-
25 septembrie 2009, ora 9:00, BUCURESTI / Locul desfasurarii: Hotel Ibis - Parlament
Organizator:
Exegens Management Consultants
Training-ul "CONTROLLING. PROFITABILITATEA AFACERILOR" permite participantilor sa inteleaga rolul, obiectivele, conceptele si principiile activitatii de Controlling prin explicarea teoretica si practica a [...] Citeste mai mult
-
18 septembrie 2009, ora 9:00, BUCURESTI / Locul desfasurarii: Hotel Ibis Parlament
Organizator:
Exegens Management Consultants
Training-ul "CONTROLLING. PROFITABILITATEA AFACERILOR" permite participantilor sa inteleaga rolul, obiectivele, conceptele si principiile activitatii de Controlling prin explicarea teoretica si practica a [...] Citeste mai mult
-
3 aprilie 2009, ora 9:00, BUCURESTI / Locul desfasurarii: Hotel Ibis - Parlament
Organizator:
Exegens Management Consultants
Training-ul "CONTROLLING. PROFITABILITATEA AFACERILOR" permite participantilor sa inteleaga rolul, obiectivele, conceptele si principiile activitatii de Controlling prin explicarea teoretica si practica a [...] Citeste mai mult
-
27 martie 2009, ora 9:00, BUCURESTI / Locul desfasurarii: Hotel Ibis - Parlament
Organizator:
Exegens Management Consultants
Training-ul "CONTROLLING. PROFITABILITATEA AFACERILOR" permite participantilor sa inteleaga rolul, obiectivele, conceptele si principiile activitatii de Controlling prin explicarea teoretica si practica a [...] Citeste mai mult
-
20 martie 2009, ora 9:00, BUCURESTI / Locul desfasurarii: Hotel Ibis - Parlament
Organizator:
Exegens Management Consultants
Training-ul "CONTROLLING. PROFITABILITATEA AFACERILOR" permite participantilor sa inteleaga rolul, obiectivele, conceptele si principiile activitatii de Controlling prin explicarea teoretica si practica a [...] Citeste mai mult
-
9 aprilie 2009, ora 9:00, BUCURESTI / Locul desfasurarii: Hotel Ibis - Parlament
Organizator:
Exegens Management Consultants
Aveti probleme in ultima perioada cu cresterea costurilor, cu cresterea pierderilor, cu managementul profitabil al furnizorilor, cu cresterea intarzierilor in deservirea clientilor, cu nivelul de calitate, cu [...] Citeste mai mult