Ghici cine pleaca la Amsterdam?
BUCURESTI - 26 februarie 2010
Comunicat tip General in Media / Publicitate
Miresici.ro, cea mai mare comunitate de mirese din Romania, a organizat si in luna februarie o intalnire speciala, sponsorizata de Air France-KLM.
Peste 20 de miresici s-au intalnit joi, 25 februarie, la Restaurantul Gino’s din Bucuresti cu reprezentanti ai Air France-KLM intr-o atmosfera dominata de prietenie, deschidere si emotii. (VEZI VIDEO - http://www.miresici.ro/video/index.php?kf=intalnire-miresici-feb10)
Reprezentatii KLM, Luc Diebold, Alexandra Simn, Emanuela Ghyka si Nicoleta Visan, au stat de vorba cu miresicile si le-au premiat in urma concursului derulat pe Miresici.ro pe tot parcursul lunii februarie, care a oferit ca premiu doua bilete dus-intors la Amsterdam, Olanda.
Unele dintre mirese nu s-au putut desparti de soti si au venit impreuna cu acestia la intalnire. Prin urmare, emotiile au fost duble, domnii tinandu-le pumnii sotiilor lor pana la momentul culminant cand au fost anuntate premiile si castigatorii.
Partenerii de la Air France-KLM au fost foarte generosi, rasplatind cu premii fiecare miresica prezenta. Toate participantele au povestit in amanunt cum isi doresc sa fie vacanta de vis, imaginandu-si fie destinatii exotice, fie unele precum Paris sau New York.
Miresicile au fost incantate sa alfe noutati de la Air France-KLM, care a lansat in premiera europeana aeronava Airbus A380. Acest nou aparat de zbor asigura cursele Air France-KLM catre New York si Johannesburg. Unul dintre premii a fost chiar o geanta de voiaj, editie limitata, special conceputa de renumitul designer Barbara Rihl pentru Airbus A380. De aceea, machetele de avion Air France-KLM primite de toate participantele au fost micile vedete ale serii.
Dar cea mai mare vedeta a serii a fost castigatoarea premiului cel mare oferit de KLM, 2 bilete dus-intors la Amsterdam: Alina Radu. “Am avut norocul ca biletul castigator extras sa fie... al meu! Am plecat acasa foarte fericita si entuziasmata ca vom vedea Amsterdamul. Abia asteptam! Inca nu stiu cand vom pleca, dar cu siguranta cand ne vom intoarce voi adauga poze pe acest site”, a declarat marea castigatoare pe Miresici.ro. (http://www.miresici.ro/showthread.php?t=27121)
Miresicile invitate s-au bucurat atat de noile cunostinte (membrele comunitatii Miresici.ro pe care nu le mai intalnisera “live”, reprezentantii KLM), dar si de muzica buna, mancare excelenta, lalele, baloane si mini-premii speciale.
Miresici.ro este cea mai mare comunitate de mirese din Romania si cea mai activa dintre comunitatile online locale in 2009. In prezent, Miresici.ro numara peste 2 milioane de mesaje postate de cei peste 40.000 de useri activi, dintre care un core-community de peste 3000 de membri cu o contributie de peste 50 de mesaje individuale in ultimele sase luni. Conform SATI, Miresici.ro inregistreaza in momentul de fata 400.000 de unici si 5.700.000 de afisari lunar.
Despre Sanoma Hearst
Grupul SHR mai detine in portofoliul online urmatoarele site-uri: www.femeia.ro, www.miresici.ro, www.mami.ro, www.parinti.com, www.newsreport.ro, www.fhm.ro, www.natgeo.ro, www.revistafemeia.ro, www.casa-gradina.ro, www.startpage.ro iar in portofoliul offline revistele: Cosmopolitan, FHM, National Geographic, Esquire, Harper’s Bazaar, Story, Beau Monde, Mami, Casa si Gardina, Femeia., Femeia de azi.
Pentru informatii suplimentare, va rugam sa o contactati pe Flavia Cozma: flavia.cozma@sanomahearst.ro /tel. 031-2258700.
diana.baschir@sanomahearst.ro
- SANOMA HEARST
-
Pagina contact: Contact SANOMA HEARST