Financiarul aniverseaza 2 ani de la lansare!

BUCURESTI - 13 ianuarie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Financiarul, cel mai dinamic cotidian economic, aniverseaza joi, 14 ianuarie, 2 ani de la lansare. Intr-o perioada foarte scurta de timp, Financiarul a reusit sa se impuna pe piata publicatiilor de business, datorita calitatii continutului editorial si a proiectelor speciale realizate.

Financiarul aniverseaza 2 ani de la lansare!

|n 2009 Financiarul a avut o medie de tiraj de 8.500 de exemplare pe aparitie si s-a impus ca lider de vanzari la chioscuri pe segmentul cotidianelor de business. De asemenea, Financiarul a inregistrat cea mai mare crestere a vanzarilor medii lunare pe aparitie, de 45%, in perioada iulie-septembrie 2009 fata de aceeasi perioada a anului 2008.
Recunoasterea cititorilor a fost confirmata nu numai de vanzarile record, dar si de premiul de excelenta pentru reflectarea pietei de capital – categoria presa scrisa, obtinut de “Financiarul” la cea de-a opta editie a Galei Premii de Capital (noiembrie 2009).
“Profesionalismul si implicarea echipei Financiarul au generat aceste rezultate, extraordinare pentru o perioada atat de dificila, pe o piata in scadere. Obiectivul nostru a fost sa oferim cititorilor informatie de calitate, care sa ii ajute sa se orienteze intr-un mediu economic greoi, sufocat de criza. Vom fi in continuare partenerul informat si loial de care au nevoie toti cititorii”, a declarat Edward Pastia, redactor-sef Financiarul.
Anul 2009 a adus cititorilor Financiarul doua colectii de produse editoriale impresionante - “Marea Enciclopedie a Cunoasterii” si “Marea Enciclopedie a Statelor lumii” -, doua mini-serii “Marea Istorie Ilustrata a Romaniei” si “Atlasul Istoric al Lumii si al Romaniei”, cu tiraje de peste 25.000 exemplare, epuizate rapid. La acestea se adauga carti-manifest din culisele politcii internationale “Barack Obama”, “Gandeste ca un campion” sau “Putin si noua Rusie”.
Financiarul a lansat prima campanie de sustinere a antreprenoriatului feminin -“Femeia conduce”, precum si un program de educatie financiara dedicat studentilor: “Citit versus click. Citeste pentru Financiarul din tine”.
De asemenea, in 2009, Financiarul a organizat unul din cele mai importante evenimente de business ale anului avandu-l ca invitat pe Edward C. Prescott, laureatul premiului Nobel pentru Economie (2004) in cadrul conferintei “Stat vs Economie. Rolul Guvernelor in declansarea crizei actuale si solutii pentru depasirea acesteia”, precum si alte numeroase evenimente dedicate problemelor cu care se confrunta oamenii de afaceri.
“|n 2010, ne concentram pe combaterea economiei subterane si a evaziunii fiscale. Financiarul a initiat deja campania de lupta impotriva evaziunii fiscale si a economiei subterane si ne-am bucura daca mai multe autoritati cu responsabilitati in domeniu ni s-ar alatura in acest demers”, a afimat Edward Pastia, redactor-sef Financiarul.

Despre Saptamana Financiara

Financiarul este editat de Media Casa Press, o companie a INTACT MEDIA GROUP.
021/315.36.17

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/saptamana-financiara1/financiarul-aniverseaza-2-ani-de-la-lansare