Totul despre ADMINISTRAREA AFACERII in 3 zile : 24-25-26 martie 2008

BUCURESTI - 17 martie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Cui se adreseaza:
» Patronilor
» Directorilor si managerilor de top
» Directorilor si managerilor de departamente care se pregatesc pentru promovare

Programul are ca scop pregatirea cursantilor care vor sa devina buni administratori de afaceri / manageri.
Astfel dupa terminarea acestui program participantii vor fi capabili sa faca urmatoarele:

» Sa inteleaga ce inseamna administrarea unei afaceri dintr-o perspectiva integratoare
» Sa inteleaga mediul de afaceri in vederea elaborarii unei strategii castigatoare
» Sa inteleaga si sa aplice tehnici competitive de management (de la managementul stiintific si scoala clasica la managementul bazat pe relatii umane si abordarea situationala, structuri organizationale)
» Sa inteleaga si sa utilizeze rolurile, nivelurile si sarcinile manageriale
» Sa inteleaga si sa aplice tehnici de planificare si luare a deciziilor
» Sa inteleaga si sa aplice tehnici de conducere, organizare si coordonare
»Sa inteleaga si sa utilizeze marketingul ca functie manageriala
» Sa inteleaga si sa utilizeze personalul ca functie manageriala
» Sa inteleaga si sa utilizeze logistica (aprovizionare - productie - desfacere) ca functie manageriala
» Sa inteleaga si sa utilizeze finantele si contabilitatea ca functie manageriala
» Sa inteleaga si sa utilizeze sistemele informatice de gestiune integrata a firmei in vederea realizarii conceptului de intreprindere in timp real
» Sa inteleaga si sa utilizeze tabloul de bord ca instrument de pilotaj al firmei.

Participantii vor constientiza urmatoarele aspecte:
» Importanta unei viziuni integratoare a administrarii unei afaceri in vederea cresterii indicatorilor de performanta
» Importanta cresterii satisfactiei actionarilor
» Intelegerea conducerii in 'real time' a afacerii

Cui se adreseaza:
» Patronilor
» Directorilor si managerilor de top
» Directorilor si managerilor de departamente care se pregatesc pentru promovare

Durata cursului - 3 zile

Materialele si metodele interactive de instruire corespund unui standard profesional de inalt nivel cuprinzand:
• videoproiectie
• suport de curs pentru participanti
• studii de caz
• simulari
• metode creative-roll play
• CERTIFICATE NOMINALE DE PARTICIPARE.

Pentru un numar mai mare de 8 participanti/curs/companie, RTH CONSULTING isi trimite trainerii la sediul dumneavoastra in Bucuresti si in tara.

Oferim 10 % discount pentru un numar de 3 participanti/ companie

Despre RTH CONSULTING INTERNATIONAL

Locatie
Cursul se va desfasura in salile de conferinta U-Business Center (Uzinexport) din Bdul. Iancu de Hunedoara nr. 8 (P-ta Victoriei langa City Bank), Sector 1, Bucuresti, intre orele 9.00-18.00

Persoana de contact
Psiholog Irina Vuta
Tel: 021 - 410.11.28
Fax: 021 - 411.44.58
Mobil:0751199901
E-mail:
marketing@rthconsulting.ro
irina.vuta@rthconsulting.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/rth-consulting-international/totul-despre-administrarea-afacerii-in-3-zile-24-25-26-martie-2008