Peste 1.000.000 pliante gratuite pentru turişti - Lansare proiect

Locul desfasurarii: Camera de Comert Industrie Navigatie si Agricultura Constanta

Organizator: Groove Hour

Peste 1.000.000 pliante gratuite pentru turişti - Lansare proiect

În data de 14 iulie 2010, ora 11.00, la Sala de conferinţe a Centrului de Afaceri „Euro Dobrogea” din cadrul CCINA Constanţa, va avea loc lansarea proiectului „i-Tour”, iniţiat şi implementat de agenţia de publicitate Groove Hour, Constanţa şi susţinut pe plan local de Asociaţia de Promovare Litoral – Delta Dunării.

„i-Tour” este un program de informare turistică dezvoltat la scară natională, iniţiat în 2005 de Groove Hour, iar în 2010 el vine cu cea mai amplă campanie de informare turistică realizată până acum. Anul acesta, prin „i-Tour”, au fost tipărite peste 1.000.000 de pliante de informare turistică ce sunt diseminate în 400 de locaţii din zonele de trafic maxim din ţară: Litoral, Delta Dunării şi Valea Prahovei. Prin campaniile anuale de informare turistică iniţiate de „i-Tour” se ating peste 2.000.000 de turişti.
Prima iniţiativă, desfăşurată în cadrul parteneriatului cu Asociaţia de Promovare Litoral – Delta Dunării, constă într-o diseminare mai eficientă a materialelor de informare şi promovare a turistilor prin extinderea reţelei de displayuri ale agenţiei Groove Hour amplasate în hoteluri, cafenele, restaurante, centre de informare turistică, muzee, etc. De asemenea, anul acesta se va recurge şi la o raportare a gradului de satisfacţie atins de această campanie în rândul turiştilor şi hotelierilor. Campania este gândită astfel încât să acopere necesarul de materiale de informare turistică pentru persoanele aflate în vacanţă pe Litoral şi în Delta Dunării în intervalul mai – septembrie 2010.

Alături de Groove Hour şi Asociatia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului LITORAL - DELTA DUNĂRII , în aceasta campanie de informare şi promovare turistică, una dintre cele mai mari desfăşurate până acum pe Litoral, sunt implicaţi parteneri care au înţeles importanţa promovării valorilor turistice de patrimoniu naţional: Jidvei România ( Redescoperă valorile ! ), Nautic Life, Stefani Pool Technology, Nescafe, Dove, Clear şi Cityplex Constanţa.

Pliantele tipărite cuprind hărţi ale staţiunilor de pe Litoral, harta oraşului Constanţa, harta oraşului Tulcea şi a Deltei Dunării, trasee turistice din Judeţul Constanţa, obiective turistice din Judeţul Constanţa, Tulcea şi Braşov.

Conform rapoartelor Organizaţiei Mondiale a Turismului, instabilitatea economică nu reduce dorinţa oamenilor de a călători, dar îi ghidează către destinaţii mai apropiate de locuinţă, către natură şi către istorie. În aceste condiţii considerăm esenţială promovarea încrucişată a destinaţiilor turistice şi a valorilor de patrimoniu din România pentru stimularea consumului şi creşterea bunăstării regionale. Astfel staţiunile montane vor fi promovate în timpul sezonului estival pe Litoral şi invers, turiştii fiind astfel încurajati să călătorească.

Asociaţia de Promovare şi Dezvoltare Turistică Braşov despre proiect:

“Proiectul i-Tour are un impact favorabil asupra comuniăţtii locale prin faptul că răspunde nevoilor de promovare şi de punere în valoare a obiectivelor turistice din judeţul Braşov. Acest fapt a fost reflectat şi în presa locală care a apreciat această iniţiativă. Distribuirea pliantelor în diferite locaţii (peste 400), este o premisă pentru creşterea circulaţiei turistice în judeţul Braşov prin faptul că cei care intră în posesia pliantelor pot afla informaţii despre obiectivele promovate, cu impact asupra deciziei de vizitare. Sperăm sa putem colabora şi dezvolta în continuare acest parteneriat diversificând aria preocupărilor, realizând în continuare materiale de informare turistică calitative care să vină în intampinarea nevoilor şi asteptărilor turiştilor”, declară Ionuţ Gliga Director al APDT Braşov.




Jidvei despre proiect:

Proiectul i-Tour ne oferă oportunitatea de a deveni vector de promovare a turismului intern prin redescoperirea valorilor patrimoniului cultural naţional şi reţinerea turiştilor cât mai mult timp în zonele de vacanţa prin informare, declară Directorul zonal Ciprian Pălimaru.





Nestlé despre proiect:

„Pentru majoritatea tinerilor, vara înseamnă distracţie şi timp petrecut la malul mării, iar NESCAFÉ Frappe îşi doreşte să fie cât mai aproape de ei în toate aceste momente. De aceea, ne-am alăturat proiectului i-Tour pentru promovarea valorilor turistice ale României din zona litoralului Mării Negre, oferindu-le tinerilor o modalitate uşoară de a descoperi staţiunile în care îşi pot petrece vacanţa şi cele mai tari locuri pentru distracţie. Ne adresăm, astfel, direct consumatorilor noştri şi ne dorim ca în fiecare zi petrecută de ei pe litoralul românesc să se bucure de un gust răcoritor de cafea şi să învingă plictiseala”, declară Ana Maria Doxan, Group Brand Manager Nestlé Beverages.

Stefani Pool Technology despre proiect:

Am ales să ne implicam în proiectul i-Tour iniţiat de agenţia Groove Hour deoarece considerăm că este cel mai coerent şi complet program de promovare indoor pe care un brand de pe piaţa locală sau internaţională ar putea să îl aleagă. Prin promovarea frumuseţii litoralului românesc şi a Deltei Dunării şi împreună cu piscinele Stefani Pool, să le aducem clienţilor noştri “Vacanţă în fiecare zi” plăcerea, relaxarea şi confortul de care au nevoie. Prin i-Tour vrem să le arătăm românilor valorile uitate şi să le arătăm frumuseţea locului în care trăiesc. Circulând şi vizitând ajutam comunităţile locale să crească, declară Lucian Mija Managing Director

Groove Hour despre proiect:

„Ne dorim să extindem acest model de promovare incrucisata a valorilor turistice nationale ale României in viitorul apropiat in Bucovina turistica si Maramures. Astfel, turiştii români sau străini vor găsi în fiecare zonă turistică a ţării locaţii i-Tour cu pliante gratuite ce conţin informaţii despre zona de interes, dar şi despre celelalte zone turistice naţionale. Am inceput deja demersurile pentru extinderea i-Tour încheind o serie de protocoale de colaborare cu agenţii regioanle de promovare turistică ( APT Bucovina ) şi până la finalul anului 2011 vrem să ne îndeplinim angajamentul pe care ni l-am luat faţă de turişti”, declară Dragoş Paiu, Director Marketing Groove Hour.


SC GROOVE HOUR SRL CONSTANŢA
Departament Marketing
Tel: 0241 618 255
E-mail: office@groovehour.com

Participare: Intrare libera