SuperMona revolutioneaza Internetul

BUCURESTI - 12 februarie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Buna, sunt SuperMona si tocmai m-am lansat pe Internet. Va prezint site-ul SuperStiri.ro, ultima creatie a agentiei interactive Activision Marketing. SuperStiri.ro este cea mai noua revista a presei de divertisment, life style, mondenitati si vedete din lumea intreaga. Lansat sub sloganul “Trenduri, fitze & rochitze”, site-ul cuprinde 7 sectiuni: de can-can, superbitatzi, fitze, life-style, politica, de la ei, de la noi, sport.

“De ce SuperStiri? Este ironic spus, de fapt nu sunt cele mai importante stiri, sunt cele mai … clickabile. Am ales sa facem o revista a presei de cancan si sa aducem stirile de acest fel intr-un singur loc. Daca vrei sa gasesti cele mai interesante stiri de acest gen din Internetul romanesc, nu mai e nevoie sa cauti in toate publicatiile. Accesand acest site vezi recomandarile noastre, iar apoi esti directionat mai departe spre publicatiile dedicate acestui gen de stiri”, declara Dan Geagan, CEO Activision Marketing.

SuperStiri.ro este un site neconventional, care mizeaza pe o abordare mai putin obisnuita. Lansarea site-ului s-a facut cu ajutorul unui clip de promovare al carui personaj este SuperMona. Filmul poate fi vizionat, downloadat, trimis prin email sau inclus pe site-ul propriu. “Am ales sa ne promovam prin acest spot viral deoarece Internetul ofera posibi litatea de a distribui la costuri zero ceva care atrage atentia. Trebuia doar sa producem un spot cat mai atractiv si mai incitant, care sa fie trimis apoi intre grupuri de prieteni”, a mai afirmat Dan Geagan.

SuperStiri.ro iese in evidenta prin originalitatea cu care a fost construita strategia de promovare a site-ului. Este primul site asociat cu un personaj – SuperMona, care este majoreta site-ului. Interactioneaza intr-o maniera unica cu utilizatorii, care au posibilitatea sa vizioneze filmul de promovare si sa-l downloadeze, sa vada fotografii cu SuperMona, ba chiar sa-i scrie la o adresa de email dedicata, unde ii pot pune intrebari sau ii pot spune cele mai noi barfe.

“SuperMona este tinta interesului presei romanesti: viata intima a vedetelor. Apoi, numele Mona reflecta imaginea unei persoane devenite in foarte scurt timp atractia cititorului roman prin povestea sa incredibila. Aceasta eroina nationala a devenit un reprezentant de seama al societatii in care traim, de aici si completarea cu Super”, a mai adaugat Dan Geagan.

Abonatii SuperStiri.ro vor beneficia gratuit de serviciile zilnice asigurate de site: newsletter si alerta prin email. Newsletter-ul va cuprinde stirile complete din editia zilei respective si va putea fi citit atat in varianta plain text cat si html. Prin alerta prin email abonatul va fi anuntat cand este postata o noua stire pe site.

Despre S.C Activision Marketing S.R.L

Despre Activision Marketing
Activision Marketing este cea mai creativa agentie interactiva pe segmentul FMCG – Fast Moving Consumer Goods. In 2007, Activision Marketing a participat pentru prima data la Internetics, festivalul industriei online din Romania, unde a primit premiul “Cel mai bun website pentru produse de consum rapid”, pentru proiectul “Diamantele Chio”. De asemenea, a fost nominalizata de mai multe ori in alte sectiuni, in final fiind agentia interactiva cu cele mai multe proiecte pe segmentul FMCG.
Printre marcile pentru care Activision Marketing a realizat proiecte web se numara: Chio, Holsten, Kit Kat, Joe, Lion, Orangina, Skol, Tuborg etc.

Agentia Activision Marketing are in portofoliu o serie de proiecte online: site-urile newz.ro, BusinessTime.ro, SuperStiri.ro. newz.ro este primul site de stiri generaliste care a pus la dispozitie abonatilor serviciul de trimitere a stirilor prin email. newz.ro a fost lansat in 2001, iar in prezent numara 55.000 de abonati.
BusinessTime.ro este o comunitate de afaceri virtuala si primul site care analizeaza complet, luna de luna, o tema de interes economic.

Cristina Vranceanu
Marketing & PR Coordinator
Activision Marketing

cristinav@activision.ro