“casa si gradina” este prima revista din Romania care lanseaza o serie de produse proprii!

BUCURESTI - 25 iunie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Cea mai indrazneata revista de amenajari actioneaza in conformitate cu sloganul sau si lanseaza in acelasi timp cu aparitia pe piata a editiei de iulie-august prima sa colectie de produse: florile autocolante de decor casa si gradina!

“casa si gradina” este prima revista din Romania care lanseaza o serie de produse proprii!

Pe 27 iunie, revista casa si gradina lanseaza pe piata prima sa colectie de decoratiuni!

Cea mai indrazneata revista de amenajari actioneaza in conformitate cu sloganul sau si lanseaza in acelasi timp cu aparitia pe piata a editiei de iulie-august prima sa colectie de produse: florile autocolante de decor casa si gradina! Astfel, casa si gradina este prima revista din Romania care lanseaza o serie de produse proprii.

Design-ul florilor a fost realizat de echipa revistei, sunt o creatie 100% casa si gradina, au fost alaturi de revista chiar de la lansare, in materialele de promovare, sunt cu adevarat un ‘identity spot’.

Dintre cele douazeci de modele s-au ales pentru aceasta prima colectie patru, in culori de vara, vesele si optimiste: portocaliu, fucsia, verde si albastru.
Florile au diametrul de 20 cm, sunt autocolante si sunt realizate din PVC. Rezista la umiditate, la caldura, se pot lipi pe calorifer, pe abajururile lampilor, pe perete, pe sticla, pe plastic, pe umbrela, pe frigider, gresie, faianta, lemn sau metal.
Modelul unei flori este compus din mai multe bucati, astfel incat din floarea de baza se pot crea nenumarate variante, in functie de imaginatia fiecaruia.

Florile autocolante se vand numai impreuna cu editia de iulie-august a revistei casa si gradina, la pretul de 7,9 lei, intr-un tiraj de 30.000 exemplare.

In toamna, spre sfarsitul lui octombrie, florile autocolante casa si gradina se vor vinde si in magazinele de decoratiuni.

Prin aceasta colectie, revista interactioneaza direct cu cititorii sai, nu se limiteaza in a da sugestii de amenajare, ci se implica activ in decorul locuintelor acestora.
Iata ce declara Adela Parvu (redactor-sef): « casa si gradina nu este doar o revista, este sursa de idei, ghidul de noutati, preturi si magazine, este locul de unde poti obtine cele mai indraznete produse. Pentru prima data in Romania o echipa redactionala reuseste sa lanseze o colectie de produse decorative. Am indraznit sa visam, sa ne imaginam, sa credem ca se poate, am vrut sa cream pentru cititorii nostri ! Am lansat aceasta colectie acum, in plin sezon de amenajari, cand multi isi modernizeaza locuintele. Am reusit sa le facem cadou cititorilor nostri ceva care sa le completeze si personalizeze casa. »

Lansarea florilor autocolante reprezinta inceputul unei serii de produse proprii ce va purta semnatura casa si gradina.

Despre Sanoma Hearst

casa si gradina face parte portofoliul Sanoma Hearst Romania, ce editeaza in prezent titlurile : Cosmopolitan, FHM, Beau Monde, Story, National Geographic, mami, FEMEIA, Femeia de azi.
Ruxandra Chiurtu
marketing manager
031/225.87.00
rchiurtu@sanomahearst.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sanoma-hearst/casa-si-gradina-este-prima-revista-din-romania-care-lanseaza-o-serie-de-produse-proprii