGOCIERE” 14-15 DECEMBRIE 2005
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta. Astfel dupa terminarea acestui program cursantii vor fi capabili sa :
 Sa cunoasca si sa stabileasca care sunt obiectivele, avantajale si dezavantajele procesului de negociere
 Sa identifice calitatilor native ale unui negociator
 Sa dobandeasca calitatile unui bun negociator
 Sa isi pregateasca negocierea si etapele pe care trebuie sa le parcurga in vederea desfasurarii unei negocieri
 Sa combata obiectiile partenerilor de afaceri si sa obtina cele mai bune rezultate
 Sa isi gestioneze situatiile de criza si cum sa isi armonizeze relatiile cu partenerul de afaceri
 Sa isi urmareasca obiectivele pe timpul derularii negocierilor
 Sa urmareasca derularea contractelor agreate in negociere
 Sa pregateasca fiecare etapa a negocierilor
 Sa culeaga informatiile necesare negocierilor : starea financiara a partenerului, modul de negociere al partenerului.
 Sa anticipeze obiectiile partenerului si sa le demonetizeze
 Sa intocmeasca un plan de negociere
 Sa aleaga cele mai potrivite modalitati de abordare a negocierilor
 Sa identifice toate constringerile interne si externe ale procesului de negociere
 Sa identifice tot ce iar impiedica sa duca la bun sfarsit procesul de negociere
 Sa foloseasca slabiciunile partenerului de negociere pentru a obtine un avantaj
 Sa evite capcanele pe care negociatorul i le poate intinde pe parcursul derularii negocierilor
 Sa obtina conditii avantajoase folosind la randul sau capcane in negociere
 Sa foloseasca diferite strategii de negociere cu partenerul de afaceri
CATEGORIA VIZATA: Administratori firme, directori generali, directori vanzari, directori conturi speciale, supervizori conturi speciale, negociatori, category manageri, personal achizitii
DURATA CURSULUI: 16 ore
PRET: 150 Euro + TVA per participant incluzand suport de curs, pauza de cafea, masa de pranz, certificat nominal de participare

“CREAREA SI GESTIUNEA EFICIENTA A BUGETULUI DE MARKETING” 17-18 DECEMBRIE 2005

Acest program ofera participantilor o trecere in revista a celor mai avansate elemente de gandire strategica in domeniul elaborarii bugetelor de marketing si permite acestora:
 sa dezvolte, prin practica, capacitatea de a modela strategia de marketing a companiei, elemente de pregatire si elaborare a bugetelor, si exemple de a exersa moduri concrete de implementare a acestei strategii.
 sa dezvolte abilitati de întelegere, analizare si urmarire a actiunii manageriale in implementarea strategiilor de marketing.
Cursul consta in lucrul in echipe, pe cazuri concrete de companii, din diferite domenii de activitate: Retail, Servicii, Industria alimentara, Industria confectiilor, Prelucrare metale, Servicii creative, Echipamente energetice, Asigurari/ banking, IT
OBIECTIVE:
 Dezvoltarea gandirii strategice si a abilitatilor de structurare si sinteza
 Experimentarea luarii de decizii in echipa
 Dezvoltarea abilitatilor de concepere si sustinere a unui proiect
 Stimularea flexibilitatii si creativitatii in gasirea de solutii fezabile
 Analiza comparativa a mediului de afaceri, pe baza informatiilor curente privind Piata, Produsul, Concurenta, Distributia si Factorii de mediu;
 Analiza strategica si alergerea strategiilor generice
 Dezvoltare obiective corporative
 Reactii pe piete in contractie
 Selectia si gestiunea canalelor de distributie
 Planul de comunicare integrat si resursele de sustinere a acestuia
 Metoda Balance Score Card
 Determinarea si elaborarea bugetelor
 Controlul implementarii si a eficientei investitiei
 Beneficii in adoptarea sistemica
CATEGORIA VIZATA: Seminarul se adreseaza managerilor si specialistilor care doresc sa-si insuseasca o metodologie de planificare adaptata specificului departamentului: directori generali, directori de marketing, directori financiari precum si alti responsabili de produse, servicii si dezvoltare a afacerii , responsabili cu elaborarea bugetelor, definirea de strategii si controlul implementarii.
DURATA CURSULUI: 16 ore
PRET: 150 Euro + TVA per participant incluzand suport de curs, pauza de cafea, masa de pranz, certificat nominal de participare.

“REPROIECTAREA DEPARTAMENTULUI DE VANZARI” 21-22 DECEMBRIE 2005

Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta in abordarea si realizarea obiectivelor companiei:
 Sa supervizeze activitatea de vanzari a unei echipe formate din 2-10 agenti comerciali intr-un mod profesionist si eficient,
 Sa delege competentele membrilor echipei atunci cand este necesar.
 Sa monitorizeze performanta oamenilor din subordine.
 Sa gestioneze situatiile critice din piata si ale echipei.
 Sa aleaga cea mai buna varianta de decizie
 Sa stimuleze o performanta sub standard
 Sa cunoasca si sa constientizeze responsabilitatile functiei.
 Planificarea activitatii de vanzare a echipei si sa repartizeze corect obiectivele.
 Organizarea echipei de vanzari si dimensionarea corecta a numarului de oameni.
 Coordonarea echipei de vanzari in vederea atingerii obiectivelor
 Monitorizarea echipei de vanzari.
 Controlul echipei de vanzari si a performantelor acestora.
 Cum sa foloseasca delegarea pentru a atinge nivelul de performanta dorit
 Clarificarea standardelor
 Stabilirea modului de verificare de comun acord cu echipa
 Efectuarea de examinari periodice
 Judecarea standardelor prin comparatie
 Luarea masurilor eficiente in timp optim
 Sa reduca impactul negativ asupra echipei
 Sa remedieza a.s.a.p. problemele aparute.
 Cum si cand sa stimuleze performanta sub standard a echipei .

CATEGORIA VIZATA: Directori Nationali de Vanzari, directori vanzari, reprezentanti vanzari, Negociatori
DURATA CURSULUI: 16 ore
PRET: 150 Euro + TVA per participant incluzand suport de curs, pauza de cafea, masa de pranz, certificat nominal de participare.


Solicitati FORMULAR DE INSCRIERE si tematica cursurilor la tel: 021-410.11.28
e-mail: marketing@rthconsulting.ro

Despre RTH CONSULTING INTERNATIONAL

Cursurile se vor desfasura in salile de conferinta, U-BUSINESS CENTER (UZINEXPORT) din Bdul. Iancu de Hunedoara nr. 8 (Pta Victoriei langa City Bank), Sector 1, Bucuresti, intre orele 9.00-18.00.

Seminariile vor avea un pronuntat caracter practic. Pe durata zilelor de instruire se vor parcurge obiectivele specifice fiecarui curs in parte, etapele fiind ilustrate de aplicatii practice.

Traineri: Cursurile vor fi conduse de specialisti in training si consultanta manageriala, care au parcurs toate nivelurile de competenta profesionala ocupand functii de top management in firme multinationale si obtinand diplome universitare de inalt nivel (PHD. MARKETING, SALES & DISTRIBUTIONS; EXECUTIVE MBA; MASTER IN MANAGEMENT; CERTIFIED MANAGEMENT CONSULTANT, CERTIFIED TRAIN THE TRAINER)

Materialele pentru instruire corespund unui standard profesional de inalt nivel cuprinzand: videoproiectie, suport de curs pentru participanti, studii de caz, simulari, metode creative-roll play, diplome nominale de participare.
 In cazul in care participantul renunta la cursul rezervat, RTH ramburseaza 50% din costul cursului.
 20% discount pentru un numar mai mare de 5 particianti/curs/Companie
 Pentru un numar mai mare de 9 participanti/curs/Companie, cursul poate fi organizat la sediul clientului
 Plata se face in lei la cursul BNR din ziua efectuarii platii, dupa primirea de catre RTH Consulting a formularului de inscriere si eliberarea facturii proforma
Solicitati FORMULAR DE INSCRIERE si tematica cursurilor la tel: 021-410.11.28
e-mail: marketing@rthconsulting.ro
Persoana de contact: Alexandru Badea
marketing@rthconsulting.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/rth-consulting-international/negociere-marketing-vanzari