Misiunea „Sparge codul Discovery Channel”, initiata de Cable Direct in cadrul proiectului Discovery Challenge Competition, s-a incheiat cu succes

BUCURESTI - 4 octombrie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Editia de anul acesta a competitiei Discovery Challenge, organizata de Discovery Networks Polonia si Cable Direct s-a desfasurat in perioada 15-17 septembrie in peisajul plin de surprize oferit de statiunea Balvanyos.

Misiunea „Sparge codul Discovery Channel” a avut loc in mijlocul naturii si a reunit cele mai experimentate echipe operationale din agentiile de media. Obiectivul a fost indeplinit cu succes prin parcurgerea de catre participanti a tuturor probelor, in care s-au confruntat direct cu provocarile oferite de organizatori. Infuzia de adrenalina si spiritul de echipa au fost coordonatele pe care cei peste 50 de participanti au evadat din cotidian si au experimentat spiritul Discovery.

Toti cei prezenti la Balvanyos au indeplinit cu succes operatiunile misiunii – orientare GPS, laser strike, sumo, rope, mountain biking, ATV, constructia de ambarcatiuni si pocket biking, demonstrand aptitudini si antrenament fizic demn unor „agenti profesionisti”.

Dupa o zi plina de aventura in care echipele operationale au raspuns cu promptitudine tuturor probelor, demonstrand ca sunt intr-o forma fizica excelenta, s-a desfasurat momentul mult asteptat al desemnarii celor mai eficienti agenti participanti la aceasta misiune. Momentul s-a desfasurat in jurul focului de tabara, cei prezenti impartasindu-si experientele cu care s-au confruntat peste zi.
Reprezentantii Cable Direct au oferit distinctii speciale echipelor operationale care, pe parcursul misiunii, au demonstrat aptitudini deosebite: premiul pentru orientare acordat echipei Optimedia, premiul „best vaslas” acordat lui Razva Tugui de la agentia Mediaplanning, premiul „cea mai efervescenta echipa” acordat echipei Media Investment, sau premiul „best snipers” acordat echipei Media Insight. Organizatorii felicita toate echipele operative pentru succesul cu care si-au indeplinit misiunea, in mod special echipa invingatoare FCB, urmata indeaproape de echipele Next si McCann Erickson pe locurile doi si trei.

„Editia de anul acesta a Discovery Challenge Competition s-a desfasurat sub semnul sportivitatii si al determinarii. Toate echipele participante au dovedit ca stiu sa faca fata cu brio provocarilor lansate. Valorile Discovery au fost imbratisate cu entuziasm de toti cei prezenti la Balvanyos iar evenimentul a fost un real succes. Ne-am simtit cu totii minunat!”, a declarat Dorota Zurkowska – Bytner, Ad Sales Account Director, Discovery Network Europe.

Aceasta misiune a fost cea mai perfecta reteta pentru a reuni spiritul de competitie, efortul fizic si nu in cele din urma distractia. Codul Discovery a fost spart cu succes de catre toti agentii prezenti la misiune iar spiritul Discovery a fost sustinut de competititvitate si fair-play.

Vlad Tudosie, Managing Director Cable Direct afirma: „Discovery Challenge Competition a devenit deja o traditie si evolueaza odata cu Discovery Channel: din ce in ce mai incitant, mai creativ si plin de surprize. Spiritul Discovery este omniprezent si lanseaza noi provocari. Va invitam sa le faceti fata in continuare!”.

Despre Saatchi & Saatchi

Echipa Cable Direct a reusit si anul acesta sa ofere o experienta unica si memorabila tuturor participantilor la competitie.
Discovery Channel si Cable Direct continua provocarea!

Oana Hurdubelea
Saatchi & Saatchi


oana.hurdubelea@saatchi.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/saatchi-saatchi/misiunea-sparge-codul-discovery-channel-initiata-de-cable-direct-in-cadrul-proiectului-discovery-challenge-competition-s-a-incheiat-cu-succes