RTH CONSULTING va invita sa participati la cursurile lunii martie

BUCURESTI - 2 martie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

“MANIPULARE COMPORTAMENTALA APLICATA IN VANZARI SI NEGOCIERE” 8-9 martie 2006
“TIME MANAGEMENT” 15-16 martie 2006
“CUSTOMER CARE – GRIJA FATA DE CLIENT” 22-23- martie 2006
“STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI AVANSATE DE NEGOCIERE” 29-30 martie 2006

“MANIPULARE COMPORTAMENTALA APLICATA IN VANZARI SI NEGOCIERE”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta prin:
 Dobandirea usurintei in a prezenta clientilor toate avantajele si beneficiile care decurg din colaborare si evidentierea dezavantajelor clientilor in relatie cu firmele concurente
 Dezvoltarea capacitatii de directionare a discutiei, raspunsurilor si rezultatelor unei negocieri in directia dorita
 Identificarea propiilor calitati native si dobandirea celor care recomanda un salesman de succes
 Decodificarea limbajului trupului si evitarea capcanelor in dialogul cu clientii
 Recunoasterea tuturor tipurilor de personalitate ale psihologiei clasice
 Strategii si tehnici de construire a unei imagini pozitive
 Dezvoltarea capacitatii de a profita de anumite avantaje si obtinerea maximizarii vanzarilor
 Aplanarea conflictelor cu clientii si publicul companiei
 Castigarea increderii clientilor si a companiei incare activeaza
 Folosirea ca tehnica:”ancorarea psihologica”
 Insusirea cunostintelor si dobandirea capacitatii de utilizare a tehnicilor de manipulare comportamentala
 Obtinerea rezultatelor dorite prin identificarea cu problemele clientului
 Constientizarea importantei rolului imaginii pozitive asupra clientilor
 Constientizarea gradului de motivare obtinut prin acumularea de cunostinte la un standard profesional.
 Dezvoltarea increderii in sine si in cultura organizatiei
Categoria vizata: Sales reprezentative, Supervisori vanzari, Directori vanzari
“TIME MANAGEMENT “
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea gestionarii performantelor prin controlul asupra timpului si a efectelor acestuia urmarind:
 Cunoasterea cauzelor care au generat lipsa de control a timpului
 Identificarea cauzelor care genereaza lipsa de control a timpului si care sunt din vina proprie sau din vina altora.
 Identificarea devoratorilor de timp cunoscuti si constientizarea proprilor devoratori de timp.
 Identificarea conduitelor cronofage si care din acestea actioneaza asupra propriului mod de gestionare a timpului.
 Definirea situatiei de stres directional si diagnosticarea propriei situatii de stres
 Identificarea modalitatilor de gestionare a stresului in concordanta cu propria persoana
 Identificarea sarcinilor zilnice si setarea in ordinea importantei si a urgentei acestora
 Metode de planificare a timpului: Metoda Forte si Metoda Lifo
 Stilurile de management ale timpuui si identificarea propriului stil
 Definirea Simptomelor unui slab management, Capcanele potentiale de timp
 Modul profesional de setare a prioritatilor si de gestionare a modului de gestionare a sarcinilor zilnice.
 Matricea stabilirii prioritatilor si care este cadranul unde trebuie sa obtina performante ridicate.
 Etapele pe care trebuie sa le parcurga in procesul de gestionare profesionala a timpului.
Categoria vizata: administratori firme, directori generali, directori vanzari, negociatori, forta de vanzari
“CUSTOMER CARE – GRIJA FATA DE CLIENT”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea gestionarii eficiente a relatiei cu clientii prin:
 Cunoasterea structurii companiei si a relatiei dintre membrii acesteia;
 Insusirea valorilor si viziunii strategice a companiei si a modului in care trebuie sa actioneze pentru a le pune in practica;
 Constientizarea propriilor responsabilitati si a recompenselor morale pe care le implica activitatea pe care o desfasoara precum si rolul pe care fiecare il are in cadrul echipelor de lucru;
 Identificarea responsabilitatilor in relatia cu compania si clientii si necesitatea comunicarii eficiente in ambele directii;
 Orientarea catre client si constientizarea responsabilitatii fata de maximizarea afacerii;
 Insusirea modalitatilor de atragere a clientilor si obtinerea unor relatii pe termen indelungat;
 Cunoasterea modalitatilor de prezentare telefonica si fizica in relatia cu un client si formarea imaginii pozitive a companiei;
 Invatarea tehnicilor de construire a unei imagini profesionale in relatia cu clientul si a modalitatilor de diferentiere a produselor si serviciilor proprii de cele ale concurentei prin atitudine si profesionalism;
 Identificarea modalitatilor adecvate de intelegere a clientilor si de fidelizare si obtinere a parteneriatelor pe termen lung;
 Clasificarea tipologiilor comportamentale ale clientului si modaliatea de abordare a fiecareia dintre acestea;
 Insusirea tehnicilor de comunicare asertiva cu clientii si a modalitatilor de influentare comportamentala;
 Descoperirea necesitatilor si nevoilor clientului precum si a motivatiei de cumparare;
 Cunoasterea metodelor de abordare a obiectiilor clientului si a tehnicilor profesionale de manevrare a obiectiilor;
 Invatarea tehnicilor si metodelor de argumentare a avantajelor serviciilor si produselor companiei.
Categoria vizata: Sales reprezentative, Supervisori vanzari
“STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI IN NEGOCIERE”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta. Astfel dupa terminarea acestui program cursantii vor fi capabili sa :
 Sa cunoasca si sa stabileasca care sunt obiectivele, avantajale si dezavantajele procesului de negociere
 Sa dobandeasca calitatile unui bun negociator
 Sa isi pregateasca negocierea si etapele pe care trebuie sa le parcurga in vederea desfasurarii unei negocieri
 Sa combata obiectiile partenerilor de afaceri si sa obtina cele mai bune rezultate
 Sa isi gestioneze situatiile de criza si cum sa isi armonizeze relatiile cu partenerul de afaceri
 Sa isi urmareasca obiectivele pe timpul derularii negocierilor
 Sa urmareasca derularea contractelor agreate in negociere
 Sa pregateasca fiecare etapa a negocierilor
 Sa anticipeze obiectiile partenerului si sa le demonetizeze
 Sa intocmeasca un plan de negociere
 Sa aleaga cele mai potrivite modalitati de abordare a negocierilor
 Sa identifice toate constringerile interne si externe ale procesului de negociere
 Sa identifice tot ce i-ar impiedica sa duca la bun sfarsit procesul de negociere
 Sa foloseasca slabiciunile partenerului de negociere pentru a obtine un avantaj
 Sa evite capcanele pe care negociatorul i le poate intinde pe parcursul derularii negocierilor
 Sa obtina conditii avantajoase folosind la randul sau capcane in negociere
 Sa foloseasca diferite strategii de negociere cu partenerul de afaceri
 Sa recunoasca la partenerul de afaceri, folosirea unei anumite strategii, tehnici sau tactici de negociere sis a contracareze efectele nedorite ale acestora
Categoria vizata: Administratori firme, directori generali, directori vanzari, directori conturi speciale, supervizori conturi speciale, negociatori, category manageri, personal achizitii

DURATA CURSURILOR: 16 ore per curs ; PRET: 150 Euro + TVA per participant per curs incluzand suport de curs, pauza de cafea, masa de pranz, certificat nominal de participare

Despre RTH CONSULTING INTERNATIONAL

Cursurile se vor desfasura in salile de conferinta, U-BUSINESS CENTER (UZINEXPORT) din Bdul. Iancu de Hunedoara nr. 8 (Pta Victoriei langa City Bank), Sector 1, Bucuresti, intre orele 9.00-18.00.

Seminariile vor avea un pronuntat caracter practic. Pe durata zilelor de instruire se vor parcurge obiectivele specifice fiecarui curs in parte, etapele fiind ilustrate de aplicatii practice.

Traineri: Cursurile vor fi conduse de specialisti in training si consultanta manageriala, care au parcurs toate nivelurile de competenta profesionala ocupand functii de top management in firme multinationale si obtinand diplome universitare de inalt nivel (PHD. MARKETING, SALES & DISTRIBUTIONS; EXECUTIVE MBA; MASTER IN MANAGEMENT; CERTIFIED MANAGEMENT CONSULTANT, CERTIFIED TRAIN THE TRAINER)

Materialele pentru instruire corespund unui standard profesional de inalt nivel cuprinzand: videoproiectie, suport de curs pentru participanti, studii de caz, simulari, metode creative-roll play, diplome nominale de participare.
 In cazul in care participantul renunta la cursul rezervat, RTH ramburseaza 50% din costul cursului.
 20% discount pentru un numar mai mare de 5 particianti/curs/Companie
 Pentru un numar mai mare de 9 participanti/curs/Companie, cursul poate fi organizat la sediul clientului
 Plata se face in lei la cursul BNR din ziua efectuarii platii, dupa primirea de catre RTH Consulting a formularului de inscriere si eliberarea facturii proforma
Solicitati FORMULAR DE INSCRIERE si tematica cursurilor la tel: 021-410.11.28
e-mail: marketing@rthconsulting.ro

marketing@rthconsulting.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/rth-consulting-international/rth-consulting-va-invita-sa-participati-la-cursurile-lunii-martie