RTH CONSULTING va invita sa participati la cursurile lunii martie
BUCURESTI - 2 martie 2006
Comunicat tip General in Afaceri
“MANIPULARE COMPORTAMENTALA APLICATA IN VANZARI SI NEGOCIERE” 8-9 martie 2006
“TIME MANAGEMENT” 15-16 martie 2006
“CUSTOMER CARE – GRIJA FATA DE CLIENT” 22-23- martie 2006
“STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI AVANSATE DE NEGOCIERE” 29-30 martie 2006
“MANIPULARE COMPORTAMENTALA APLICATA IN VANZARI SI NEGOCIERE”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta prin:
Dobandirea usurintei in a prezenta clientilor toate avantajele si beneficiile care decurg din colaborare si evidentierea dezavantajelor clientilor in relatie cu firmele concurente
Dezvoltarea capacitatii de directionare a discutiei, raspunsurilor si rezultatelor unei negocieri in directia dorita
Identificarea propiilor calitati native si dobandirea celor care recomanda un salesman de succes
Decodificarea limbajului trupului si evitarea capcanelor in dialogul cu clientii
Recunoasterea tuturor tipurilor de personalitate ale psihologiei clasice
Strategii si tehnici de construire a unei imagini pozitive
Dezvoltarea capacitatii de a profita de anumite avantaje si obtinerea maximizarii vanzarilor
Aplanarea conflictelor cu clientii si publicul companiei
Castigarea increderii clientilor si a companiei incare activeaza
Folosirea ca tehnica:”ancorarea psihologica”
Insusirea cunostintelor si dobandirea capacitatii de utilizare a tehnicilor de manipulare comportamentala
Obtinerea rezultatelor dorite prin identificarea cu problemele clientului
Constientizarea importantei rolului imaginii pozitive asupra clientilor
Constientizarea gradului de motivare obtinut prin acumularea de cunostinte la un standard profesional.
Dezvoltarea increderii in sine si in cultura organizatiei
Categoria vizata: Sales reprezentative, Supervisori vanzari, Directori vanzari
“TIME MANAGEMENT “
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea gestionarii performantelor prin controlul asupra timpului si a efectelor acestuia urmarind:
Cunoasterea cauzelor care au generat lipsa de control a timpului
Identificarea cauzelor care genereaza lipsa de control a timpului si care sunt din vina proprie sau din vina altora.
Identificarea devoratorilor de timp cunoscuti si constientizarea proprilor devoratori de timp.
Identificarea conduitelor cronofage si care din acestea actioneaza asupra propriului mod de gestionare a timpului.
Definirea situatiei de stres directional si diagnosticarea propriei situatii de stres
Identificarea modalitatilor de gestionare a stresului in concordanta cu propria persoana
Identificarea sarcinilor zilnice si setarea in ordinea importantei si a urgentei acestora
Metode de planificare a timpului: Metoda Forte si Metoda Lifo
Stilurile de management ale timpuui si identificarea propriului stil
Definirea Simptomelor unui slab management, Capcanele potentiale de timp
Modul profesional de setare a prioritatilor si de gestionare a modului de gestionare a sarcinilor zilnice.
Matricea stabilirii prioritatilor si care este cadranul unde trebuie sa obtina performante ridicate.
Etapele pe care trebuie sa le parcurga in procesul de gestionare profesionala a timpului.
Categoria vizata: administratori firme, directori generali, directori vanzari, negociatori, forta de vanzari
“CUSTOMER CARE – GRIJA FATA DE CLIENT”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea gestionarii eficiente a relatiei cu clientii prin:
Cunoasterea structurii companiei si a relatiei dintre membrii acesteia;
Insusirea valorilor si viziunii strategice a companiei si a modului in care trebuie sa actioneze pentru a le pune in practica;
Constientizarea propriilor responsabilitati si a recompenselor morale pe care le implica activitatea pe care o desfasoara precum si rolul pe care fiecare il are in cadrul echipelor de lucru;
Identificarea responsabilitatilor in relatia cu compania si clientii si necesitatea comunicarii eficiente in ambele directii;
Orientarea catre client si constientizarea responsabilitatii fata de maximizarea afacerii;
Insusirea modalitatilor de atragere a clientilor si obtinerea unor relatii pe termen indelungat;
Cunoasterea modalitatilor de prezentare telefonica si fizica in relatia cu un client si formarea imaginii pozitive a companiei;
Invatarea tehnicilor de construire a unei imagini profesionale in relatia cu clientul si a modalitatilor de diferentiere a produselor si serviciilor proprii de cele ale concurentei prin atitudine si profesionalism;
Identificarea modalitatilor adecvate de intelegere a clientilor si de fidelizare si obtinere a parteneriatelor pe termen lung;
Clasificarea tipologiilor comportamentale ale clientului si modaliatea de abordare a fiecareia dintre acestea;
Insusirea tehnicilor de comunicare asertiva cu clientii si a modalitatilor de influentare comportamentala;
Descoperirea necesitatilor si nevoilor clientului precum si a motivatiei de cumparare;
Cunoasterea metodelor de abordare a obiectiilor clientului si a tehnicilor profesionale de manevrare a obiectiilor;
Invatarea tehnicilor si metodelor de argumentare a avantajelor serviciilor si produselor companiei.
Categoria vizata: Sales reprezentative, Supervisori vanzari
“STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI IN NEGOCIERE”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta. Astfel dupa terminarea acestui program cursantii vor fi capabili sa :
Sa cunoasca si sa stabileasca care sunt obiectivele, avantajale si dezavantajele procesului de negociere
Sa dobandeasca calitatile unui bun negociator
Sa isi pregateasca negocierea si etapele pe care trebuie sa le parcurga in vederea desfasurarii unei negocieri
Sa combata obiectiile partenerilor de afaceri si sa obtina cele mai bune rezultate
Sa isi gestioneze situatiile de criza si cum sa isi armonizeze relatiile cu partenerul de afaceri
Sa isi urmareasca obiectivele pe timpul derularii negocierilor
Sa urmareasca derularea contractelor agreate in negociere
Sa pregateasca fiecare etapa a negocierilor
Sa anticipeze obiectiile partenerului si sa le demonetizeze
Sa intocmeasca un plan de negociere
Sa aleaga cele mai potrivite modalitati de abordare a negocierilor
Sa identifice toate constringerile interne si externe ale procesului de negociere
Sa identifice tot ce i-ar impiedica sa duca la bun sfarsit procesul de negociere
Sa foloseasca slabiciunile partenerului de negociere pentru a obtine un avantaj
Sa evite capcanele pe care negociatorul i le poate intinde pe parcursul derularii negocierilor
Sa obtina conditii avantajoase folosind la randul sau capcane in negociere
Sa foloseasca diferite strategii de negociere cu partenerul de afaceri
Sa recunoasca la partenerul de afaceri, folosirea unei anumite strategii, tehnici sau tactici de negociere sis a contracareze efectele nedorite ale acestora
Categoria vizata: Administratori firme, directori generali, directori vanzari, directori conturi speciale, supervizori conturi speciale, negociatori, category manageri, personal achizitii
DURATA CURSURILOR: 16 ore per curs ; PRET: 150 Euro + TVA per participant per curs incluzand suport de curs, pauza de cafea, masa de pranz, certificat nominal de participare
Despre RTH CONSULTING INTERNATIONAL
Cursurile se vor desfasura in salile de conferinta, U-BUSINESS CENTER (UZINEXPORT) din Bdul. Iancu de Hunedoara nr. 8 (Pta Victoriei langa City Bank), Sector 1, Bucuresti, intre orele 9.00-18.00.
Seminariile vor avea un pronuntat caracter practic. Pe durata zilelor de instruire se vor parcurge obiectivele specifice fiecarui curs in parte, etapele fiind ilustrate de aplicatii practice.
Traineri: Cursurile vor fi conduse de specialisti in training si consultanta manageriala, care au parcurs toate nivelurile de competenta profesionala ocupand functii de top management in firme multinationale si obtinand diplome universitare de inalt nivel (PHD. MARKETING, SALES & DISTRIBUTIONS; EXECUTIVE MBA; MASTER IN MANAGEMENT; CERTIFIED MANAGEMENT CONSULTANT, CERTIFIED TRAIN THE TRAINER)
Materialele pentru instruire corespund unui standard profesional de inalt nivel cuprinzand: videoproiectie, suport de curs pentru participanti, studii de caz, simulari, metode creative-roll play, diplome nominale de participare.
In cazul in care participantul renunta la cursul rezervat, RTH ramburseaza 50% din costul cursului.
20% discount pentru un numar mai mare de 5 particianti/curs/Companie
Pentru un numar mai mare de 9 participanti/curs/Companie, cursul poate fi organizat la sediul clientului
Plata se face in lei la cursul BNR din ziua efectuarii platii, dupa primirea de catre RTH Consulting a formularului de inscriere si eliberarea facturii proforma
Solicitati FORMULAR DE INSCRIERE si tematica cursurilor la tel: 021-410.11.28
e-mail: marketing@rthconsulting.ro
marketing@rthconsulting.ro