SARTO made to measure a fost partener al Salonului Nautic Internaţional Bucureşti

BUCURESTI - 12 martie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Banci / Asigurari, Educatie / Cultura

SARTO made to measure, primul concept-boutique masculin din România, care integrează stilul sartorial italian al costumelor şi cămăşilor făcute pe măsură cu un serviciu profesionist de consiliere vestimentară, a fost partener al Salonului Nautic Internațional București, care s-a desfășurat între 6 și 10 martie la Romaero Băneasa

SARTO made to measure

SARTO made to measure

Aflat la cea de-a 5 ediție, Salonul Internațional Nautic București a reunit principalii furnizori și producatori de ambarcațiuni, motoare pentru ambarcațiuni, asiguratori de yacht-uri și furnizori de cursuri de navigație sub un singur acoperiș, pentru a oferi vizitatorilor toate motivele pentru a face cea mai bună alegere. Au fost prezente și branduri care nu au o legătură directă cu lumea nautică, cum ar fi Maserati, parte a grupului Autoitalia, care a încântat ochii privitorilor cu cele două modele expuse, precum și producători de vin.

București, 12.03.2013: Standul SARTO de la Romaero Băneasa a fost gândit ca un spațiu privat și intim în care vizitatorii au putut cere sfaturi și au găsit țesăturile potrivite pentru ieșirile cu ambarcațiunile în larg.  

Parteneri.

Printre partenerii evenimentului s-au numărat Cotnari, Henri Lloyd, Bristot, Phoenicia, Istyle, Bose, Beneteau. Dintre partenerii media amintim Radio România, Prwave, Yachting, Millesime, 2Luxury2.

În cadrul Salonului Nautic Internațional București, SARTO a prezentat colecția concepută pentru relaxarea și plimbarea pe mare, gândită special pentru iubitorii ambarcațiunilor care îmbină plăcerea cu confortul. Blazer-ul blue navy asortat cu pantalonii maro sau sacoul semicăptușit, ideal pentru serile petrecute în larg, au fost doar câteva dintre piesele admirate de vizitatorii Salonului Nautic Internațional București.

 

Despre SARTO made to measure

Un economist şi un jurnalist, Alex Moise și Alex Drăgan, cei doi fondatori ai brandului SARTO made to measure au acumulat experienţă în consilierea vestimentară masculină, atât din pasiune şi studiu propriu, cât şi din stagiile de pregătire efectuate în Italia la renumite case de creaţie vestimentară. SARTO propune un stil de viață, prin accentul pus pe consilierul personal și pe atitudinea care face diferența dintre un bărbat și un gentleman.  

             *SARTO este primul concept-boutique masculin din România, care integrează un serviciu profesionist de consiliere vestimentară cu stilul sartorial italian al costumelor şi cămăşilor făcute pe măsură.

         Pentru detalii suplimentare despre colecţia si serviciile SARTO, accesaţi link-ul următor: www.sarto.ro.

 

Alex Drăgan

Strada Nicolae G. Caramfil, 22                                                                   0752 207 206

alex.dragan@sarto.ro

 

                                                                                                                                                                       

 

 

Despre Sarto Made to measure

*SARTO este primul concept-boutique masculin din România, care integrează un serviciu profesionist de consiliere vestimentară cu stilul sartorial italian al costumelor şi cămăşilor făcute pe măsură.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sarto-made-to-measure/sarto-made-to-measure-a-fost-partener-al-salonului-nautic-international-bucuresti