La jumatate de an de la lansare, post productia Chainsaw Europe atrage clienti din intreaga lume

BUCURESTI - 6 septembrie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

•Chainsaw Europe realizeaza noi investitii in tehnologia de post productie pentru a raspunde numeroaselor cereri de pe piata, de la Moscova pana la Hollywood
•Compania se extinde in domeniul serviciilor de productie
•Brian Tidmore, reprezentant Cinetel, afirma ca „serviciile Chainsaw au fost perfecte...”

In timp record, Chainsaw Europe a penetrat piata internationala de post productie, castigand aprecierea unor companii precum Cinetel USA, Sony AXN Central Europe – noul canal Sony, J.Walter Thompson Turcia si Made Moscova.

Compania a inclus deja in portofoliul sau clienti de prestigiu din Romania, Statele Unite, Turcia, Ungaria, Italia, Suedia, Rusia si Marea Britanie, oferind expertiza sa industriei de film si publicitate din intreaga lume.

Utilizarea celor mai performante sisteme integrate de editare cu technologie AVID, expertiza si profesionalismul editorilor romani, serviciile de duplicare si de stocare a inregistrarilor in conditii de maxima securitate, transmiterea prin Internet in intreaga lume a inregistrarilor de mari dimensiuni stau la baza extinderii la nivel international a serviciilor Chainsaw Europe.

Chainsaw Europe a asigurat serviciile ADR Sound Stage pentru filmul „Cave In” realizat de compania Cinetel Films USA. Reprezentantul companiei Cinetel, Brian Tidmore, afirma ca „serviciile Chainsaw au fost perfecte. Sunetul este senzational”. La finalul acestui proiect, Chainsaw a primit aplauzele reprezentantilor industriei de film americane si si-a asigurat premisele dezvoltarii unor parteneriate de lunga durata cu industria de film din California. In aceasta saptamana, Chainsaw Europe realizeaza post productia galei MTV Music Awards 2005.

Compania si-a extins expertiza prin oferirea de servicii de productie. Acestea au debutat cu un prim proiect realizat pentru agentia de publicitate Made din Rusia si continua cu un al doilea proiect in septembrie. Serviciile performante oferite de Chainsaw Europe si preturile de productie mai mici decat cele de pe piata din Rusia au deschis drumul unor noi colaborari cu piata ruseasca. O echipa de vanzari Chainsaw va pleca in aceasta luna la Moscova si Londra pentru discutarea unor proiecte viitoare.
In acelasi registru se inscrie si colaborarea cu Sony AXN Central Europe. Aceasta televiziune a ales studiourile Chainsaw Europe pentru crearea si realizarea promo-ului de identitate AXN, proiectul fiind in acest moment in desfasurare. Acest promo va fi difuzat in toate tarile din Europa Centrala si de Est, unde AXN este prezent.

Cererea mare a pietii pentru serviciile de post productie oferite de Chainsaw Europe determina o extindere din punct de vedere tehnologic. In acest sens, compania mama - Chainsaw Inc din Statele Unite, se pregateste de noi investitii in studiourile din Bucuresti, prin achizitionarea unei noi unitati de editare cu technologie AVID si a unui sistem de centralizare Unity, unic in Romania.

Chainsaw Europe se recomanda deja cu o carte de vizita impresionanta. Numele companiei a devenit o garantie oferita tuturor clientilor: lucrul bine facut, servicii integrate performante, la cele mai inalte standarde de calitate.

„Suntem incantati de colaborarea pe care am debutat-o cu Chainsaw Europe. Si asta pentru ca sunt o echipa de profesionisti care la sfarsitul fiecarui proiect ne ofera garantia unui produs finit de foarte buna calitate. In plus este foarte placut sa lucrezi cu ei. Sunt prietenosi, foarte cooperanti, si evident implicati in ceea ce fac. Iar ceea ce este foarte important pentru noi este faptul ca sunt flexibili pe nevoile clientului – un mare plus pe care il au fata de alte companii de post-productie”, a declarat Natalie Tutunnik, Production Manager Made Agency Moscova.

Compania pregateste deja noi proiecte pentru clienti din Germania si India.
Pe piata romaneasca, Chainsaw Europe a realizat servicii de post-productie pentru spoturi TV si radio pentru clienti importanti precum Renault, Orange, Flanco, Unilever, P&G, Nestle, Danone, Heineken, Sony, Romexterra, Evenimentul Zilei. Alaturi de aceste proiecte, Chainsaw Europe a asigurat post-productia ultimului video-clip al formatiei Zdob si Zdub „Bunica bate toba”.

Despre Saatchi & Saatchi

Chainsaw Europe este sucursala companiei americane Chainsaw Inc, companie de post productie a unora dintre mai celebre show-uri de televiziune din Statele Unite precum Gala de Decernare a Premiilor Oscar, MTV Music Awards, Emmy Awards, celebrul show de televiziune “American Idol”, difuzat de reteaua Fox. In Romania, Chainsaw Europe este singura companie specializata ce asigura servicii integrate de post productie, imbinand experienta, tehnologia si know how-ul expertilor americani in acest domeniu cu talentul si creativitatea editorilor romani.
Radu Butufei, Vice President Sales
Chainsaw Europe
Str. Traian nr. 184-186, etaj 1, Bucuresti, cod 024045
Tel: +4 021-323.40.18, Fax: +4 021-323.40.33, Mobil: +4 0743.16.16.21

radu.butufei@chainsaweurope.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/saatchi-saatchi/la-jumatate-de-an-de-la-lansare-post-productia-chainsaw-europe-atrage-clienti-din-intreaga-lume